Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Премахване на катализатор на Шкода Румстър


anticop

Recommended Posts

Здравейте колеги, някой премахвал ли е катализатора на Шкода Румстър 1.4 ТДИ 2009 г. ? Ако се отреже и на негово място се завари права тръба дали ще има някакъв проблем с компютъра.Грешки, сервизен режим и прочие?

 

Благодаря предварително на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята Фабия го откраднаха. В момента съм с права тръба, не съм забелязал проблеми, не влиза в никакви аварийни режими. За грешки не съм я закачал да видя. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Права тръба ще е значи.

 

П.П.

Колата е на 97000 км. и няма никаква мощност до 2000 оборота и съответно не може да се форсира.За мен е от катализатора.Явно ги правят да изкарват по 100 000 км. и след това смяна.Пък и българската нафта допринася. :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина странно звучи да е от него. На диагностиката всичко наред ли е?
Аз сега съм на 120 000 и всичко си беше наред, просто го откраднаха. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото ми съмнение е че ЕГР е запушен и стои постоянно отворен.Някой с този двигател затапвал ли го е успешно? Имам и Пасат Б5 1.9 ТДИ 110 кс. АФН и при него директно съм го анулирал, но някъде четох че при по-новите ТДИ трябва да се пипне и софтуера. Ще съм много благодарен ако някой който е правил тази операция сподели опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно sdi на 250000км с оригиналния катализатор и ауспуси. Работи нормално. Не пипай катализатора. На некадърните майстори им е най-лесно да махат катализатори . На 97000 е още нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи диагностика, виж дали има грешки, свързани с проблема. Свалете живи данни в лог на 3 и 11 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Наистина странно звучи да е от него. На диагностиката всичко наред ли е?

Аз сега съм на 120 000 и всичко си беше наред, просто го откраднаха. Поздрави!

искрено се извинявам за офтопика, как ти откраднаха катализатора че ми стана много интересно? изрязали са го или демонтирали дай-малко повече информация :)

 

темата и мен ме вълнува, и аз искам да махна/изтърбуша катализатора, но май се навлиза в някакви драми след това с ламбда сондите и не ми е много ясна цялата картинка, какво точно трябва да стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяха го изрязали много прецизно, само него. При мен на дизела май има само една ламбда и тя е преди него, така че нямах никакви проблеми. При теб на бензина не знам как седят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кефи как се коментира премахването на този елемент, все едно е най-нормалното нещо на света. В същото време никой не си дава сметка за последствията.

Разбирам, че не ви пука изобщо за вас, но помислете поне за децата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то точно заради децата го изрязват хората, за да могат да им осигурят я дрешки, я храна, вместо да дават 2500лв за най-елементарния катализатор за 1.2 бензин, няма да им ходят голи децата защото се запушил катализатора

Редактирано от danny
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=141293259772&alt=web

 

Доста далеч от 2500лв.

А това че някой е стиснат не му дава право да трови хората наред.

Редактирано от bonethugs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят го откраднаха. Ще си купя нов, ще го сложа, за да го откраднат пак. Нали и наркоманите трябва да ядат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екологичния въпрос е доста по-сложен. Това което ви вменяват за тези катализатори е едно, но не оправдава нуждата от спиране на твърдото гориво и мерки за тежктата индустрия. Глобално малко над 10% от CO2 е благодарение на автомобилите. Ако искате да мислите за децата си - подгонете големите заводи в Китай и Индия. В момента те съсипват цялата планета. А дали един 1.2htp мотор на газ замърсява повече с или без катализатор и колко точно е разликата? В БГ повечето коли са на газ и нямат нужда от катализатор.

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=141293259772&alt=web

 

Доста далеч от 2500лв.

А това че някой е стиснат не му дава право да трови хората наред.

 

ей сега ще си купи някой катализатор от ebay, само секунда...

защо не пробваш али баба, там също има оферти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

За съжаление развитие по темата няма, но май няма и да има. Колата е служебна, но си я ползвам като лична. Задължени сме да ходим в точно определен сервиз, който за съжаление не струва. Карам колата за 10-ина проблема а ако оправят един трябва да се радвам. Съответно като оправят въпросния проблем съвсем случайно след това изникват поне още два нови. Вдигнал съм ръце. Шефа на авто парка ни явно има някаква игра със собственика на сервиза и не взима никакви мерки. Скоро май ще ни сменят колите с нови и тогава мисля да я купя тази(за не повече от 1000 лв.)Повече не струва в това състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Стандартната история.Ставаш сутринта за работа,палиш си колата и откриваш че си с катализатор назад.След кратък размисъл разбираш че няма смисъл да даваш 2500 за нов,който може да ти бъде откраднат още на следващият ден.Тичкаш до близкия сервиз,където се сдобиваш с резонаторно гърненце за 50-60 кинта и забравяш.Слава богу че е дизел и нямаш никакви проблеми с ламбди сонди и други такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартната история.Ставаш сутринта за работа,палиш си колата и откриваш че си с катализатор назад.След кратък размисъл разбираш че няма смисъл да даваш 2500 за нов,който може да ти бъде откраднат още на следващият ден.Тичкаш до близкия сервиз,където се сдобиваш с резонаторно гърненце за 50-60 кинта и забравяш.Слава богу че е дизел и нямаш никакви проблеми с ламбди сонди и други такива.

Колега с кой мотор си ти? Разлика в шума на двигателя има ли? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с кой мотор си ти? Разлика в шума на двигателя има ли? Поздрави!

1.4 TDI (80 Hp)-2006 г.Вече е на около 270 000 км.Няма абсолютно никаква разлика в шума.

Редактирано от Веселин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.