Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Комплексен проблем с О2 1.9 ТДИ - парно, загряване


georgidobrch

Recommended Posts

Здравейте,

Наскоро си купих шкода октавия 2 2007 1.9 тди

След изминати почти 1000км градско без никакви забележки (дори 6.5л/100 :-) ), при първото излизане извън града се появиха проблемиииии......

 

1. Парното спря да духа топло

2. За момент докарах над 100 градуса  на антифриза

 

После... топлото си се върна, разхода на нафта си заспа (5л/100 при 120 км/ч по Тракия) и т.н.т

 

Установих че, имам неработещ термостат - каквото и да става, маркучът който отива към термостата е студен

Единият маркуч, който влиза в купето е топъл, другият не мога да го стигна

 

Утре колата влиза в сервиза....дано не излезе глава, а макс гарнитура...

Четох за разни запушени радиаторчета на парното, клапани на климатроника и разни али бали....

 

Иначе съм доволен от колата...макар че и доста неподозирани забележки видях при това 700км пътуване извън града....

Както и да е, дърпайки чертата....допада ми и се надявам тия глупости със термостати и топлото в парното да се решат бързичко - стискайте палци :)

Ще гледам да обновя темата с резултатите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... не и се впрягай. Това са дреболий, които ще отстраниш бързо. За глава и гарнитура изобщо не му мисли ... този двигател е много корав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е здравото?Здрав беше преди голямата излагация помпа дюза.

Чак пък излагация ???

Какви лични наблюдения имаш относно ПД ? ... Моето твърдение се базира на лично изминати 280к на ПД.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам точно това 1.9 тди 105 коня.Не ми е правил наистина някакви проблеми,но не го харесвам.Слаб и шумен двигател.Имал съм и стария 1.9 АФН които според мен е много по добър двигател.А за помпа дюза технологията и двигателите мисля,че няма смисъл да се коментира.Нещо в тяхна защита да кажеш?2.0 тди-то не е и за коментар даже.1.9 е малко по добре но също не е цвете за мирисане.Това е мое мнение.Проблеми с дюзи,валове,глави,странни претрисания и какво ли не още.И то на коли на сравнително малко километри.Никога не бих си взел отново ПД.Хубаво е,че ВАГ се отказаха от нея.Пак казвам това е мое мнение.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата от сервиза. Казаха ми, че нищо й няма и че термостатът работи. Съмняват се в блока за управление на климатроника.

На въпросът ми: "защо ми загрява колата?" няма отговор.

Ще пробвам със смяна на термостата и промиване на радиаторчето на парното но маааалко по натам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взех Mahle, термостата беше 1:1 с оригиналния, само щампите фв/ауди ги нямаше. Надписът върху него беше BTT/BTO, какъвто беше и оригиналния. Изработката също беше 1:1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес взех колата от:

-смяна на термостат 

-всичко по ангренажа

-отстраняване на проблем с ел. огледалата (не можеше да се местят)

 

Сумарно труд с части 600лв

Проблемите с отоплението за сега остават...

При нова информация ще пиша пак...

Редактирано от georgidobrch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес започнаха да разглобяват за глава... надявам се да се размина само с гарнитура...(освен обслужването на главата разбира се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа.....

Време е за обновяване на темата:

-разминавам се "само" с гарнитура.

-главата е добре, но са й направили всичките нужни шлайфове, препасване на клани и всякакви други такива "разкрасителни" процедури включително и сменени лагери на разпределителният вал

 

След като сменят накладките и разните дреболии по окачване(биелетки или тампончета) сме се разбрали да я покарат известно време, да я тестват един вид.

След всичко това ще имам крайната цена и тогава пак ще драсна/обновя темата

 

п.с. Колата е на 170К км, явно наистина има талантливи  писюри .... 

п.с. Колата ми я правят в Добрич

Редактирано от georgidobrch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, цената е калкулирана 750лв за:

-гарнитурата

-обслужването на главата + смяна на лагерите на разпределителният вал

-предни накладки

-биелетки

 

Сервизът е в Добрич. Лично аз съм доволен и препоръчвам, мисля че е добре да добавя сервиза към белият списък

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, утре, ако се появиш без почерпка, ... абе по-добре не се появявай  :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.