Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изпушва при сутрешен старт


jaden

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Имам следното питане: Някой може ли да ми обясни защо при първо запалване на колата излиза облак синкав дим!? Прави го само и единствено когато автомобилът не е пален повече от 10-12 часа! Определено смятам, че не е нормално, но колко проблемно би могло да бъде?

Редактирано от jaden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята също понякога изпушва леко, независимо дали е топла или студена, дори при палене 1-2 мин след като е била загасена. Така си е от нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята го прави същото, но не ми се вижда да е синкав пушека в огледалото - по-скоро сиво-черен го виждам аз и е само при първо палене след много време престой. След като загрее колата не съм виждал да изкарва пушек.

 

Тук има информация от братовчедите:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=413504

 

Сега се замислям и между другото това, което го споменава човекът "В сервиза откриха едно леко потреперване на двигателя при работа на празен ход.1 на всеки 3-4 мин." и при мен съм го усещал, май (не, че нафтата е супер яка и заради нея не може да е)... Когато стоя на едно място и я оставя да работи, понякога се появява едно много лекичко претрисане (толкова лекичко, че нормален човек не може да го усети според мен - аз понеже съм маниак и не съм нормален - усещам го, но е на много повече от 3-4 минути, бих казал на повече от 10-15 и не е 100% винаги да се получава).

 

Аз мисля, че няма какво да се притесняваш. Едно приятелче има Мазда 6 1989-1990 година. При запалване изпушва чисто черно и виждаш как облакът се влачи ниско по земята... Колата е на 400 000км и върви перфектно, но точно така си пуши при палене. :)

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Прави го само и единствено когато автомобилът не е пален повече от 10-12 часа! Определено смятам, че не е нормално, но колко проблемно би могло да бъде?

 

Не е проблем. Гори по малко масло. Следи нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft, аз това притреперване го имам и то съвсем не е лекичко, при положение, че и жена ми го усеща!!! Притреперва си и си го усещам по светофарите! Pepino се опита да го намали чрез лека манипулация на оборотите, но не стана кой знае какво! Но аз си мисля, че е от маховика, защото сутрин като я запаля и си го чувам как чука :(

 

joro-120L , да, прав си, гори ми малко масло, установил съм го!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

От известно време и аз го имам същия проблем и се появи, като захладня времето, не знам дали има нещо общо? Сутрин, само при първо палене изкарва сивкав облак и после никакво пушене, когато и да я запаля.Мен това доста ме притеснява. Иначе си наблюдавам маслото и антифриза, не се губят. Разбиращите да помагат. Благодаря, предварително! Колата е Шкода Октавия2, 2.0тди 140кс, DSG-6 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва да провериш подгревните свещи + профилактика на дюзите моята беше започнала да пуши и направих една профилактика на дюзите с http://www.bulmotors.com/car-additives/diesel-additives/xenum-x-flush-injection тази добавка и останах доволен от резултата 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, kvnedelchev написа:

От известно време и аз го имам същия проблем и се появи, като захладня времето, не знам дали има нещо общо? Сутрин, само при първо палене изкарва сивкав облак и после никакво пушене, когато и да я запаля.

 

Виждам, че имам мнение тук. Да кажа няколко думи.

Твоят проблем, колега, не е същия, като на автора на темата. Той пише за синкав дим, а ти за сивкав. Цвета на дима е от особено значение.

Вземи под внимание мнението на skodafen.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта ви, но забравих да спомена, че понякога докато позагрее има едно леко претрисане, най-много се усеща, като съм седнал в колата, все едно някой ме подритва под седалката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказа проблемен датчик на коляновия вал. Дюзите не знаели кога да започнат впръскването.

Имало някаква стартова позиция която датчика засичал и казвал на дюзите да започнат впръскването.

Редактирано от CAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,днес ми правиха диагностика и не даде никакви грешки,освен, че ми е заминала печката.Свещите и дюзите ми казаха, че са с много добри стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.