Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не духа топло... през повечето време


KaloyanBeshev

Recommended Posts

Здравейте, приятели :) . Отдавна не съм писал тук(изобщо по форуми), но сега имам проблем - колата е от най-първите Rapid-и, преди фейлифта, най-ниското ниво на оборудване(с врътките на парното иклиматика). Та, сутринта беше студено, качвам се, изкарвам я от гаража, карам я - духа студено от парното. От време на време подухва топло и пак - студ. Обезвъздушена е системата, антифриз има. До маркучите преди радиаторчето в купето са топло(и двата)... от какво може да е!? Не ми се кара до София(от Плевен съм) за ремонт, ако е нещо дребно. Вярно, в гаранция е и заради това и не пипам нищо по нея в момента :/ . Предварително благодаря за мненията :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко информация - сега я карах, при шофиране в града духа топло(малко или много), но спряла или при шофиране извън града духа студено. Термостат да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е термостат няма въобще да вдига температура ... ако имаш уред за температурата на таблото какво показва?

Може да е блокирала и клапата управляваща топъл/студен въздух , но това може да се види на диагностика.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, благодаря за отговора. Не, нямам уред за температурата, закачих я с Torque и bluetooth към OBD2 порта и си държи 90 градуса и на дълъг път. Клапата е ръчна, залягах да я гледам - върти се жилото, но не знам вътре какво е положението :( . И днес подухваше топло през деня, сега в Плевен е около 3 градуса и все едно и климатика съм пуснал, толкова студено духа :( . Ужас е, а колата не ми прави никакви други въртели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се лъжи , че като се управлява с врътки няма електрики ... от Фабия1 насам т.н. климатик с ръчно регулиране е пълен със сервомотори управляващи клапи и датчици ... при всички случаи ще трябва да посетиш ЕураТек :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се лъжи , че като се управлява с врътки няма електрики ... от Фабия1 насам т.н. климатик с ръчно регулиране е пълен със сервомотори управляващи клапи и датчици ... при всички случаи ще трябва да посетиш ЕураТек :sorry:

Благодаря за съветите :) . Да, има, съгласен съм(примерно за клапата за циркулация в купето). Просто гледах схемите тук и сякаш не видях :D

 

http://www.partsbase.org/skoda/rapid-rap-eu-2013-body/

 

Иначе съм записал час в Сряда, като го оправят ще кажа какво е, ако на някой друг му се случи :) .

Редактирано от KaloyanBeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че е запушено радиаторче на парното. Поръчали са ново от Чехия, след около 10-15 дена ще пристигне. Много странно от какво може да се е запушило, колата все пак е на 3 години, а не е оставала без капачка, за да влезнат мръстии :nea: . Газовата уредба е фабрична, не е пипано по нея нищо, работила е без проблем. Истината е, че винаги парното сякаш ми е било по-слабо от на другите ми коли, които съм имал.

 

Бяха много любезни, в Шкода, ще мине като гаранционно, защото всичко друго по колата е наред, а и те са изненадани, че се е получило. Можело да бъде производствен дефект.

Редактирано от KaloyanBeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредното доказателство за лошо качество на новите автомобили.

Писах в друга тема,оригиналното радиаторче изкара +18 години.

И беше жега,Баце!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно, че стъклото "пука" като се сваля. Моята е преди фейслифта, на новите може да са оправили проблемите, но, както каза колегата Здравко, много е паднало качеството на новите автомобили. А аз МНОГО, ама МНОГО си пазя колите. Колега, ivand911, и те предполагат, че е така. Ще видим - ще пиша като стане готова :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голф двойката я продадох на 22 години и 360 х км и парното беше толкова силно, че може да ти стане лошо. Дано да нямаш повече проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не виждам другия век какво е променил на нещо толкова елементарно като радиаторчето на парното, освен да го направи некачествено и от възможно най-евтини материали

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Мерси за подкрепата, момчета :) . Та, май е дошло радиаторчето, утре ще го слагат. Ще кажа като е готово. Изключително странно, както колегата niki, така и аз карах едно Golf-че - не се дишаше вътре. Аз преди 2 месеца си взех един стар Мерцедес SLK R170 на около 18 години - ми личи си качеството, духа топло не се стои, грам ръжда няма(май до 30 години гаранция им дават против ръжда, не съм сигурен). Вярно, оказа се, че от 1997 до 2012 година е поддържан само в сервиз на Мерцедес в Италия, ама все пак - това са 18 години и духа топло, не пука стъклото като се сваля(моето нещо пука на Шкодичката). Иначе колата(Шкодата) е много хубава и съм много доволен, но аз си поддържам много колите и ги пазя, не мога да си обясня какво е станало :( .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля ,че като ти сменят радиатора и нещата ще си дойдат по местата. Тоест ще духа топло. Твоя е бил запушен сигурно от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И това нормално ли е според теб?

А иначе защо има гаранции? Ти ако произвеждаш нещо, абсолютно никога ли не ти се е случвало да имаш рекламация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе защо има гаранции? Ти ако произвеждаш нещо, абсолютно никога ли не ти се е случвало да имаш рекламация?

Хайде по-кротко колега.

Ти виждал ли си радиатор за парно?

Нов?

Как ще бъде запушен,от какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-кротко в смисъл? Радиатора може да е бил със запушени тръби още при производството, може да има парче стопена пластмаса заседнала вътре и какво ли още не. Какво странно има? Има колеги с коли, които от нови губят хладилен агент. Обикновено със смяна на радиатора и там нещата се оправят.

Просто ти трябва да приемеш, че всеки технически продукт може да има скрит производствен дефект и това не е нито странно, нито има някакво значение. Да, гадно е да изтеглиш късата клечка, но няма нищо фатално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да изчакаме колегата да каже каква е точно причината.

Не знам защо го смятате за нормално чисто нов автомобил да има такива проблеми.

Все пак не коментираме марки като Тата,например.

 

Век на високи технологии и куца изработка...

Ей това е най-точно описва ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 часа отивам да я взема. Наистина било от това, те също са изненадани, но хората са коректни и го писаха по гаранция :) . Вече, като я взема, ще пиша повече подробности :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, да - запушено, фабричен дефект. Нищо не ми взеха, много коректни бяха, много съм доволен :) ! Но за пръв път виждали този проблем така, че собствениците на Рапид да имат едно на ум :)

Редактирано от KaloyanBeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваш "Коректни бяха"??? Пътя платиха ли ти? Нервите? Това, че те убедиха, че правят коли? Че мръзна с дни? Че плати нова кола? И ти си ....доволен????  Пич....аз не знам от какво си доволен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че това е напълно нормално и е практика във всяка една държава :) . Закарах я, оставих я, взех я готова. Всичко останало са неприятности, които са съвсем в рамките на допустимото за този клас автомобил. Все пак не говорим за Бентли(примерно), а за Шкода :D .

Редактирано от KaloyanBeshev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.