Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия термостат изкара 3 дена ...


snaiperisto

Recommended Posts

Фабията е 1.2 12В , термостата пропускаше , загряваше рано радиатора и парното беше трагедия. Купих термостат от Евро 07 , марка IPS някаква , само такъв имаха , цена-клиент-55лв. Смених го , проста работа , "патронче" някакво под капачка с три болта. Два-три дена парно е имало "огън" , но от днес пак няма и радиатора е горещ , без двигателя да е загрял особено.

 

 Въпроса ми е , има ли нещо специфично в тази , на пръв поглед елементарна смяна на термостата или просто съм купил менте някакво?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... нищо специфично при смяната ... просто от "левчето" няма как да купиш нещо читаво.

Пробвай в В и Д ауто или Тех Ко отдавна са на пазара и внасят от качествени производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай че се намесвам ама само термостата ли смени или термостата заедно с капачката. При мен стана същото, но не ми бяха сменили капачката и термостата залепи. Смених го пак с нов + капачка и сега съм ок.

А за Евро 07 за мен това си е магазин за левче и там си сгрешил с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само термостата смених , без капачката , но днес го смених отново и парно нямах.

Проблема не е в термостата , не е и в старите два , мисля че е въздух. 

 Днес разкачих отново всичко , даже и маркучите от корпуса на термостата , към парното. Нещо продухвах , но проблем не открих , всичко си беше наред. Сглобих , поработи колата малко , имах парно и тръгнах , но му се радвах десетина километра , докато не светна онова кофти червено нещо на таблото и антифриза ме бе напуснал от един СЧУПЕН маркуч за газовата. Смених маркуча на бързо , налях антифриз и веднага тръгнах , парното е слабо , макар че след двадесетина км пробег е леко по-добре , но не е като преди да се счупи този проклет маркуч.

 

 За да не пускам нова тема , въпроса сега ми е следния :  Как се обезвъздушава това чудо? Освен само де?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е обезвъздушено добре.

Покарай още малко.

 


парното е слабо , макар че след двадесетина км пробег е леко по-добре

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.