Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изолиране на АГР клапан 1.9 SDI


felicialx

Recommended Posts

Знравейте колеги. Знаем, че от въпросният агр клапан с течение на времето се пораждат проблеми от натрупването на нагар в смукателния колектор, и оттам задушаване на двигателя.

Моята вече е на 90000 км и смятам, че е време да се разделя с този клапан.

За изолирането му избрах най-лесния начин, с изваждане на маркуча за управляващият го вакуум. Съответно след като извадих маркуча го затапих с подходящо болтче.

Въпроса ми е, достатъчно ефикасен ли е този начин за шунтирате на клапана, или трябва да го изолирам с ламарина за пълен ефект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля за тази процедура но искам да разбера последствията от нея.Казват че малко се подобрява малко разбира се динамиката за сметка на бавно загряване на двигателя,което и моята дилема.Надявам се да има еднозначен отговор за последствиятаИ аз мисля за тази процедура но искам да разбера последствията от нея.Казват че малко се подобрява малко разбира се динамиката за сметка на бавно загряване на двигателя,което и моята дилема.Надявам се да има еднозначен отговор за последствията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не загрява по-бавно изобщо. Динамиката се подобрява от гледна точка на това, че газта реагира по-бързо и рязко в диапазона до към 2500 оборота защото не се чака тъпия клапан да затвори. Той вече е затворен завинаги.

Над 2500 той така или иначе е затворен и там разлика няма.

Разликата е за екологията. Сега вече от Евро 3 съм Евро 2 :)

Възможно е да падне много малко разхода защото се развива по-висока температура в горивната камера след изолирането на агр-а.

Софтуерно не е лошо да се пипне защото сега малко се обърква дросела.

 

Затапвайте и не му мислете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята ЕРГ клапана го оставих затворен преди около 20000км и до сега няма никакви проблеми.На СДИ не е нужно да се въздейства софтуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш маркуча и го запушваш с един болт хубаво да не смуче въздух от него. При това положение, клапана остава затворен и не се отваря повече.

Колата направо е жива сега. При ниските обороти педала реагира много по-добре и върви много плавно. Няма го характерното забавяне на реакцията при подаване на газ. Този клапан има отношение само към еко нормите. Без него няма как да е Евро 3. На всичко останало влияе зле.

Единственото което може би усещам е, че загрява много малко по-бавно. А може и да си внушавам защото времето захладня и съвпадна с изолирането на тъпия агр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя не може да не загрява по бавно,газовете вече не се връщат. Но мисля, че ползите са пове4е в крайна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък преродена  :nea: За цялостен ефект комбинирайте затапването на АГР-а с демонтаж на колекторите и основното им почистване.Иначе в общи линии няма какво да се каже повече по въпроса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.