Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител 1.8Т


Skoda20VT

Recommended Posts

Да ви питам колеги:

1.Откакто съм я купил (1 год./20000 км.) като я гася и чувам тракане.С натиснат педал на съединителя - няма чукане.За мен това е маховик!?

2.Съединителя на RS-a по каталозите го дават същия, така ли е?

3.За или против твърдия маховик?Има ли колеги които са махнали демпферния?Нека споделят какво се случва!

 

Дерт със съединителя освен чукането при гасенето нямам.Дразни ме и бих го сменил.Колата е на 252000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.Хубава тема си започнал и аз силно се интересувам от това дали може да се смени демпфера с обикновен нормален съединител.И колко горе долу може да издържи един оригинален демпферен маховик в километри.Моята е на 230 000км.и засега нямам проблеми педала е мек и скоростите включват мазно и добре няма тракане,поне за сега,да чукна на дърво де.Но рано или късно това ще стане и при мен.Чувал съм че има демпфери които са по на 350 000 400 000км.но не знам дали е вярно.Това лято смених съединител  маховик на Форд S-MAX-CDTI с мотора на Пежо, и с отсъпката ми излезе 1300лв.Както казваш и при него започна да трака, и като натиснеш педала и спира тъпото е,че колата е на 150 000км.и доста раничко замина.

Та даили при Октавията като е по стара и бензинова ще е по евтин този проклет демпферен маховик и дали може да се подмини с прожинен съединител много ме вълнува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демпфера не е проклет, просто е по скъп.За момента клоня пак да слагам демпферен маховик.Идеята е дали с твърд има много вибрации които да дразнят.За момента не пипам защото всичко е перфектно с изключение на чукането при загасяне на мотора.Подготвям се просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам колеги:

1.Откакто съм я купил (1 год./20000 км.) като я гася и чувам тракане.С натиснат педал на съединителя - няма чукане.За мен това е маховик!?

На 2 други коли имам подобен "феномен", те не са с демфер и пак така си потракват при гасене. Така че не се хвърляй да ремонтираш нещо здраво, без да има сериозни предпоставки за проблем!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda20VT май само ние се вълнуваме и интересуваме от този проблем.Който никак не е евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda20VT май само ние се вълнуваме и интересуваме от този проблем.Който никак не е евтин.

 

Колега, потърси малко с търсачката или с Гугъл. В този форум колегата Цецо75 почти цяла книга написа по темата смяна на демпферен с твърд маховик.

Включително имаше тема с много информация и линкове относно цени само на демпферен маховик и в комплект със съединител.

Само си спомням, че след ремап и минаване към твърд маховик, колегата отново се върна към демпферен, следователно е имал основателна причина за това.

:book_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента по съвет на колегата Skoda 105RS смятам да не пипам нещо което работи.Ако се прецака ще си сложа пак демпфер пък колкото струва толкова.Чип нямам, харевам колата да е в оригиналния си вид и в перфектно здраве.Интересното е че не е променила силата на тропането откакто я имам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.