Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Октавия 2 Фейслифт 1.9TDI 105к.с. 77kw - Шреки.


Recommended Posts

Здравейте,

 

С много-много голяма мъка пиша тази обява, защото машината е страхотна и все още ми носи усмивка, когато я погледна и я има тръпката в корема, но не искам да се скапе в гаража от стоене (спрях да я карам тотално - за 1 месец съм й навъртял 15км и няма изглед да се промени това). Няма как да карам и поддържам две лични коли едновременно. Минах на Hyundai Santa Fe - доооооста по-удобно и по-широко ми е от шкодата... Мислех, че ще успея да се справя с две коли /всяка за своето предназначение/, но не стана, както го планувах изобщо...

 

Технически данни:

Модел: Шкода Октавия 2 Фейслифт;

Дата на първа регистрация: 11 Януари 2010г. (от завода излиза Ноември 2009г.);

Мотор: 1.9 TDI 105 к.с. 77KW (страхотен агрегат, който не е common rail и никак не е шумен - една от последните бройки излезли от завода е - държи се много добре, върви много леко и много еластично. Сменял съм маслото /слагам Mobil 1 ESP Formula 5w30/ и абсолютно всички филтри (дори и горивен) /слагам Hengst Filter/ на всеки 12-13 000км всяка година Март месец - похапва до 200мл масло на една смяна/година);

Скоростна кутия: 5 степенна ръчна скоростна кутия;

Ниво на оборудване: фабричното е Класик - в момента не мога да кажа какво е - доста от екстрите на по-горните нива ги имам, но определено нищо общо с оригиналния класик няма;

Пробег: 96 000км - напълно съвсем реални километри, които около 40% са направени по магистрали извън България, 35% са извънградско и другите 25% са градско каране - единствено и само аз съм ги изминал всичките тези километри /друг не ми е карал колата/ - когато я купих от магазина пишеше 5км на таблото.

 

Какво има и какво съм добавял аз (няма да се сетя абсолютно всичко):

- има климатик - работи безупречно!

- предни ел. стъкла (задните са с дръжки);

- добавил съм фабрично радио Болеро - чете SD карти до 32GB и свири страшно добре - 6 тонколони (предна линия - оригинална - задната линия съм я добавял аз и е Herz DCX 165.3);

- добавил съм оригинален кожен подлакътник /хладилен Jumbobox/ с въздуховоди за задните седалки (купуван е от Чехия);

- добавен бордови компютър - работи безупречно! Показва всичко необходимо за разхода.

- добавен RS спойлер на задния капак /не е оригинален/ - не може да се премахне!!! Капакът е дупчен и антикрилото е хванато с болтове за него - 1:1 както е направено при оригинален RS!!!

- добавил съм топка за скоростен лост от елеганс.

- добавил съм алуминиеви педали и прагове на вратите с надпис OCTAVIA - много са стилни.

- добавил съм централна жабка над радиото - беше дупка, сложил съм чисто нова кутийка преди година и още няма прах в нея...

- кожен волан много добре поддържан /не е лъскав изобщо/ - оригинално беше полиуретанов, "облечен" е професионално в естествена кожа, малко по-дебел е и е 10 пъти по-удобен.

- бели диодни дневни светлини /не дават грешка, не греят/, диодни мигачи /много са силни, не дават грешка, не греят/, ксенон 35W H7 4300К с тънки баласти от xenon.bg на късите - на 2 години е, няма абсолютно никакви проблеми с него!

- добавил съм оригинален прав хромиран накрайник на ауспуха отзад - бронята не се цапа изобщо, както си мислех в началото, че ще се цапа.

- сменил съм предната решетка в бронята с решетка от супершкода тип "пчелна пита" - стана много по-добре от оригиналната и ще пази малко повече радиаторите от мухи и камъчета, а е и доста по-стилна.

- диодно осветление в багажника - две влагозащитени LED ленти с диоди SMD5050 - когато се отвори багажника, сякаш кутията на Пандора се отваря... светва много силно и всичко се вижда доста добре, нощем е като под хирургическа лампа :D

- предни калобрани - оригинални.

 

Има пълно каско и гражданска до 05 Януари 2016г, тоест предстои да се платят тези неща след месец-два - около 700лв общо. Данъкът й е 159лв за 2015г (платен е). Техническият преглед е до 20 Февруари 2016.

 

В началото беше застрахована в ДЗИ, след което минах на по-евтиното - БулИнс - никъде не съм имал проблеми с нищо. История на щетите по колата можете да намерите в тези две компании - ЩЕТИ ОТ ГРАДУШКАТА НЯМА.

 

Летни гуми Vredestein Sportrac 5 205/55/16 с алуминиеви джанти 16ки Magma Celsio.

Има зимни гуми Continental TS850 195/65/15 на два сезона (купени са Ноември 2013 и не съм минал много километри с тях - особено зимата) с отделни оригинални железни джанти 15ки с оригинални тасове.

 

Има предни нови дискове и накладки на по 10 000км. Предни накладки неоригинални ТЕКСТАР /спират си идеално/ - задни оригинални накладки TRW.

 

Всичко по колата работи безупречно! Страшно педантичен съм и няма как да оставя нещо да не работи за дълго време! Няма захабено или скъсано по салона! Всичко блести! Събрала се е прах от некаране, която ще изчистя до няколко дена! Салонът е изпран преди 3 месеца (седалки, врати, под, багажник - БЕЗ ТАВАНА - той не е пипан изобщо).

 

Давам страшно много неща с нея (пълен багажник - а той е огромен) - всички оригинални свалени части (повечето са козметични) съм ги запазил и са си в абсолютно перфектно състояние - без забележки. Давам си и кабела за диагностика с нея - абсолютно всичко, което имам за колата го давам с нея (когато наредя всичко, може би няма да се съберат нещата в багажника).

 

Тук съм водил стриктно кое-кога-как е сменяно и какви пари ми е струвало, също така и разходът на гориво: РЕАЛЕН РАЗХОД НА ГОРИВО

Информация за кое-как-кога съм направил тук.

Информация за всяка една година какво се е случило с колата тук.

 

Накратко - няма скрито-покрито, нито скрити случки, истории и т.н. с тази кола! Цялата информация е публична!

 

Няма сервизна книжка /има физически, но е празна/, защото за мен това е огромна глупост, пък и да се купува кола по документ, който може да бъде отпечатан във всеки един момент без проблеми и без да има смисъл от него!

 

Всички книжки, упътвания, допълнителни материали е налично и го давам с колата! Все едно се продава чисто нова кола! Нищо не съм хвърлил - всяка фактура за масло, данъци, застраховки и бележки за гориво, съвсем ненужно, ги пазя!

 

Има следните забележки по боята - праговете отпред /откъм шофьора и пасажера/ са за боядисване, заради камъчета и паднала боя, предната броня е за боядисване, защото един /истински гей си беше човекът/ със Suzuki Swift връщаше назад, докато не опря в бронята преди месеци /но не си личи, ако не знаеш къде да гледаш/... Тези неща до няколко дни ще са заведени като щети и ще имам възлагателни писма за тях за Еуратек! Досега за боя е карана само в Еуратек.

 

Цена: 19 800 лв. за форума!

Не обичам да се пазаря, затова цената не подлежи на никакъв коментар изобщо! Знам какво продавам, в какво състояние е и бартери не ме интересуват в никакъв случай!

 

Търсете ме на телефон: 0898 86 40 38 (Венци), колата се намира в гр. София.

 

Искам да помоля само сериозни хора да ми звънят, защото нямам време да я гледате и да си говорим глупости "на по цигара", защото нямате какво да правите. ;)

Ако Ви се вижда висока цената, но въпреки това Ви посети мисълта "да я видите наживо" и да опитате да сваляте от цената - по-добре недейте, само ще си губим времето взаимно, а то ми е доста скъпо на мен лично!

Цената е обявената по-горе и няма скрити такси или малък шрифт. Не съм писал, че е по договаряне, значи не подлежи на коментар изобщо. :)

 

Малко снимки:

Когато я купих изглеждаше така:

IMAG0095.jpg

 

IMAG0381.jpg

 

IMAG0108.jpg

 

 

В момента (5 години по-късно) изглежда така:

20151003_135106.jpg

 

20150602_091351.jpg

20150602_0911352.jpg

 

20150602_091934.jpg

 

20151003_133808.jpg

 

20151003_133718.jpg

 

 

Абсолютно всичко е пазено максимално много и това си личи по прага откъм шофьора - дупка не е видяла и крива джанта никога не е имала! По окачването нищо не е пипано!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер, ще замине бързо . Ти май си ми комшия, гледам едната снимка е на Хайдушка Гора точно срещу моя вход.

 

П.С. Сега като се замисля съм виждал колата и съм се заглеждал в спойлера и джантите и, наистина е красавица :plate_skoda: .

Редактирано от elmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че бързо си разбрал, че цената, която обяви първоначално правеше колата ти абсолютно непродаваема, за това бързо я коригира, за което те поздравявам и ти желая успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено :) На мен по-скоро тази ми се въртеше в главата, но понеже не искам да я продавам, ама ще се скапе от висене в гаража... затова обявих другата първоначално. Вече съм сигурен, че искам да я дам на някой, който би се радвал на колата - не, че не й се радвам все още и аз, но не я карам и това е достатъчен довод да я продам.

 

Винаги съм си мечтал да я запазя докрай в мене, докато цената й не стане 1000 лева. Обаче - животът е такъв - какво да се прави :) С две лични коли не става - става, но няма смисъл, защото едната винаги ще е прецакана, а аз това не мога да го позволя, докато е в мен да стане...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Коледно-Новогодишна промоция: 18 900 лв. за форума!

След нова година ще е с платени гражданска и каско за следващата година. След като ги платя ще я върна на старата цена - не бързам.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

17 950 лв за форума до 15 Януари 2016!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че отново пиша в темата, но искам да добавя нещо.

 

Зачестиха питанията за сваляне на неща/части от колата.

 

Хора, Не! Нищо не продавам/давам отделно от нея! Нищо не свалям, нищо не пипам! Както се вижда на снимките - така я продавам цялата! Искам, който я вземе да се радва на всичко, което съм направил по нея, защото съм го направил с много кеф и желание /за мъките да не говорим/! Развалянето на "произведението" не е опция!

 

Не бързам да я продам, не търся откъде да изкарам пари /за щастие/, просто два лични ежедневни автомобила нямат никакъв смисъл, а "шафтерицата" да се скапе скрита в гаража - пак няма смисъл. Затова я продавам.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Нова цена: 17 550лв.

 

След два дена ще има и платена застраховка гражданска отговорност до Януари 2017-та и цената ще я оставя тази - повече няма да я коригирам... Колата седи в гаража, на 96 606км точно е към днешна дата. Не я карам... Утре ще я измия цялостно.

 

Поздрави....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продаде се... днес човекът си я взе.

 

Да е жив и здрав, да си я кара за кеф и по работа, защото в колата има страшно много ресурс и за двете!!!

 

Много безаварийни километри пожелавам!

 

Обеща ми колата да остане в клуба, очакваме го - не я губим от клуба за щастие!!! :)

 

Много ми беше мъчно, че се разделихме, но по-добре е така. Без да се кара - не е добре изобщо...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина по-добре така, Венци. Радвам се, че ще остане в клуба колата и ще може да й се радваме по срещи и събори(надявам се). Заключвам темата по обективни причини. Новия собственик ако има желание може да се представи в съответния раздел. Добре дошъл е! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.