Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

...

И точно тая майна се вижда от тестовете на няколко лаборатории напоследък. Вижда се, че дизелите на VAG далеч не са най-големия замърсител

Както се казва "да ама тях ги хванаха"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Ако някой ви каже, че не иде реч за пари, значи иде реч за мнооооого пари.

 

http://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2015/10/13/2627481_di_kaprio_shte_ekranizira_skandala_s_emisiite_na/?ref=yellow_fp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно......как автомобила разбира че са му "пъхнали" в аспуха тестер за емисионни и тогава пуска по малко вредни газове....?!

Интересно мие, не мога да си го обясня.....! Някой да е схванал как се получава...?

Занимавал съм се с програмиране и долу горе знам че трябва да има някакъв уред (поне ключ) който да предаде към софтуера че нещо става (се измерва),

след което софтуера да вземе мерки и да направи нещо друго (да намали емисионните газове).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми лесно представи си че е като на дино тест - въртят се само предните колела, задните не и не се върти волана (колата ги знае всички тези неща заради ESP).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още малко по темата за ЕКО режима:

 

Consumer Reports Tests VW Diesel Fuel Economy, Performance in 'Cheat' Mode

 

 

http://www.consumerreports.org/cro/cars/testing-volkswagen-diesel-fuel-economy-and-performance-in-cheat-mode

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми лесно представи си че е като на дино тест - въртят се само предните колела, задните не и не се върти волана (колата ги знае всички тези неща заради ESP).

Да, добре..... Това нали означава че когато колелата и волана не се върти, винаги двигателя не отделя вредни газове повече от изложените.

А не както описват по медиите, че ужким колата не е пускала вредни газове точно по време на тест на емисионни газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по медиите статиите се пишат от чели недочели изгубени в превода и нищо неразбиращи журналисти (прави си сметка и за всичко останало, което четеш, на какво ниво е)

тестовете за изгорелите газове, се разбра, че нямат нищо общо с реални пътни такива. Правят се на стендове, на които съвременна кола лесно разбира кога е качена.

 

И да, може да означава, че когато пътните условия съвпадат с тестовите, колата ще отделя малко газове. Ние все пак само предполагаме, но реално какъв алгоритъм са разписали от ВАГ май никога няма да разберем :)

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф... Румстъра ни е в графата "sorry"... 

 

Интересно ще ми е да видя дали и след като му изтече 2 годишната гаранция, ще подлежи на "лечение"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гаранцията няма общо. Трябва да се ремонтират всички, като фабричен дефект го водят. ЕА288 също е заплашен.

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/26107-volkswagen-shte-preprogramira-i-po-novite-si-dizeli/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко чух в новините на АМС, че сервизната акция ще започне януари и ще е задължителна за всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.

Следя скандала и се ядосвам. Ядосвам се, защото не знам как мога да имам доверие на някой, който доказано е излъгал десетина милиона пъти...

Живея в Швеция, тук също всички със засегнати Шкоди са получили писма, в които ги уведомяват, че ще бъдат уведомени какво да правят. Само че моята кола я дотъркалях от България, затова се наложи да отида до тукашният вносител и да питам какво ще правим. Отговориха ми, че засега импортирани автомобили няма да се ремонтират. За сметка на това от Фолксваген още нямали техническо решение на въпроса. Така че да проверя отново след два месеца, дотогава можело и да бъде ясно...

Тук хората са много разочаровани. Това е голяма лъжа, от която Фолксваген е спечелил много пари. Защото разликата в данъка може да бъде три-четири че и повече пъти, в зависимост от въглеродните емисии. Отделно от това много корпоративни клиенти, които купуват десетки автомобили имат фирмени политики за намаляване на парниковите газове. Ха познайте кой продава най-много коли при тази ситуация?

Ако искате вярвайте, но хората ги е срам да си карат колите. Защото не всички са специалисти по всичко и не всички са изгубили доверие в институциите. Хората не разбират от ДВГ и от медицина и не знаят колко точно ще ги засегне някакъв горивен процес и кой орган ще им мутира. Затова нещата са много прости - тези които отговарят за това са поставили правила. Фолксваген не спазва правилата, значи е опасен. И точка.

От транспортното министерство още не са излезли с официално становище какво ще се случва на техническите прегледи с тези коли. В краен случай ще я върна в България и ще я продам. В началото се смеех на тези, които потриват ръчички по форумите за евтини коли от Европа, но може да се окаже истина. Всичко зависи от Фолксваген. А те са излъгали поне 11 милиона пъти. Доказано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, идеята ми не е била да плюя по България - това го правят достатъчно хора, включително и аз понякога, за мой срам и съжаление. В случая обаче страната няма нищо общо. Измамата е голяма и е довела до реална икономическа облага - върху това исках да наблегна. Освен това всички дишаме един и същ въздух, независимо дали сме богати или известни. Затова и не разбирам шефовете на Фолксваген. Те също имат деца, че и внуци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъжното според мен са законите ни, или по-точно липсата им. В щатите кой знае колко заведени иска има вече, а най-вероятно ще има и общо дело, т. нар. class action suit (може и да има вече). Нулева защита за потребителите и ако ВАГ излязат с някакво неприемливо решение - пием по една студена вода и толкова. Четох някъде, че на места дори можело да ги принудят да изкупят автомобилите обратно. В Германия разочарованието и срамът от Фолксваген и Бош са много големи, т.к. са символи на националната икономика. Дано измислят приемливо решение и да продължат да правят добри автомобили и занапред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен.

 

 

Ей на това му се вика ИСТИНА ОТ ПОСЛЕДНА ИНСТАНЦИЯ :eusa_clap: Ама все пак, колега, защо не отделиш малко от ценното си време и да вземеш да попрочетеш какво е писано в тея 7 страници по темата? :book_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаеш ли, приятелю Стефан Първи, мислех да не спамя излишно във форума като ти отговарям. Все пак идеята на форума е да съдържа полезна информация, а не безмислени дрънканици. Но това е и място, където тези, които харесват марката, споделят обща емоция. Аз не съм технически компетентен. Не мога да ви науча как да си смените турбината на коляновия вал и да получилте по-голям въртящ момент съм дясното каре, което да ви даде предимство в трасета с преобладаващи леви завои. Но наистина харесвам марката, защитавал съм я в безмислени спорове с приятели, убеждавал съм хората да й се доверят. И затова съм обиден. А къде, ако не тук, мога да споделя тази обида? И не се притеснявай, не са похабени седемте страници от темата. Изчел съм ги няколко пъти, макар и на места отгоре-отгоре.

Когато избухна скандалът, си казах - е, какво толкова, някакви газове. После отново спорих с приятели, как това е заговор срещу любимия Концерн-майка. Убеждавах ги, че колите на Фолксваген не са най-страшното нещо на планетата, колко са гадни американците и как ще си купя нов Пасат, само и само да допринеса за съвземането на концерна след този шамар. После, говорейки с едни други хора, с един друг, различен от моя манталитет започнах да проумявам, че нещата съвсем не са толкова безобидни. Че да излъжеш клиенти и правителства е сериозна работа. Че е ненормално парите да стоят над морала. Че всичко касае всички. И се засрамих, че съм мислел погрешно. Затова написах как усещам нещата оттук, все пак един колега питаше в темата какво се случва извън страната. Ако в изказването има някакъв негативизъм, той абсолютно НЕ касае нашия форум. Всъщност, високото ми мнение за колегите от форума е причината да си позволя да пиша именно тук. А времето си е редно да цени всеки. Дори да вярва в прераждането :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............ В краен случай ще я върна в България и ще я продам. ............ Всичко зависи от Фолксваген. А те са излъгали поне 11 милиона пъти. Доказано.

 

Ако наистина те е срам, защо не съдиш Шкода, а искаш да подкрепиш VAG в тази глобална измама?

Шведите като са толкова срамежливи ще си върнат ли шкодите и ще си искат ли обратно парите или пък ще ги набутат втора употреба на изток - югоизток, както и ти възнамеряваш да сториш?

В този случай за морал ли става въпрос или за пари /както обикновено/?

:mafia:

Иначе съм съгласен с теб, че по темата има различни гледни точки и позиции. Да, следва да се уважава всяко мнение и да бъдем толерантни един към друг въпреки различията в мненията.

:friends:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Изчел съм ги няколко пъти, макар и на места отгоре-отгоре.

 

...и най-вече по диагонал :) Все пак в темата има цитирани доста линкове с информация, която противоречи на това, което ти пишеш. Ако беше написал, че отговаряш на конкретен колега, щях да възприема мнението ти по друг начин, а именно - "какво мислят хората в Luleå, Sverige."

 

По отношение на ника ми - правИ разлика между цифрата 1 и латинската буквичка l , която (в случая) се явява първа буква от фамилното ми име.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако искате вярвайте, но хората ги е срам да си карат колите.

Абе срам...Друг път...

Естетвено че са излъгали.Сякаш са само те.

То в медицината как ни лъжат с лекарства и химиотерапии едни вредни емисии голям праз.

А пък за Швеция ич не са по моралисти...

От личен опит..

срам ги било :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости....и моята кола е от проблемните. Нямам и грам намерение да правя каквото и да било - да ми сменят софтуер....да бърникат. Върви си идеално - за 5 години - нито веднъж не ми е изпушила - и не съм видял дори и малко облаче тъмно да излиза от ауспуха. Да ме прощавате - ама един икарус или автобус от градския транспорт (да не говорим за самосвалите или бетоновозите) - само за един ден хвърля повече газове и пушек от мен за цяла година......И никак не ме е срам да си карам колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости....и моята кола е от проблемните.

Няма нищо да предприемеш колега, защото тук никой няма да ти пипне данъка, независимо дали отговаря на стандарта или не.. ако се окаже, че трябва да плащаме по-висок данък, аз щях да съм един от нежелаещите на опашката за нов софтуер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки дизел май е под прицела на еко инспекторите.

Обвиниха и Opel в екоизмами

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нов "дизелов" шамар за VW
 
Публикувана: 3 Ноември, 2015 10:23
 

Примката около шията на Volkswagen се затяга още повече, след като Американската агенция за опазване на околната среда (EPA) обяви, че шестцилиндровият 3.0-литров дизелов двигател на концерна също има заблуждаващ софтуер за вредните емисии. Популярният агрегат се монтира VW Touareg, Porsche Cayenne и Audi Q5, A6, A7, A8 и A8L.

Според американците по време на изпитания големият дизелов мотор влиза в специален режим, в който изгорелите газове съдържат 9 пъти по-малко азотен окис, отколкото при ежедневна употреба. Принципът на работа на системата е аналогичен с този при по-малките четирицилиндрови дизели от серията EA189, които взривиха "Дизелгейт".

Броят на автомобилите, оборудвани с 3.0-литровия TDI, засега не е известен. От EPA са изпратили официално уведомление за нарушението до американското представителство на VW, но от концерна все още не са отговорили.

 

 

Източник: http://fakti.bg/avto/161275-nov-dizelov-shamar-za-vw?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.