Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поведение на автоматичния смукач


sauber

Recommended Posts

Здравейте,

Озадачен съм от поведението на автоматичния смукач на колата ми. Автомобила е Октавия 1, 1.8 125 кс. Когато навън времето е топло (над 10 градуса), при първото палене след дълъг престой или първото палене за деня (сиреч, когато колата е изстинала до дупка), автоматичния смукач се включва и работи в първите 3 минути след запалзването. Това е супер, защото на четвъртата минута, мотора вече е в оптималната си температура. Когато обаче навън е по-студено, като тази сутрин например (мисля, че беше около 1-2 градуса в София), смукача въобще не се пуска?! От моя потребителска гледна точка, аз имам нужда да се пусне когато навън е студено, за да загрее колата по-бързо и да имам парно по-бързо. Получава се обратното обаче. Сега, предполагам, че това е свързано със сместта която постъпва в мотора ( при по студенено време в единица въздух има по-високо съдържание на кислород ) и на това се държи бунтарското поведение на смукача.

Имам два въпроса:

1. Прав ли съм с последното си твърдение?

2. Има ли как софтуерно да се настройва този смукач?

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При така описаната ситуация,аз бих замерил на първо време температурния датчик,и ако е за смяна заложи на оригинален.

Брах ядове с такъв.

На кутийката пишеше Febi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен темп. датчик, може и да е зацапан дросела, а може и да е от двете(и датчик, и зацапан дросел).

 

П.С. Интереренсо ми е, дали  като дадеш на контакт, през първите 30 секунди се чува "пищене"  от дросела?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, привет,

Колата хич няма проблем. Това си го правеше и миналата зима. Не пускаше смукача при палене в ниски температури, а после цяло лято (около 15 000 км.) си го пускаше =)

Аз питам не защото го намирам за някакъв извънреден проблем или симптом за счупване, а защото бих искал да го накарам да се включва и на студено.

Инак благодаря ви за мненията! До тук тази кола освен да и плесне бензиновата помпа и пасажерската брава, близо 35 000 km. само бензин и консумативи =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , закачи я на ВАГ ком и и пусни живи данни и гледай на студено каква температура отчита (на мотора и на входящия въздух) ... моето предположение , че датчика за температура на входяшия въздух дава грешни данни и от там компюртра чете грешна таблица .

 

П.П. Между другото смукача в истинския смисъл отдавна го няма , просто има стъпков мотор , който изпълнява каквото каже ЕКУ -то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.