Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

как и какво мога да проверя с vcds ?


MYSTIKAL

Recommended Posts

Здравейте колеги,хвърлил съм око на октавия 1 1.9 тди 110 коня, имам VCDS но единствено знам как да пусна само диагностика... та въпроса ми е какво друго с VCDS-а  и по какъв начин мога да проверя относно състоянието на двигателя,дюзи,турбо и ако има нещо друго....

Благодаря предварително!

Редактирано от MYSTIKAL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,колега.С VAG-а почти нищо не можеш да разбереш.Дюзите не са проблемни на тези коли.Турбото го заслушай да не вие прекалено.Ако шума е като на зъболекарска машинка,значи е тръгнало да умира.Виж как пали студена и топла,особено ТОПЛА!Този мотор има проблем с топлото палене,освен ако не е пипан софтуера.При пускане на климатика трябва да тръгнат и двете перки отпред.Докато работи на празен ход,извади щеката на маслото,не трябва да изкарва нищо от там.Маховика може да го чуеш и него.Като гасиш на празен ход,не трябва да изтропва(изчуква).Огледай рейката за течове и провери дали бачка ABS-а.Клапана на турбото и дебитомера също са консумативи,но няма как на място да ги провериш.Огледай се за пушеци и т.н.Абе ако ти хареса колицата,взимай я!Даваш парите,кръстиш се с две ръце и изчезваш.Всичко е поправимо.УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....С VAG-а почти нищо не можеш да разбереш....

 

 

Колега, много неща можеш да разбереш, стига да знаеш как да боравиш с него:

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/46544-vag-com-%D1%80%D1%8A%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%BA/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях колата отблизо и ... много зле беше на външен вид,а на снимки бе уникална

и започвам да се насочвам към Суперб 1.9 131 коня...благодаря за съветите колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Pepino....Благодаря за ръководството!Имах впредвид на посочения от колегата мотор,че не може да хване нещо съществено с програмата.Разбира се,ако му разрешат да я подкара(в което се съмнявам)тогава вече може да се покажат някой дефекти.Поздрави.

Редактирано от vlado_tonev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Турбото го заслушай да не вие прекалено. Ако шума е като на зъболекарска машинка,значи е тръгнало да умира....

 

Това становище за мен е много несириозно. Ако се "вие повече", може и да няма катализатор. С ваг-ком може да се види и тиминг, работа на клапана на турбото, колко надува турбото, работи ли EGR... и т.н.

На ваг-ком не изписва грешка: "Много "вие" туброто - сменете го, за да е по-тихо". Прогарамата показва какви данни получава компютъра, а тях и малко четене може да се спестях много главоболия и излишни пари по майстори. 1 от 4 e за ремонт на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,при махнат катализатор турбото се чува повечко на студен мотор,но след като колата загрее не трябва да се чува нищо,освен нормалното развъртане.Да,наистина на място може да провериш дали се движи лоста на актуатора с ВАГ-а и дали ЕГР е в норми.Но ВАГ-а не може да ти каже как е двигателя,скоростите,съединителя,ГНП-то или купето дали е тръгнало да корозира.ЕГР не е проблем.Сваля се и се чисти.Актуатора не е вече безбожно скъп.А това че може да провериш тайминга на помпата,с какво би помогнало?!И не се изказвай толкова крайно за мнението на другите.Аз само исках да насоча колегата към някой неща,които евентуално могат да се разберат при огледа на колата.Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тиминга зависи и как "пали" двигателя. Ако не е точен, върти много преди да запали или "пали" и тресе. Най-често се получава след смяна на ангренаж.

Това го знам от опит. Стопора за помпата беше съвсем малко по-малък, което измести колелото на помпата със няма и милиметър. С последвалите премествания на

същото колело и в двете посоки, се определи колко е избягал тиминга. При първия преглед на тайминга изобщо не се виждаше хоризоталната жълта линия. Палеше трудно, тресеше и имаше "видими" проблеми, като черен пушек от ауспуха и т.н.

 

П.С. Не всеки може да направи разлика между "нормално развъртане"  и "прекалено виене" на турбината.

 

На друго TDI, диагнозата му беше: турбина за смяна(защото се чувала при спускане на наклон, с включена предавка), а се оказа че след смяна на актуатора на турбото, не беше регулирана правилно оста.

 

5d1e274890b11ba0e130350a75b9eb87_610x0.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.