Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Загуба на антифриз.


RahzeL

Recommended Posts

Здравейте. От време на време ми се налага да доливам антифриз. Качих колата на стенд и видях как капе от един датчик. Натехнах го тъй като беле много хлабав и си помислих, пе проблема е решен, но днес като проверих се оказа, че отново е загубила течност. Моля дайте ми кординати на сервиз в София, който би могъл да намери и отстрани проблема. Може да ми дадете и съвет къде евентуално да проверя за други течове или проблеми. Извинявам се за пореден път пе пускам 100% разисквана тема, но няма абсолютно никакъв шанс да се сприятеля с търсачката. Винаги ми казва че няма намерена тема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем скоро имах и аз подобен проблем, но моята е на газ и губеше антифриз от изпарителя. Не си писал да имаш газова уредба, но ако е така, може да погледнеш там. Майстора, който ми смени изпарителя каза, че се случва някои модели да протекат след известно време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита от близо година (тогава я хванах) си губи по 100 - 150 мл месечно , няма видими течове от никъде и така и не мога я хвана ... отстраних два видими от два маркуча и от тогава никъде не мокри и няма следи , но ако я оставя за два месеца отива на минимум .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имахме преди години два броя Фабия 1, 1,4 двигател. И двете губеха антифриз почти от нови. И на двете сменихме водни помпи около 50 хиляди километра и спря за 10-15 хиляди, после започна пак и на малко над 100 хиляди ги сменихме пак. После не знам, защото ги продадохме на по 120 000.

От всички 4 помпи започваше да сълзи от едно и също място, като фабричен дефект в корпуса. Даже на първите две, понеже проблема започна докато бяха още в гаранция и ги карахме в ЕТ, когато ги сменихме на края в друг сервиз, въпросните места изглеждаха запушени с нещо като глина, но въпреки това сълзеше от там.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята хабеше антифриз от нова. Бях хванал някаква странна връзка, че със застудяване на времето загубата на антифриз се увеличаваше. Понеже е гаражна, за 9 години никога не е имало и капчица на пода, докато миналата година започна с по една малка капчица от време на време, за да се стигне до малка локва. Оказа се, че радиатора тече където металните тръбички влизат в пластмасовите колектори. Просто докато е била нова само ми е сълзяло. Смених радиатора и за близо година вече, нивото в казанчето не е мръднало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята ме побърка цяло лято 1.4 60к.с. Даже бях с вода докато реша проблемите,смених воден радиатор,термостатно тяло и два маркуча (тези на парното). От термостатното тяло губеше около 150-200 грама на 500км,него последно го смених. Сложих от Фелиция метално, а оригиналното беше пластмасово,всички гарнитури съм ги махнал и съм само със черен силикон Виктор Рейнц.Вече е с антифриз и не мърда,за сега.

Редактирано от Eagle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за отклонението

Колега , как реши проблема с датчика за температурата?

 

 

Бях вземал цял двигател,същият като моя от една морга защото ми беше спукан блока и ми трябваше блок. И ми го бяха дали с термостатно тяло,готово направено с втулка за датчика на фабията.  Но първоначално не го бях сложил,а сложих  моето оригинално пластмасово,незнам защо не ми е харесало. Като видях ,че моето ми прави проблем,това металното го бях забравил и тръгнах да търся ново,но за щастие не намерих. Термостатът на фабията също не пасва много добре,защото няма фаска за гуменото уплътнение (има но е много малка,колкота да легне термостата без уплътнение).  Махнах го това уплътнение,намазах с черен силикон и вече всичко е наред. 

 

А да попитам колегата RahzeL. Колко антифриз ти губи,забелязал ли си ?

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ми е същия като на "felicialx". Но до сега освен чрез доливане не знам как да реша този проблем, може би чрез смяна на радиатора ако върви заедно с кранчето или смяна само на самото кранче..!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, то не сълзи кранчето! Има една къса пластмасова тръбичка в която се вкарва долния маркуч, а тя влиза в радиатора и е уплътнена с гумен О пръстен. Сълзи от този пръстен. Въпросната къса тръбичка и пръстена се продават отделно, но не мен още не ми се занимава със смяната. Не е нужен нов радиатор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се подготвих с термостатно тяло от Фаворит/Фелиция ... сега остава да изровя майстор да направи преходната втулка за датчика и ще се опитам да направя и чертеж на детайла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се подготвих с термостатно тяло от Фаворит/Фелиция ... сега остава да изровя майстор да направи преходната втулка за датчика и ще се опитам да направя и чертеж на детайла.

 

Днес фотографирах как са го направили при мен. За база май са ползвали датчика за  това тяло.  Смених и тънкият маркуч,защото на тялото от фелиция сочи наляво. Ето снимки:

 

8436213.jpg   8436214.jpg   

Редактирано от Eagle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.