Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на семеен автомобил


vlazarov

Recommended Posts

  • Отговори 74
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mammut

    22

  • vlazarov

    13

  • zdravko zankov

    11

  • niki

    5

Най-много писали в темата

вярно че съм го написал така не съм обърнал внимание.напълно си прав

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги, двигателя ПД 101к.с. читав ли е или е проблемен? Между него и 2.0 115к.с. кой е за предпочитане?

Редактирано от vlazarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами  пд 101к.с. и 2.0  125к.с са 2 различни, трудно някои би ти казал кой е по добре 1вия е  дизел  скъпи дюзи,турбо,маховик  другия бензин и по лесен за поддръжка. То първо трябва да решиш бензин или дизел искаш и после кой мотор.и най вече  да случиш на  сравнително запазен !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип към дизел съм се насочил, но ако намеря читава бензинка няма да се замисля. Мислех че ПД ги няма в годините от '00 до '02 и за това попитах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, двигателя ПД 101к.с. читав ли е или е проблемен? Между него и 2.0 115к.с. кой е за предпочитане?

Ще го кажа за пореден път,аз бих избрал и сега 2.0/115кс,въпреки забележителния харч на масло,който му е вроден.

101кс карах една седмица качен на Пасат В 5.5,ами под 6.5л нафта не успях да го сваля.

Отделно поддръжката на дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип към дизел съм се насочил, но ако намеря читава бензинка няма да се замисля. Мислех че ПД ги няма в годините от '00 до '02 и за това попитах.

74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 4,000 rpm; 240 newton metres (177 lbf·ft) @ 1,800–2,400 rpm — ATD, AXR, BEW, BMT Audi 8L A3 (Mk1) (ATD: 01/01-06/03, AXR: 11/01-06/03), SEAT Ibiza Mk3 (ATD: 09/01->, AXR: 05/05-11/09, BMT: 09/06-11/09), SEAT Córdoba Mk2 (ATD: 09/02->, AXR: 05/05->, BMT: 06/06-11/09), SEAT León 1M (Mk1) (AXR: 10/05-06/06), Škoda Fabia 6Y (Mk1) (ATD: 01/00-10/05, AXR: 10/05-12/07), Škoda Roomster (AXR: 03/06-05/06), Škoda Octavia 1U (Mk1) (ATD: 08/00-01/06, AXR: 10/05->), Volkswagen Polo Mk4 (ATD/AXR: 11/01->, BMT: 05/06->), Volkswagen Golf Mk4 (ATD: 02/00-06/06, AXR: 05/01-06/06), VW Bora/Jetta Mk4 (ATD: 05/00-05/06, AXR: 05/01-??/??, BEW: 07/03-??/??), Volkswagen Golf Mk5 (BEW: 08/03-??/??), VW Jetta Mk5(AXR: 06/07-??/??), Volkswagen New Beetle (ATD: 10/00-??/??, AXR: 06/03-??/??, BEW: 07/03-??/??)

 

74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf·ft) @ 1,900 rpm — AVB, AVQ Audi B6 A4 (AVB: 04/01-05/04), Škoda Superb 3U (Mk1) (AVB: 06/02-10/05), Volkswagen Touran (AVQ: 02/03-05/04), VW Passat B5 (AVB: 02/00-05/05)

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

101 к.с. не е проблемен ДВГ, ако му е сменяно маслото. 5-ст.ск.кутия ми идва малко къса. Демпферът му е доста издръжлив.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Да се похваля и аз, като вече горд собственик на Октавия 1,9тди 110к.с., НО имам едно питане. Фарове, климатик, мигачи работят ок, когато дръпна лостчето на чистачките към мен се включва задната чистачка на единичен интервал. Предните чистачки не работят. От къде да започна  - реле или моторче?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От релето почни. Като тръпнеш лоста към теб както на всяка кола трябва да се пуснат пръскалките нанпрозорец и чистачките да минат 3 пъти да изчистят. Заднта чистчка се пъска като натиснеш лоста на пред към предния прозорец :)

Отиди в някоя морга и вземи реле за тест примерно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравей те на всички,нов съм във форума и се извинявам предварително че ползвам темата на колегата но искам да помоля за вашето мнение,предстои ми закупуването на семеен автомобил и като колегата съм се спрял на няколко автомобила и моля за вашето мнение и съвет за което предварително ви благодаря http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449663737634275http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11456078056710295 това са двата автомобила които съм  харесал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По снимки е трудно да се каже,но все пак гласувам за първата обява.

По-нова,по- евтина с 1000лв.

Вярно,другата е с ЕСП и печка,мултиволан,но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак пълно щастие няма единственото което ме спира е че ми е малко далече но сигурно ще се разходя до Плевен поне да я видя а ако не ми хареса здраве да е ще дойде друга

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плевенската кола привлича с максидот дисплея, докато мултиволанът при втората, май не работи с друго радио освен заводското, а печката не знам що а екстра е, но подгрева на седалките го ползвах 5 дена тази зима и това беше.  Интересно ще е какво е състоянието под предния капак и на двете коли. Аз бих погледнал първо тази която е най-близо до мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизелаците, които зимата загряват много по-бавно от бензина и печката и подгрева са големи екстри. Аз съм фен на екстрите и определено ме привлича тази с повечето екстри. Ако обаче е в по-лошо състояние изборът е ясен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 докато мултиволанът при втората, май не работи с друго радио освен заводското,

При Опел-ите е точно така.

Надали и тук ще е по-различно.

 

 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Опел-ите е точно така.

Надали и тук ще е по-различно.

 

 .

Има модули, с които се правят да работят ;) 50-100лв в Авител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има модули, с които се правят да работят ;) 50-100лв в Авител

Колега,тук коментираме заводските настройки.

Авител може и модул за "свирка " да продават.

И да си я надуват,както съм им подавал моята.Нема такива клесове,пълни капути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите.Софийската ми хареса по снимките но ще ми дойде малко скъпа затова ще се насоча към плевенската,а пък както писах вече ако не ми хареса ще дойде друга, поне за сега имам  един автомобил,така че мога и да почакам малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,тук коментираме заводските настройки.

Авител може и модул за "свирка " да продават.

И да си я надуват,както съм им подавал моята.Нема такива клесове,пълни капути.

 

 

И аз не съм им фен, но къде става дума само за заводски модул. Аз разбрах, че не може да са пусне с друго освен със заводското радио. Има как и то е с модул за модела на волана към модела на плеъра. Слагал съм и работи. Същите в ИБЕЯ ги има по 15-20долара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не знаех за това с модулите и съм приярно изненадан. Мерси за инфото :) Разгледах сайта на въпроснаа фирма и вероятно от там ще си взема антена.

 

Иначе късмет на колегата при огледа! И после пиши 1-2 реда какво е станало.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не знаех за това с модулите и съм приярно изненадан. Мерси за инфото :) Разгледах сайта на въпроснаа фирма и вероятно от там ще си взема антена.

 

Иначе късмет на колегата при огледа! И после пиши 1-2 реда какво е станало.

Поздрави!

 

Изобщо не ти рекламирам тази фирма! Аз съм имал разправии с тях и не съм доволен от работата и цените им! Купуват ги от Китай и ги монтират. На мен ми бяха объркали ляво-дясно на волана(volume и seek) и не можаха да го оправят! Ако ще го правиш там, не плащай докато не видиш, че работи коректно! Тояга и др фирми, които се занимават с озвучаване също предлагат тези модули!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, не аз само ще пазарувам и ще монтирам сам :)

Търси и в ибея или амазон. Аз се бях нервирал много като я свалих и я намерих за 10тина долара тая работа! Но при мен си имаше номер на самият модул и така хванах цената, но не била за моята кола, че е европейска версия, а монтираната ми била за коли предназначени за пазара в САЩ и така и си остана - обърнати копчета. 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.