Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фейслифт на О3 се задава вече


Alpinjuga

Recommended Posts

Абсолютно. Последния път, като бях в ЕТ за смяна на масло на фабията, чух да си говорят хората "...нали ххх каза оня ден на оперативката, че вече шкода не била евтина кола, да сме го забравили това нещо...гоним премиум..." - някой от управата казал на работник... ;)

Нека да излезе модела официално, но все пак 70+ ми се виждат много. Почти влиза в ценовия диапазон на XC60, а там дилема няма поне за мен,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shaft

    9

  • Impress_me

    7

  • b3lq7a

    5

  • Ради

    4

Най-много писали в темата

Данчо, в цитираното от теб Волво, само джуджета могат да се чувстват комфортно, да не говорим, че е чистокръвен паркетник, а 90% от продажбите са само с предно!

За мен, няма дилема - приличен автомобил, но за гаджето/ответницата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, в цитираното от теб Волво, само джуджета могат да се чувстват комфортно, да не говорим, че е чистокръвен паркетник, а 90% от продажбите са само с предно!

За мен, няма дилема - приличен автомобил, но за гаджето/ответницата ;)

Боре, уцели десятката! Втора кола/джип ми трябва. Ще се кара предимно градско, като искам задължително да е 4х4. Варианта за ОК3 РС фейс отпада твърдо, а ОК4 ще е след 5 години :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паркетници да искаш в днешно време.

Скаут?

Скаута пак ще е с тези фарове :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боре, уцели десятката! Втора кола/джип ми трябва. Ще се кара предимно градско, като искам задължително да е 4х4. Варианта за ОК3 РС фейс отпада твърдо, а ОК4 ще е след 5 години :(

Проблемът с втората кола е временно решен. Вече 'нямам' Шкода. Май трябва да се регистрирам в форума на Ситроен. Жената поне е доволна :)

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с втората кола е временно решен. Вече 'нямам' Шкода. Май трябва да се регистрирам в форума на Ситроен. Жената поне е доволна :)

Моите съболезнования. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък все си мисля че Кодиака май ще го прескоча :eusa_think:

Мисля си че докато излезе (след година две) ще дойде времето на електрическите и направо там ще се скочи.Или най малкото на хибрид.

Качих се на Тесла на един клиент и съм очарован.

А друг ми разправяше за тойота хибрид.Полухибрид ама...ускорение има и цената е ниска 50-65 000

Въобще омръзнаха ми "стандартните" двигатели а има пари за харчене...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Към края на годината или може би началото на следващта смятам да си купувам Октавия. На мне лично фейслифта ми допада и ако имам възможността да избирам модела с фейслифта, ще го избера. Както един колега писа по-напред, забелязва се тенденция в притежателите на даден модел, да не харесват фейслифта на този модел.

 

Моето мнение е, че самата Октавия има много стилен, но не характерен дизайн. Тосет, заложили са на много добри но баланасирани форми, така че да са по-възприемчиви от повече хора. Например японските коли или италиянските като алфа, залагат винаги на странни характерни форми, но тези форми имат потенциала много бързо да станат демоде. Октавия 3 от своя страна не предлега нещо уникално с дизайна си, но това е традиоционно при Шкода и за сметка на това разчитат на по масово одобрение в дизайна си. 

Фейслифта е с една идея по-агресивен дизайн и е нормално по-малко хора да го харесат. Особено притежаващите модела. Човек се привързва към колата си и привиква със формата и до степен в която е харесва изключително много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Дано не изглежда така предницата, както на снимката в статията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния рендер и на мен ми харесва.

Определено има агресия във визията, доста по-добре е от сегашната, друг е въпроса, на колко от моторизациите за модела, е подходящо.

Защото, за някои, определено ще е смешно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Днес гледах снимките и клипа на фейслифта и ми изниква само един въпрос - защо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28643-skoda-obnovi-bestselyra-si/

 

Беше каквото беше.... не знам защо решеха да прилича на Мерцедес.. а относно Кадиака не намирам прилика... че чак и в стила.... била.....

Редактирано от Ради
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От началото и на мене ми се струваше станна фацата, но сега ми харесва особенно след като гледах клипчето. Днес говорех с Шкода и все още не знаеха кога ще получат повече информация за цени/конфигурации/друга информация. Цената щяла да е малко по-висока но в рамките на 3~4%, и производството започва ~Февруари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано поне материалите да са по качествени. Те цените все са с 3-4% нагоре, ама материалите в Октавия 3 отстъпват доста от 2-ката и 2FL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.