Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

LED H4 срещу Philips xTreme Vision + 130%


Recommended Posts

Миналата седмица ми пристигнаха LED H4 крушките и вчера успях да направя проба на двуколесното. Фотоапарата е на ръчни настройки с фиксирани бленда, скорост, ISO и т.н. 

 

PC064155_resize.JPG

LED H4

 

PC064156_resize.JPG

Philips xTreme Vision + 130%

 

Гледайки фара отпред не мога да кажа, че има по-голямо заслепяване, което е видно и от петното - почти не се изменя. Единствения проблем засега е противопраховия маншон, който просто не може да се сложи в/у LED крушката заради охлаждането и управлението и:

$_57.JPG

Но и това ще го измисля. 

 

Общото ми усещане е като за ксенон, но без кофтито ефект на заслепяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква пари идва това и говори ли се нещо за живот в хартийките?

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво изглежда добре !

Като намериш решение приложи и снимки...

А опитвал ли си и други марки крушки?

поздрави

Редактирано от mtz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да си сложа подобни на дългите....но ме притеснява нещо. Тествал ли си ги как се държат след промерно 10-15 мин светене - не греят ли много ? Наясно съм че ЛЕД технологията грее много по-малко от халогенните крушки - но за да работи дълго време диода - трябва да има подходящо оглаждане и топлоотделяне....Досега съм пробвам 2-3 крушки (не толкова добре направени - за габарити) - и не останах доволен - след няколко седмици си изгарят - и като ги сменям - си личи че са прегорели диодите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора винаги е каран със стандартни H4 корпус, с някакъв плюс. В началото беше с +100%, след това излязоха +130%. Една от причините да пробвам LED-овете е късия живот на стандартната крушка. Мотора тресе значително повече от кола и жичките не преживяват дълго. 8-10к км е живота на крушките с жичка. 

 

@simichoil, крушката е с вентилатор, т.е. с принудително охлаждане. Не очаквам проблеми зимния период (днес излязох на -4 градуса). Лятото на +30 предполагам, че електрониката ще ограничи светлинния поток. Но, при сегашните температури, няма как да коментирам. Тия дни ще пробвам да оправя праховия маншон и се надявам да мога да споделя повече опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид, че според някой спецификации живота на CREE ледовете са специфицира малко особенно. Обикновенно това е времето след което интензитета все още е 50% от номиналния. Как е по китайски незнам де...

 

И така да е, 30000 часа е доволно много. И 1/10 да издържи пак е достатъчно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правя по близо 15к годишно с двуколесното. Като часове не знам колко са точно, но да речем, че това са 500 часа (30км/h средна скорост за мотор ми се струва ниска, но ...). 10000 часа да им е живота, то това са 20 години ... Мисля, че няма какво да коментираме повече :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече половин година търся някаква дискусия или мнение от познат за такъв тип крушка, но без успех. Като видях заглавието на темата и се изкефих. Вече има към кого да си задам въпроса и да си каже личното мнение.


1- как са дългите ?


2- като светнат дългите, късите изгасват ли ?


3- вентилатора постоянно ли върти или е с датчик?


:running:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1- как са дългите ?

Късите са с трите диода, дългите включват допълнителен диод от обратната страна. На стената изглеждаше ОК, но в точна преценка мога да имам след като измисля противопраховия маншон и пробвам в реална ситуация.

2- като светнат дългите, късите изгасват ли ?
Не, късите остават.

3- вентилатора постоянно ли върти или е с датчик?

Постоянно върти. За 4-5мин. работа на къси, при температури около нулата, корпуса беше хладен на пипане, да речем 20-25 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам с нетърпение отзив за дългите, че съм на голям кантар вмомента. Държа да имам хубави дълги светлини. Харесва ми факта че късите не гасят, но ме притеснява че за дългите е само едно диодче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид средносрочната прогноза не знам кога точно ще мога да пробвам. Но, обещавам, при първа възможност ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърце юнашко не трае ... и вчера в 22h измислих как да монтирам противопраховия маншон и монтирах крушката, съответно днес бях с LED светлини. Засега чувствата са смесени.

От една страна не ми харесва цветната температурата. 6000К са доста и светлината ми белее прекалено много.

От друга така маркировката (в редките случаи в които я има де) доста приятно "фосфоресцира".

Имах и по-големи очаквания относно осветеността, но, предвид мъглата, може и да не е чак толкова лошо. Все пак в такива условия по-ниската цветна температура е значително по-добре. Но, надявам се, при отсъствието на мъгла да се вижда по-добре.

Хареса ми това, че светлинния поток е по-равномерно разпределен.

Определено няма заслепяване на насрещните, дори усещането е че фара е малко по-ниско насочен. Може би ще има играчка с реглажа.

Дълги изглежда, че има, но в мъглата е трудно да се прецени доколко са ефективни. 

При сегашните температури, т.е. в диапазона 0-5 градуса, охлаждащия корпус е една идея хладък, да речем около 20 градуса, т.е. проблем с греенето няма, съответно намаляване на светлинния поток не се усеща.

 

Дано утре времето позволи да получа по-реална представа за поведението на крушката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърце юнашко не трае ...

Пепи, при мен имаш нещо твое, което доста отлежава.....няма ли да си го вземеш най-накрая...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърце юнашко не трае ... и вчера в 22h измислих как да монтирам противопраховия маншон и монтирах крушката, съответно днес бях с LED светлини. Засега чувствата са смесени.

От една страна не ми харесва цветната температурата. 6000К са доста и светлината ми белее прекалено много.

От друга така маркировката (в редките случаи в които я има де) доста приятно "фосфоресцира".

Имах и по-големи очаквания относно осветеността, но, предвид мъглата, може и да не е чак толкова лошо. Все пак в такива условия по-ниската цветна температура е значително по-добре. Но, надявам се, при отсъствието на мъгла да се вижда по-добре.

Хареса ми това, че светлинния поток е по-равномерно разпределен.

Определено няма заслепяване на насрещните, дори усещането е че фара е малко по-ниско насочен. Може би ще има играчка с реглажа.

Дълги изглежда, че има, но в мъглата е трудно да се прецени доколко са ефективни.

При сегашните температури, т.е. в диапазона 0-5 градуса, охлаждащия корпус е една идея хладък, да речем около 20 градуса, т.е. проблем с греенето няма, съответно намаляване на светлинния поток не се усеща.

 

Дано утре времето позволи да получа по-реална представа за поведението на крушката.

Оставам и аз със смесени чувства все още :D

Чакам следващия ти тест :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес времето беше добро за тест. Да споделя обновените впечатления.

Цветната температура ми е проблем на мен. 6000К са доста, но това  е по-скоро въпрос на лични предпочитания.

Осветеността е прилична. Не бих казал перфектна, но прилична. Ако сравнявам с нормална крушка определено е по-добре, ако сравнявам с +130% е по-зле. Да кажем около +65%

Равномерното разпределение на светлинния поток явно се е дължало на мъглата. Реално пак има по-тъмни и светли петна. Т.е. като с обикновена крушка.

Потвърдено е, че заслепяване няма, както и че има нужда от леко вдигане на фара (бие ниско).

Светлинния поток си остава постоянен през цялото време на карането, но температурите са ниски.

 

Ето и едно клипче за добиване на визуална представа относно осветеност, дълги и къси.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, при включване на дълги интензитета късите леко намаля.

Ксенона може би е с една идея пондобър от ледовата крушка, но той заслепява много.

Спрямо найтбрейкърите обаче дали е по добра ледовата крушка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрият вариант е ксенон кит с лупа. Той даже е би-ксенон!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам опит с найтбрейкър. 

 

Осветеността е прилична. Не бих казал перфектна, но прилична. Ако сравнявам с нормална крушка определено е по-добре, ако сравнявам с +130% е по-зле. Да кажем около +65%

 

Патрик, ксенон с лупа е най-добрия вариант, но изисква промени, които аз не искам да правя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за качествена лупа с ксенон ще мине 300лв

Преди 3 дена слагахме на един приятел на пасат 5 лупа с ксенон / от ибей за 50лв/ :D.

Аз къпя с някакви крушки на wurth и дългите ми са една идея по-добри от неговия кит с 55w ксенон на лупите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ми е с:

1) Стандартен фар със стандартна крушка

2) Стандартен фар с ксенон

3) Стандартен фар с +100/130% крушка

4) Лупа с ксенон

5) Стандартен фар с LED

 

Ако трябва да ги подредя по осветеност:

1) Лупа с ксенон

2) Стандартен фар с +100/130%

3) Стандартен фар с LED

4) Стандартен фар с ксенон (има ужасно много заслепяване)

5) Стандартен фар със стандартна крушка

 

Между другото при моторите има и една особеност - друсат в пъти повече от лек автомобил, съответно живота на крушките е в пъти по-малък. Нещо, което се надявам да се реши с LED-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.