Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Вчера при управление на автомобила ми замириса на изгоряла пластмаса помирисах обаче нищо не ми направи впечатление , всичко си работеше . Днес обаче паля и тръгвам да пускам чистачките и нямам чистачки :) След това и лампата на АБС-а се пусна , парното го няма също за мигачите да не говорим . Предполагам , че е някаква повреда в релетата на тези уреди , тъй като бушоните са сдрави . Спомням си , че май съм ги гледал тези релета под кората на волана ? Дали това , което трябва да търся ?

Публикувано

Обърни внимание на предпазителите върху акумулатора.

Публикувано

Обърни внимание на предпазителите върху акумулатора.

Колега мерси за съвета :) Тях ги гледах първи и за съжаление са здрави . Сега видях , че нямам и фарове . Само дългите на лоста светкат ...

Публикувано

Виж Х релето или захранването през контактния ключ, защото май нищо на контакт не ти работи. Предполагам и подгрева на задното стъкло го няма.

Публикувано

Виж Х релето или захранването през контактния ключ, защото май нищо на контакт не ти работи. Предполагам и подгрева на задното стъкло го няма.

Това е добра идея , как да го проверя ? Макар че радиото работи :)

Публикувано

Радиото се захранва директно само през предпазител. Свали пластмасите под таблото.

Публикувано

Тя кората е свалена още от самото начало . Там са релетата ама не мога да видя, кое точно е това реле Х , гледах в ръководството за Шкода то там въобще не е като моят клеморед ... какви са тези разминавания ?

Публикувано

Мисля,че релето е с №100.

Публикувано (Редактирано)

Ходих да го търся това пусто реле 100 ама нанайци :) Нямам реле 100 имам реле 36 имам реле 18 и още едно 56 , на мястото на това , което е дадено на клемореда стои едно реле 18 . Какво означават по принцип тези номера на релетата ? Търсенето продължава . Може би цялото ненамиране до момента се дължи на това , че не съм разяснил с 1.8 бензиновият мотор съм . Казвам , го защото гледам , че има доста голяма разлика в управленията на дизеловите и бензиновите мотори.

Редактирано от krokotam_
Публикувано

На един старичък Пасат,който карах точно реле с №18 беше така нареченото реле Х.

Щом е и на тази позиция е то.

Публикувано

Малко картинки :

 

Skoda.jpg

 

ДА наистина по позция второто гнезо е за релето Х . Лошото е май , че го отворих това реле и видях , че е здраво вътре , за всеки случай ще прегледам и клемореда .

Публикувано

ам дааа то беше очебийно че не са релетата :

IMAG0109.jpg

 

С- ключа е с леко стопена клема . За момента не мога да видя дали дава добър контакт . Ще почистя и евентуално ще гледам да намеря друга кабелна обувка , но имам чуството че въпреки че е стопена дава контакт . Интересно дали не е самият ключ ....

IMAG0111.jpg

 

Публикувано

При смяна на кабелната обувка и припояването и * не само механичното кримпване както , и при мост на релето всичко си тръгна нормално . Само лампата на АБС стои все още включена на таблото, но и нея ще я боря . Трябва да видя това първото реле за какво , имам чуството , че и то е изгоряло :)

Публикувано

Виж Х релето или захранването през контактния ключ, защото май нищо на контакт не ти работи. Предполагам и подгрева на задното стъкло го няма.

 Колега захранването през ключа явно е болката на тея Чешки Фолксвагени :) Случайно да знаеш от къде минава кабела , че много неудобно се кълча там вече втора седмица да следя кабелите :) ?

Публикувано

Общото е че около акумулатора имаш предпазители, оттам кабелен сноп отива в таблото минава през контактния ключ и отива за разпределение при предпазителите и релета. Х релето е реле, захранено директно от акумулатора и сработващо при контакт за да не минава целия ток през контактната пластина на ключа на запалването. Не всички Шкоди имат Х реле. Потърси една програма Elsawin, там има всички схеми на Шкодите по модели.

Публикувано

wire.jpg

 

Ей тая линия А ми се губи и не мога да я намеря пусто

Публикувано

а и много ме съмнява ето тази пластмаса също :41b10PLPj1L._SL500_AA300_.jpgТрябва да се разглобява ключалката .

Публикувано (Редактирано)

От тази схема минаваш на следващи, докато се появи. Апропо след Х релето е, така че не е особено важна какво захранва, а може и да е за опционално оборудване.

Редактирано от ID A
Публикувано

От тази схема минаваш на следващи, докато се появи. Апропо след Х релето е, така че не е особено важна какво захранва, а може и да е за опционално оборудване.

Така е ! Мерси за съдействието  ! Лошото , е че нямам много време да легна под колата , но събота и неделя идват .

Публикувано

Линията А захранва релето на клаксона.

Публикувано

То за това и клаксона не ми работи  :) Някой знае ли как се маха прекъсвача за фаровете ?

Публикувано

Днес и вчера имах повече време да се поровя и :

reley.jpg

 

Т75 няма никой ... Свалих тая гадната пластмаса в която е този контактен ключ и всичко уж е добре в нея ... Тъпото , е че има някакъв механизъм , който работи с притискане от самия ключ и не мога да разбера дали самата ключалка не е дала проблема .След малко ще слезна да се се заиграя да проверя има ли контакт от Т8 .

Публикувано

Ето го изворът на проблемите ми :

IMAG0221.jpg

Бях го заподозрял тоя контакт по рано , но си мислих , че е от буксата а той проблема е бил в самия контакт ! Благодаря на всички помогнали !

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.