Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със палене Fabia 1 , 1.2 16 v


notarius

Recommended Posts

Здравейте. Шкодата не беше палена и карана от 2-3 месеца. Вчера сутрин завъртях ключа и нищо. Проверих акумулатора - наред. Помислих си че стартера е дал фира. Закарах я на майстор и се оказа че не е стартера. Спомена ми че може да е от някакъв модул(не му запомних името) или проблем със четеца на ключа или реле някакво. Някой имал ли е същия проблем? Някакви съвети. Предварително благодаря:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи "завъртях ключа и нищо"? Не светват лампите по таблото? Или светват, а при завъртане на старт се чува само едно "тцък" и не завърта, а лампите по таблото започват да мигат?

Как установихте, че акумулатора е наред?

Как я запалихте, за да стигне до майстора? Предполагам с кабели? А след запалването имаше ли хидравлика на волана и остана ли да свети жълтата лампа с кормило на таблото?

Не мога да си представя, че около 10 годишна кола може да преседи 2-3 месеца и после акумулатора ще е в час. Точно по тази причина Фабия има предпазване от пълно падане на акумулатора, за да предпази електрониката. След като колата запали по някакъв начин неработещата хидравлика на волана (тя е електро и консумира доста) и светещият индикатор за този проблем са сигурен признак за слаб акумулатор.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за по-сбитите изречения. При завъртане на ключа всички лампи работят нормално и нищо не се случва може и да се чува "цък" но аз не чувам защото съм малко глухар. Пробвах със кабели пак нищо. Сложих друг акумулатор пак същото. Запалих колата на скорост с бутане. След запалване всичко работи нормално - хидравлика. Не свети жълта лампа с кормило. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери имаш ли захранване към шалтера на стартера. Или ти е прецакана съответната пъпка на контактния ключ, или виж обувката на малкия кабел на стартера..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Izolini е прав... Нов акумулатор + трябва да се закачи да се изчисти грешката на защитата на електрониката... Отчела е неправилен волтаж някъде и сега е дедовия ако не се занули грешката през VAGcom... Същия го ядох миналата година точно е така при преседяване от някакви месеци без палене... (вълшебство) Колата ти има нефабрична алармена система и е ефтина... Прави ти проблеми с електрониката... Махни я... (край на вълшебството) (giggle)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Izolini е прав... Нов акумулатор + трябва да се закачи да се изчисти грешката на защитата на електрониката... Отчела е неправилен волтаж някъде и сега е дедовия ако не се занули грешката през VAGcom... Същия го ядох миналата година точно е така при преседяване от някакви месеци без палене... (вълшебство) Колата ти има нефабрична алармена система и е ефтина... Прави ти проблеми с електрониката... Махни я... (край на вълшебството) (giggle)

 

 

Може и така да е, но тогава как е успял да я запали с бутане? На мен ми е нелогично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Пробвах със кабели пак нищо. Сложих друг акумулатор пак същото. Запалих колата на скорост с бутане. След запалване всичко работи нормално - хидравлика. Не свети жълта лампа с кормило.

Колегата Izolini е прав...

Колегата Izolini явно не е прав. Ако проблема беше от акумулатора, с кабелите или с другия акумулатор щеше да запали. Не е проблем и в комуникацията ключ-компютър, защото тогава не може да запали и с бутане. Отива на проблем със стартера. Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема, искам да попитам относно един нововъзникнал проблем: при палене(особено на студено) в 50% от случаите се чува един страшен вой... Някой има ли идея какво се случва и защо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е по време наконтакт - може да е помпа , ако е след запалване - стартера има нужда от профилактика (по-точно бендикса не връща)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно след палене - двигателя тръгва и изведнъж нещо извива. В какво се състои тази профилактика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се стартера , разглобява се и се смязва ... ако е необходимо се подменя бендикса .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ето и развитието по моя проблем.
Оказа се че не е стартера. Майстора ми сложи жица( ще пусна снимка) и с нея палих. Изпрати ме при друг майстор и той смени клемореда. Сега е пушка колата.

http://www.mediafire.com/view/3n61d4afml9impt/2015-10-17%2009.19.16.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.