Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Adler Auto - Brezel - Годеч


ruark

Recommended Posts

Това е моят опит като клиент на Adler.

 

Докато колата беше в гаранция я карах към 15000км с powerbox на Steinbauer и бях доволен от вървежа. 

След като изтече гаранцията, реших да повиша мощността правилно и да направя remap. 

 

Проучих различните тунери и се спрях на Brezel (Богомил) - http://adler-auto.bg в Годеч. 

Причината да го избера бяха - многото положителни мнения, сайт с доста подробна информация,  

дино тест преди и след remap-a и репутацията му за "бог на TDI-тата". 

 

Записах си час и отидох в Годеч Септември 2014. Brezel беше в Германия и remap-a се извърши от брат му Дани, като се координираше с Brezel по телефона. 

 

Моята кола към този момент беше на 38000км, карана със скъпа нафта от OMV и Shell + добавки + ранна смяна на масло. 

 

Дани направи диагностика с vag-com в движение и каза че според него пренадувала турбината, като било възможно да ми била 

зацапана геометрията или "клапан на турбото" да не бил добре настроен. 

 

Качиха колата на подемник и регулираха актуатура на турбината. 

 

След това замери колата с vag-com и беше доволен от резултата. 

Извърши се след това dynotest преди remap, remap-наха колата, dynotest след remap-a (като теста преди беше направен след изричната ми молба, въпреки че им е стандарт уж). 

Резултата беше 176 коня на двигателя. 

Направихме кръгче след remap-a + диагностика с vag-com и всичко беше наред.

Дани ме посъветва да дойда при тях да си почистя турбината. 

 

Платих си и си тръгнах.

 

Като се насъбраха ден два впечатления от карането след remap-a, ми направи впечатление, че колата върви повече спрямо powerbox-a във високите обороти над 3000, но в ниските беше доста мудна. Реално почваше да набира след 2500 оборота. 
По това време стягах сватба и занимавките с колата останаха на много заден план и оставих нещата така. 

 

Тази пролет дойде отново на дневен ред колата и Май месец я закарах в Годеч, да чистят турбината, белким се оправи мудността.

Този път Brezel беше на място, караха колата с брат му направиха диагностика и ми каза че турбината ми е перфектна (не съм очаквал и друго на кола на 45000км). Относно моите оплаквания с мудността ми каза че съм свикнал с колата и powerbox-a давал много в ниските, което било опасно, но умирал във високите и така е било по-добре както е сега. 
Писах му после че на моята дино графика, колата има max torque на 2500 оборота, вместо 1800-1900, както е по графиките на другите TDI-та, които прави. И отговорът на Богомил беше че е OK да е така. 

 

На една от срещите пред НИМ, говорих с Пепи (Pepino) да погледне и покараме колата за да видя аз ли си внушавам и съм свикнал или колата е зле. Покара я и не му хареса и на него, направихме log file + свали софтуера и каза че ще погледне да види какво е правено. 

Обади ми се че не му харесват нещата, изготвил е нов софтуер, но трябва да върнем актуатура на турбината в първоначалното положение, понеже не може да надуе добре. След като върнахме актуатура в default положението при негов механик (в Adler го бяха развили до крайна позиция - близо сантиметър) и сложихме неговия software, нещата във вървежа се промениха осезаемо, колата набира яко от 1700-1800 оборота. Смятам и да я измеря в скоро време на дино. 

 

След remapa при Пепи се свързах с Brezel, да го му съобщя, че колата може да върви както искам и че съм недоволен от услугата му.

За щастие цялата кореспонденция я водих по e-mail (мога да кача mails с headers при интерес и като доказателство).

 

Та той каза че щом съм недоволен ще ми върне парите.
 

 

"Връщането напарите и т.н. са най-малкия проблем.
Мен обаче ми е обидно как си ни изрисувал като най големите неграмотници с цел да похвалиш някой си пепино (май така беше не го знам).
Един вид "ХОРА не ходете в адлер че ще ви е стане мудна колата!"

"Пак казвам че не ми дреме за парите или затова дали си доволен, а ми е важно непрекъснато да си повишавам качеството на услугите."

"На въпроса ти дали ми харесва нашия лог отговарям веднага - Въобще не ми харесва, наистина колата е била зле от към респонс.
Имам обаче малко допълнение . Лога с нашия софт е единствения безопасен за колата ти!"
 

Помоли също за log files да му пратим и с цел да изчистим недоразумение ако има аз му изпратих logs с неговия software и развъртян актуатор, на stock software и stock актуатор и на софтуера на Пепи и stock актуатор. При интерес мога да прикача log files.

След като видя логовете, Brezel тръгна да ми обяснява как ще ми се счупела колата дори както била stock на 38000км, как те ме били спасили и колко добре била, колко некадърен бил software-a на Пепи.

 

В общи линии както казва един колега от друг форум:
http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/99396-%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B0?p=3990068&viewfull=1#post3990068

 

 

Страшен философ със заучени реплики дето ги котира на всеки излъгал се - "леле тая кола става по-добре от колкото очаквах." "Изненада ме приятно колата, очаквах по-малко." И двете ги ползва при 3те коли които мапва на мен и приятели - като кол център е се едно.

С неговия чип графиката е като стара планина. Тука висока там ниска. Три коли там правени, ни една не прави тва налягане преди 4к оборота. А предвид че на 5200 принципно духалката почва да умирга яко ... нормалните чипове имат на 2300-2500 мах въртящ, на моя е на 4000.

 

 

Отметна се от връщането на парите, въпреки че не съм с неговия software и започна с личностни нападки. 

Прикачам част от кореспонеденцията (където стана интересно 1:1). Нека всеки прецени за себе си дали би искал да ползва услугите на такъв човек:
 

 

Богомиле,

Ето и моите коментари по писаното.

Не мога да коментирам техническите параметри на логовете, понеже не съм компетентен в тази област.
Вероятно ще потърся трета неутрална страна, понеже в момента е твоята дума с/у неговата.

С оригиналния софтуер съм карал доста пъти 160-190км/ч до Бургас, барбар със steinbauer сложен и проблеми е нямало.

>При 2.0 ТДИ е често срещан проблема с пренадуването на турбото още със >стоковия софт. Това не е нормално а е в следствие на амортизиране на >определени неща в турбото. За съжаление става много деликатна >материята и искам тези неща да си ги запазя за мен щото не съм сигурен >до колко това което ти казвам няма да се появи в нета.

Тук говорим за кола тогава на 4 години и 38000км, сега на 5 години и 52000км реални и поддържана перфектно.

>най-добрия вариант за твоята кола е бил да ни я оствиш за два дена, >да и направим профилактика и да я настроим относо на флоубенча. След >това турбото хем ще е пъргаво хем няма да пренадува въобще.  В 80% от >случаите на клиента нито му се оставя колат апри нас нито иска да дава >пари за профилактика. Не говоря за проста профилактика а за нова >калибриране на турбото на единствения в България динамичен флоубенч >който е моя собственост

Това не ми е било предлагано никога като опция, аз даже след map-a през есента, напролет я докарах колата да чистите турбина на 44000км, белким тръгне но ти направи log с vag-com и каза че ще ми вземеш парите напразно и че турбото е перфектно и съм свикнал на колата.
Даже говорихме за вариант за хибридна турбина и тн, но ти пак ми каза че няма да тръгне в ниските и да карам така.


>Затова в повечето случаи правим по-малкото ЗЛО. Врътваме актуатора с >което турбото работи в безопасен режим за сметка на лаг в ниските. >Актуаторчето наистина е било леко криво. Виж ми снимките на адлер >турбо във фейса. Почти всички са криви даже някои се късат. Това са 10 >години 500 градуса жега, сол, кал и вода. Дака запича че контра >гайката неможе да се охлаби без да се изкриви леко. Сега твоите нови >герои са го врътнали лесно защото ние сме раздвижили гайката и я няма >боята (оригинално ги запечатват с гъста боя да не се охлаби).

Виж горното относно години и километри на колата и да гаражна е
Боята седеше иначе и те го върнаха на тази позиция.

>Колата ти наистина е лагава с моя софт. предполагам дори е била >неприятно лагава.

Колата с твоя софтуер и настройка на актуатора е не просто лагава ами неприятна за каране, понеже до към 2400 оборота няма никой, след което тръгва ЯКО но не може да хване пътя и traction-a я спира. Демек единствено на извънградско би се ядвала, пъргавост в градски условия нямаше.
За което съм се оплаквал и писмено и устно.
Пак ти казвам, ако нямаше проблем нямаше да те занимавам а щях да викам Брезел как ми направи колата самолет е и да си свиркам.

За темата не мисля, че е грешка понеже опитах да комуникирам с теб на няколко пъти и не получих задоволителен резултат и внимание - ходих на място, писахме си mail-и, говорихме по телефон, какво да направя повече?

Не съм човек, който се отказва лесно от зададените си цели и реших да проверя на друго проверено място как седят нещата.

От опит като мениджър пак знам че на дуднещ клиент се обръща повече внимание и неволята ме накара да стана такъв, виж как след тези действия вникна в нещата и ги взе присърце.

Моля за коментар на горните точки, понеже излиза едва ли не че сте си свършили супер работата и аз не съм искал да направя нещо, та се наложил компромис, а това явно не е така.

Явор

----------

Коментар на какво?

на това че отказваш да прочетеш какво съм ти написал или да го осмислиш и ще търсиш неутрална позиция. Това ме обижда достатъчно Посочил съм ти черно на бяло и съм ти обяснил нещата, повече няма какво да коментирам.

Това че колата ти е на малко километри нищо не значи. Лога с оригиналния файл го потвърждава. Имаш кола намалко километрия която е с проблем.

Честно казано обаче не те помня, не помня дали си идвал при мен лично, кой си и какво съм ти казал. Също така вероятно когато си идвал не съм разполагал с flowbench с който единствено може да се оправят некадърностите по колата ти. Между другото това с перфектната подръжка съм го чувал много пъти, но не си мисли че щом пръскаш пари по колата си то ги даваш правилно. Много хора си пръскат парите по колата с думите, щом давам пари значи е перфектна.

По спомен не помня да си идвал лично с оплакване че е лагава колата. Помня смао имейла и графиката която си ми пуснал, НО при положение че не се сещам кой си е възможно да си идвал. От големия брой клиенти и работа е възможно да не съм ти обърнал достатъчно внимание но това вече не е от значение.

Оплакваш че че едва ли не само ние сме си свършили работата както трябва. ТАКА е, с това което сме работили с този автомобил единствено ние сме направили колата да рабти безопасно. Това че сега по те кефи , не значи че е направена по добре както си описал в темата

След като смяташ постъпката си за правилна и смяташ че е добре да ме плюеш при положение че единствено аз съм ти свършил работа както трябва нямам работа повече с теб.


Между другото щеше да напише и моето становище в темата......стига няма нужда ясна е работата.

За мен неше важно да знам дали съм те измамил. НЕ СЪМ. от тук нататък може да продължаваш да ме плюеш, аз няма какво да направя по въпроса. И понеже не ми вярваш те съветвам да изпомпаш повече колата по магистралата пък ще си говорим.

ПС. Ако продължаваш да ме плюеш ще се включа в темата посочвайки логовете и твоя нов гуру майстор ще ти се разсърди че го излагаш с тия логове.

Мислех че поне като го видиш черно на бяло ще ме разбереш какво ти говоря, а ти предпочете да заровиш глава в пясъка.

Всичко добро ти желая.

Богомил

----------

Е как на какво?
На всичко, което ти написах.

Мой отговор по темата, ще има след като приключим въпроса.

Следващото нещо, което следва да направим е да оправим въпроса с връщането на парите при положение че не съм доволен от работата ти и не ползвам софтуера ти. И ако искаш нещо да гледаш по колата.

Така че ми кажи кога да мина другата седмица за да оправим този въпрос.

След като приключим с това ще напиша и твоята гледна точка по случилото се + че си ми върнал парите, както и ще я покарам по магистрала пък ще видим кой крив и кой прав.

Нещо ти е много несериозен и детски последния отговор, така че преспи и ми пиши утре.

Явор

----------

Абе виж сега. Рядко взимам толкова присърце нещата.
Незнам какъв мениджър си, но нещо не ти отива тая професия. Имал съм много клиенти и мениджърите се стремят към решение на проблема, а ти си започна с нещата от типа "Въх измамиха ма" .

Сигурен съм, че не си чел какво съм ти описал. Ще ти кажа защо не си го чел....щото не те интересува. Познавам хора като теб, хора които казват кое е добре и кое не е добре. Ти сега неможеш да приемеш факта, че ти казвам ,че това което съм ти продал е единственото (възможно в случая) безопасно нещо за колата. Не го приемаш защото така си си решил, преценил си че знаеш кое става и кое не става. Преценката ти се базира единствено на субективно усещане за поведението на колата.

Написах ти редица научни неща, и ти отказа да ги коментираш, защото  не си технически грамотен да ги прецениш. В същото време си обаче технически грамотен да напиешеш във форума че:

1. Софтуера не струва!
2. Безпричинно е въртян актуатора!
3. Не разбираме от турбини!
4. Преценил си че сегашното състояние и настройка на автомобила са перфектни (въпреки лога)!
5. Автомобила ти е в перфектно състояние и няма нискви проблеми (въпреки стоковия лог)!

И на 5те неща съм ти описал и ДОКАЗАЛ кое как е, но ти нещеш да четеш, защото това не съвпада с твоя мироглед.

Ти си човека който казва кое как трябва да бъде.

Неможеш да приемеш това че след оглед съм ти казал : "Така трябва да бъде колата."
Отказал съм ти да ти ходя по свирката докато не решиш сам че това е перфектния чип както ТИ го искаш.

Мислиш ли че немога да ти направя пренадуващ чип като този с който си в момента? Само че ние сме отказали да навредим на колата.

Пак ти казвам, по добре да си недоволен от ефекта, отколкото недоволен от счупена кола!

Мислех че ще ме вземеш поне малко на сериозно и ще прочетеш кво съм ти написал (така правят истинските мениджъри), но се оказва че си от хората които са свикнали да дават тон, но не и да слушат. Не и при мен пич. Отиваш при гаражните майсторчета да ти играят по свирката и ти да определяш кой крив и кой прав. Аз си имам принципи.

Съжелявам че си загубих времето да ти описвам логовете. трябваше да кажеш че не смяташ да ги четеш.


Идвал си при мен за МНЕНИЕ дали колата е добре. Аз съм ти казал ДОБРЕ Е! И това е така в случая. НЯМА човек който да ти я направи по добре и това се вижда от логовете. Ако обаче беше казал че не си доволен от чипа , си получаваш  на момента парите , връща се актуатора в изходно положение и иди тогава да си трошиш колата при друг. Всеки от къде е и НИКОЙ да няма ощетен. Ти обаче вместо да си поискаш нещата да се върнат в изходно положение, реши да избереш лошия начин. При положение че вече достатъчно си ме ощетил БЕЗ ДА ИМАМ НИКЪКВА вина и дори без да се извиниш, не смятам въобще да ти гледам колата и връщам пари. Напиши го и това пък аз ще видя дали да пиша и дали да пусна логчетата в темата, та хората да преценят кой крив кой прав.

Не съм от хората които ще ти счупят колата, само щото си мислиш че от всичко разбираш, такива клиенти редовно отпращам да си чупят коалта при гаражниците.

Тук е мойта дума срещу твойта. АЗ казвам че колата е добре (защото по добре няма да стане) - ТИ казваш че не си доволен . Единствения изход в ситуацията е да се приведата нещата в начално положение. За съжаление след нещата които изписа няма как да се върнем неощетени в начално положение, така че УСЕПХ.


пс. Ясно е че моята гледна точка няма да я напишеш, видя се още от началото . Така че тия неща от типа "След като приключим нещата ще реша какво да пиша" въобще не ме вълнуват. Пиши каквото и където щеш. Важното е че съм с чиста съвест пред себе си, което за мен е много важно. фалшива антиреклама в нета колко щеш, ще я преживея. Мен ме тормозеше факта че може би наистина съм те измамил (имам си принципи) и сега съм вече спокоен благодарение на теб.

Всичко добро ти желая от тук нататък.

Богомил

----------

Виж,

Грешиш като ме нападаш личностно без да ме познаваш. Аз това не си го позволявам никъде в нашия разговор, но ще си го позволя веднъж сега.

Относно отмятането за връщане на парите си има хубав български термин - "ПУТКА".
Хубаво е че си комуникираме писмено тоя път, за да няма после - абе аз не съм, аз нямах, забравих, ти еди какво си.
Толкова за принципите ти ...

Аз проблемът съм си го решил, колата ми в момента има чудесно поведение и времето ще покаже кой крив, кой прав. Ако се окаже че греша и се счупи турбината, ще ти се извиня публично без да нося вода от 10 кладенеца като теб. Една турбина не би смутила бюджетът ми по никакъв начин вярвай ми.

Ти не си ГОСПОД, че да те слушам сляпо.

КОЛАТА НЕ Е ДОБРЕ, а е МНОГО ЛАГАВА, както сам каза.

Некадърностите по колата са дело на фабриката на VAG?!?!

Не си ми предлагал да ми върнеш нормалният софтуер + позиция на актуатор + пари на място, с удоволствие бих приел да си карам по-пъргавата стокова кола.

Не се безпокой, ще напиша подробно как се е развил случая в темата и не само в тази. Ти заповядай да се включиш по всяко време, когато поискаш.

P.S
Вземи си сложи spell checker някакъв, понеже имаш много да работиш в посока правопис, поне техническите ти грешки ще ги махне.

Явор

----------

Сигурен съм че като пръснеш турбината ще се направиш на мишка, няма да кажеш никому само и само да не се изложиш. Познавам хора като теб винаги е едно и също.  Предложих ти да ти върна парите при положение че с еокаже че не сме си свършили работата, само и само да ти докажа че сме си свършили работата правилно. Сега като видях простотията сътрворена с колата ти направо се ядосвам че ти писах обяснения. Трябваше да си замълча та по скоро да се чудиш защо пуши бяло отзад. Ти игнорираш ВСИЧКО което ти написах и си твърдиш своето "Колата е перфектна". Даже в момента в който ми говориш за връщане на пари гледам как по доста теми защочваш открита антиреклама, много коректно няма що.

Дали ще ти върна пари или не, ти ще си пищиш яко. Спред теб ти нося водя от 10 кладенеца.....вместо да вземеш да вникнеш в това което съм ти написал и да си оправиш колата.

За връщане в заводско състояние НИКОГА не си изявил желание. Аз ли съм длъжен да ти го предлагам?

Нямало едно турбо да ти наруши бюджета....ми карай тогава. Само че такива БАРОВСКИ изказвания са белег на блъфиране.

Сигурен съм че ще обиколиш сега 10 майстора да разбереш дали съм те излъгал. Още сега ти казвам, НЕ СЪМ, вместо да си даваш парите по гаражници, вземи се разтърси в нета и ще намериш доооста информация която да ти помогне да разбереш какво съм ти обяснил за логовете. Немога да разбера как един човек може толкова настойчиво да върви срещу себе си. Това се нарича ЕГО.

Не съм Господ, така е, но не съм и балък.

Виж какво съм качил във фейса и как се прави Като направиш така колата си ще можеш да я караш спокойно! Пожелавам го на колата ти, защото една кола неможе да си избира собственика.

Богомил


 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не разбрах, дали имаш впечатления от стоковия вървеж(без бокса) до 2000 оборота.

Правописните грешки бяха едно от нещата, които ме отказаха от услугитe на Богомил.

Според него колата ти хем е добре, хем не е. Хем има проблем, хем няма. Големи фермани, пълни с противоречия. И що за мапер е, като не може да разбере какъв точно е проблема.

Според мен ще загуби много повече, отколкото ако ти беше върнал парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, със стоковия софтуер вървежът в ниските е ОК - демек почва да набира от около 1800 оборота колкото и е нормално.

Със софтуера на Brezel + развития актуатор набираше от около 2400 оборота. 

 

Е как да не може да разбере - разцентровано турбо със спечена геометрия на кола на 38000км :)
Ама тогава не можел да го оправи,  а  само сега, щото имал нов стенд - единствен в цяла България.

Ей тук има "хубави" отзиви и за тази му услуга - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=173887

 

Въпросът в случая даже не е за парите, а за отношение и услуга към клиента (било то и недоволен такъв).
Богомил има да се развива доста в тази насока в момента.

Към моята ситуация се отнесе като типичен селски тарикат.

 

За личните нападки да не говорим.

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич в много големи драми се вкарваш без да има защо... Не защитавам никой ,/само съм ползвал услугите му/ само ще кажа , че Брезел винаги се презастрахова и има защо . Мапнал е така колата ти , че да не може да се счупи . За него сигурността е на първо място ,а перформанса на второ. Пък и усещането за лаг е много субективно :)

Поздрави !

Редактирано от a4tech
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич в много големи драми се вкарваш без да има защо... Не защитавам никой ,/само съм ползвал услугите му/ само ще кажа , че Брезел винаги се презастрахова и има защо . Мапнал е така колата ти , че да не може да се счупи . За него сигурността е на първо място ,а перформанса на второ. Пък и усещането за лаг е много субективно :)

Поздрави !

Трима приятели и един познат около мен се оплакват от абсолютно същото, но никой не иска да пише, защото нямало смисъл. Едва ли рязкото тръгване във високите е по-безопасно, отколкото плавното тръгване от по-ниски обороти - в завода щяха да ги правят всички такива - тръгващи от раз във високите... Толкова надута рязко, че да се пуска тракшъна??? - глупости са това за безопасността при така направен софтуер, който-каквото иска да ми говори - елементарна физика и механика... “Безопасна“ - да бе, точно.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на "ремапа" е да повиши мощността на колата, за сметка на вредни емисии и еко норми, разход на гориво и живот на турбо/мотор както и да "преметне" ставките за данъци и застраховки(много производители намалят мощността в завода за определен регион поради тези причини). За пръв път чувам мнение как кола след ремап ще почне да тръгва от по-високи обороти! Особенно за ТДИ ПД... Много съм гледал резултати след ремап на 2.0 тди БКД и винаги резултатите са били нагоре и от по-рано в оборотите! Искам да видя и един софт, който се предлага на пазара с показана графика, която да е по-ниска от заводската в ниските! Няма кой да си сложи такова нещо на колата доброволно(освен тия от дизелгейт и пак по-принуда)!  След като обяснение за това понижение е предположение за състояние на колата и оттук идва потребността от сейфти настройки, не е ли било редно клиента да се уведоми, че въпросния автомобил ще загуби от мощността си в ниските(на един дизел там му е силата от под 2000об до към макс 4000об) и един мапер докато пише софта не може ли да прецени колко и откога ще надува турбото(не е ли това всъщност основата на ремапа)? Това са ти 25% по-малко полезен диапазон на работа на мотора спрямо настройките на производителя(не вярвам да има такъв "чиптунинг", по-скоро ще е "чипДЕтунинг")! Няма как това да е коректно написан софт или отношение с клиент(да му се спестят или да не му се кажат очакваните данни за резултатите)! Интересно за мен ще е да видя дино графики(тях ги разбирам) и логове(с обяснения защо това е така и къде е разликата със стоковите, с адлерските и с на пепино настройките). Отткук ще стане ясно кой прав кой крив! Имам същата кола със същия мотор и със същия софт и ще ми е полезна информацията! 

 

Предлагам да се въздържим и да се пишат конкретни въпроси/отговори свързани с технически параметри и настройки като спестим личностните нападки, предпочитания и размислите за отношения клиент/сервиз/мапер на този етап.

 

Хубаво ще е и сервиз АДЛЕР да излезе с официално мнение тук, все пак обвиняват 3та страна в некомпетентност! В техен интерес е форумът на Шкода Клуб България да не е поредния автоклуб с оплаквания оттях! 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие да не си мислите ,че за сток коли ,който и да е от по-известните мапери прави къстъм чип ?? Всичко е копи пейст ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие да не си мислите ,че за сток коли ,който и да е от по-известните мапери прави къстъм чип ?? Всичко е копи пейст ...

В такъв случай колко ли още БКД-та с чиптунинг от Адлер вървят по-зле от стоковите? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@a4tech - Не мисля че можеш ти да даваш оценка дали има или няма драми, при положение че не си страна в случая и ни пари ни време си губил.

За теб как върви МОЯТА кола може да е субективно, за мен като човек навъртял и 50k+ километра е обективно. Тя ако се map-не да е 70коня и да надува турбото минимално сигурно хептем ще е safe.

Отделно има и дино графика за обективност, която прикачам сега и можеш да погледнеш.

 

@shaft- за мен има смисъл, понеже докато всеки си трае ще сме на това дередже, вярвам ме разбираш.

 

@b3lq7a - прикачих 3 log file-a brezel+modified актуатор, stock soft + stock актуатор, pepino soft + stock актуатор.

 

036065250-big.jpg

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е,че Богомил се е доказал много с времето

Лично мнение.

Това ,че механиците му са ти пипали вилката на актуатора на турбото и според мен ненужно е друга работа.Най-вероятно е пренадувала и за това се е наложило-за да не се пръсне турбото,докато не се разглоби и почисти.Както и да се види управляващия вакума към актуатора клапан дали е бърз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bega4kata - не те разбрах какво искаш да кажеш? Че прави много коли и е нормално някои от тях да са зле и/или хората да се недоволни?

При положение че имаме log files, ти като уважаван тунер би ли си казал мнението за тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Това ,че механиците му са ти пипали турбото и според мен ненужно е друга работа.

Това хич не личи от обясненията му, а дори и да е така, кой е виновен? Ми пак той, щот е шефа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е ,шефа винаги е виновен :)

Искам да кажа,че е направил софтуерно мнооогооо такива коли и на 1000% знае как се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bega4kata - не те разбрах какво искаш да кажеш? Че прави много коли и е нормално някои от тях да са зле и/или хората да се недоволни?

При положение че имаме log files, ти като уважаван тунер би ли си казал мнението за тях?

При последния файл от 2000 до 3000 оборота вие не знаете какво прави турбото. Има и едно колебаене като стойност 2560 и после пак е над максимално възможното измерване според софтуера.

Не трябва така да се държи.Допустимо е да има голям пик,но когато я стреснеш колата при 2300-2500 оборота,но той трябва да е за секунда и да върне на изискваното. Не трябва така да колебае и да показва над 2601 толкова дълго време.Трябва манометър за да се разбере колко надува.Така скоро ще се счупи турбото да знаете! Нещо не е както трябва съвсем.

При първия файл на Богомил,по-безопасно се държи турбото.

Много са ми разбъркани.Виждам че изискваното и при двамата е много ниско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При последния файл от 2000 до 3000 оборота вие не знаете какво прави турбото. Има и едно колебаене като стойност 2560 и после пак е над максимално възможното измерване според софтуера.

Не трябва така да се държи.Допустимо е да има голям пик,но когато я стреснеш колата при 2300-2500 оборота,но той трябва да е за секунда и да върне на изискваното. Не трябва така да колебае и да показва над 2601 толкова дълго време.Трябва манометър за да се разбере колко надува.Така скоро ще се счупи турбото да знаете! Нещо не е както трябва съвсем.

При първия файл на Богомил,по-безопасно се държи турбото.

 

Точно това имах предвид , като казах , че колата поне ще е сейфти... Може да не върти гуми от 1500 оборота , но  няма и да се счупи :)

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пика на турбината е в 2121оборота. Там стойността на дебитомера е 1275 единици. Много важно е и времето, за което е в този надув. Погледнете първата колона. Колата не влиза в авариен режим! Другите стойности 2601 са при по-ниски единици на дебитомера. Пак погледнете времето, за което турбото ги държи. Аз съм на кон. :D

 

 

 

.... Не трябва така да колебае и да показва над 2601 толкова дълго време...

Колко дълго време ...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@a4tech - Не мисля че можеш ти да даваш оценка дали има или няма драми, при положение че не си страна в случая и ни пари ни време си губил.

За теб как върви МОЯТА кола може да е субективно, за мен като човек навъртял и 50k+ километра е обективно. Тя ако се map-не да е 70коня и да надува турбото минимално сигурно хептем ще е safe.

Отделно има и дино графика за обективност, която прикачам сега и можеш да погледнеш.

 

@shaft- за мен има смисъл, понеже докато всеки си трае ще сме на това дередже, вярвам ме разбираш.

 

@b3lq7a - прикачих 3 log file-a brezel+modified актуатор, stock soft + stock актуатор, pepino soft + stock актуатор.

 

036065250-big.jpg

А имаш ли графика преди ремапа в адлер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са виновни софтуерите и на двамата.Виновна е колата.Не работи най вероятно клапана за упр.на турбото.

Просто първите са си "вързали гащите" като са натегнали актуатора за да се избегне високото налягане след като и се подаде гориво с ремапа..Така колата става лагава в ниските.За това не му е харесала на клиента.

Просто са искали да му вземат парите,въпреки че са видели проблем с управлението на турбото.

Аз кола в такова състояние не ремапвам.

Пепи е върнал актуатора в заводско положение и нормално колата е започнала да тръгва от ниските.Но се получава несъответствие.Иска 1.4 налягане,а турбото работи с над 1.6.Това е много за това турбо на тази кола.Ще се счупи.

И двата файла са ок.Колата не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@b3lq7a - Нямам графика от дино преди remap, понеже не ми е дадена такава от Adler.

Kакто писах ги накарах да я измерят преди map-a (вече бяха развили актуатура), понеже се ослушваха и викаха дай да мапваме и ще мерим после.

Tа изкараха 144 коня stock, но нямам графика.

 

Относно logs за да ги четете като хората, понеже са в CSV формат, трябва да се download-нат и да се отворят с Excel.

Google viewer-а е куц в тоя случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още един съвет,лог файл се прави на 4-та,не на трета.

И вземи мерки,да я погледне тази кола някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bega4kata - геометрията на колата е гледана при механик на Пепи (след като върнахме актуатора в нормалното му положение) и очаквано беше добре.

При каране и натискане не е влизала никога в авариен режим. Пак повтарям че говорим за кола на 53000км.

 

Тази седмица ще имаме и нов log file, след малко software update.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не работи най вероятно клапана за упр.на турбото.

 

На това обърнете внимание. При мен проблемите с актуатора започнаха горе-доле на същите километри и, понеже ми предстои смяна, ще следя темата с още по-голям интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bega4kata - геометрията на колата е гледана при механик на Пепи (след като върнахме актуатора в нормалното му положение) и очаквано беше добре.

При каране и натискане не е влизала никога в авариен режим. Пак повтарям че говорим за кола на 53000км.

 

Тази седмица ще имаме и нов log file, след малко software update.

Не ме интересува изобщо,съжалявам че се обадих по темата.

И с нов софтуер,нищо няма да направите.Механиката трябва да следва софтуера,а тя не го прави.иска 1.4-което е малко по принцип,това е с 0.05 повече от заводското 1.35,а тя работи на над 1.6.

Не ме интересува на колко км. е колата,виждам,че има проблем.Трябва да се погледне-геометрия,актуатор,н75.Ти ме помоли за мнение.

Карай си така,вс.е ок.

Моля не ме замесвайте повече и не ме питайте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bega4kata - Благодаря ти за мненията, ще ги взема в предвид. Не се пали излишно pls.

 

Нека не преиначаваме темата на "Има ли ми нещо на колата и ако да как да я оправя?" а да се концентрираме върху това

коректен ли е Brezel.

 

Нека допуснем, че колата ми наистина е имала и има проблем и да видим от тази гледна точка отношението на Adler към случая какво е.

Все пак е била направена диагностика преди map-a, както е описано в процедурите им - http://adler-auto.bg/montage.html

 

Ако бъдат установени груби нередности в техническото състояние на автомобила, чиптунинга ще ви бъде отказан (отложен) до пълното отстраняване на повредите.

 

 

Та били са установени тези нередности и те решават да ми скопят колата и да ми вземат парите?

 

Още повече че при повторното ми водене на колата на място,  с цел да профилактират турбината и да им дам още пари,

ми казаха че всичко е наред с нея и няма какво да правят?

 

bega4kata,b3lq7a & stefan1 си дадоха вече мнението по този въпрос.

 

Както писах и на Brezel по e-mail в момента в който има финално развитие по темата с моята кола, аз ще напиша обобщение от какво е било

ако е имало нещо и как е бил решен проблема с цел да съм полезен и на други колеги. 

 

Няма като него да нося от 10 кладенеца вода, да добре е ама не е добре, ама то трябва, ама не може и тн глупости.

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още повече че при повторното ми водене на колата на място,  с цел да профилактират турбината и да им дам още пари,


ми казаха че всичко е наред с нея и няма какво да правят?  Ето с това изречение темата е приключена.Общо взето повечето маистори са така.По добре погледни тоя клапан за управление на турбото,може и от някъде да изпуска въздох от леко зацепен маркуч,и от куп други неща просто трябва да се погледне преди да си даваш парите за такива интервенции.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.