Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

От това което четох в щатите не могат да покрият емисиите на азотен окис, 20 пъти отгоре е. Всъщност той патча е направен точно затова, за да влязат в нормата при тестовете в САЩ. Не съм сигурен дали там и тук (Европа) са синронизирани тестовете, някъде бях чел, че в САЩ точно за азотен окис били по-стриктни (защото там удрят дизела).

 

Френските и италианските не са интересни, те в САЩ не продават.

 

БМВ до колкото си спомням, в САЩ го бяха тествали и беше в норма. После Аутобилд го бяха тествали, ама на тях отдавна вече никой не им вярва за нищо.

 

Така, че патча за в САЩ се прави, точно за да влезнат в норма. И това всъщност ще е лекото измъкване, ако въобще мине де. По скоро ще трябва да си приберат колите и да плащат обезщетения. Там корпоративната култура е много различна от Европа. Тук леля Меркел ще скръцне със зъби и всичко ще отмине, ама там...

 

Рено Еспас - 11 пъти....

 

Тази статия е леееко манипулативна. Значи дънят се колите но по WLTC, ама той не в сила в момента. А най-смешното е, че вътре няма нито един VW :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Някакви пак тествали в щатите. При максимална мощност само 2 коня загуба. При ниски обороти до 15 коня загуба. Не знам колко коня са налични в ниските обороти, но загуба от порядъка на 15-на % няма да е много приятна ....

 

http://finance.yahoo.com/news/heres-much-power-vws-cheating-194429238.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох интервю с професор, който очаква мощността да падне между 8-15%, но според него проблема няма да се реши само софтуерно и ще се наложи подмяна на катализаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Уважаеми Госпожо/Господине! Автомобилът с този номер на шаси НЕ Е с въпросния софтуер.
Наслаждавайте се на Вашата SKODA."

 

Олекна ми... :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Госпожо/Господине,

Със съжаление Ви уведомяваме, че въпросният софтуер е инсталиран на Вашия автомобил. Ние се извиняваме за тази ситуация и правим всичко по нашите сили, за да я разрешим колкото се може по-скоро...

И аз съм в отбора.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото.

Обадих се до ЕТ да попитам, каква е процедурата за сервизната акция и имали възможност да се откажа от смяна на софтуера. Все още нямаха информация, но очакват от Шкода да искат да стане възможно най-бързо, принципно при предишни сервизни акции не е имало проблем да се откажеш, като подпишеш декларация.

Колега,аз не мога да разбера,какъв ти е проблема,че сам им се набутваш,при положение,че никой не те е поканил да ти сменят софтуера?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз не мога да разбера,какъв ти е проблема,че сам им се набутваш,при положение,че никой не те е поканил да ти сменят софтуера?

Защото си обслужвам колата в ЕТ, а в събота колега от форума ще коригира проблемния софтуер и да съм сигурен, че като отида няма да се случи нещо нежелано ;)

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото си обслужвам колата в ЕТ, а в събота колега от форума ще коригира проблемния софтуер и да съм сигурен, че като отида няма да се случи нещо нежелано ;)

А,какво му е лошото на проблемния софтуер,че да се коригира?

Простете за невежеството ми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,какво му е лошото на проблемния софтуер,че да се коригира?Простете за невежеството ми!

Нищо му няма, но са ми малко конете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отиде на вятъра remap-a без да го питат, се притеснява Milen :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не се ли води официална сервизна акция, т.е. трябва да отидеш, иначе може да си загубиш гаранцията ?

ако не се води и е само по-желание, може да не ходиш наистина, в БГ точно, едва ли е важно с какво ЕУРО5 или 6 си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отиде на вятъра remap-a без да го питат, се притеснява Milen :)

Еми някой лев допълнително за мапера - отиваш изтегля файла, "сервизираш", после връща файла.

 

Интересното обаче е, че из пресата чета, че в някой коли щяло да се наложи и хардуерна намеса... ще сменят катализатори ли какво...

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да се съберем повече хора за колективен иск,та поне отстъпка за нова кола да си издействаме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според слуховете по нета 2.0 тди ще е само ремап, т.е. ще може да го възстановиш

1.6 тди ще е ремап и подмяна на много неща, дюзи, катализатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.wsj.com/articles/volkswagen-has-refit-plan-for-emissions-rigged-vehicles-says-ceo-1443525496

 

очаква се увеличение на CO2 емисиите и разхода на гориво от софтуерната промяна, но минимално.

за 1.6 и 1.2 смяна на помпа, дюзи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и на извънгаранционните 1.6 тди ли ще подменят всичко (дюзи, помпа, катализатор)? Аз вече съм на 200+к км и съм извън всякакви гаранции, но не бих отказал смяна на посочените компоненти.

Още повече, че имам съмнения, че дюзите са "тръгнали" вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали на новият 1,6 тди дето е 110-115 коня , блока е един и същ със стария и дали тези промени няма да докарат стария двигател до 110 коня? И да направят стария двигател Еуро 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 4 автомобилни компании са нарушавали правилата за вредните емисии :smoking_1:

http://www.dnevnik.bg/sviat/2015/10/09/2624989_oshte_4_avtomobilni_kompanii_sa_narushavali_pravilata/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Ще останат да се движат само автобуси и камиони! Нещо да се коментира за тях?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Става ясно, че 2.0 TDI моторите ще могат да бъдат "поправени" само със софтуерна намеса, но при по-малкия 1.6 TDI ще бъде нужно и вмешателство в изпускателната система и катализаторите.

 

Засега се знае, че процесите по преработка на моторите ще започнат от началото на идната година. Все още не е ясно дали най-малкият агрегат от засегнатото семейство - 1.2 TDI, ще се нуждае също от преработка на ауспусите или софтуерна намеса ще бъде достатъчна.

 

Източник: http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=27496

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 4 автомобилни компании са нарушавали правилата за вредните емисии :smoking_1:

http://www.dnevnik.bg/sviat/2015/10/09/2624989_oshte_4_avtomobilni_kompanii_sa_narushavali_pravilata/

 

 

Хора, четете внимателно, защото жуурналята просто търсят сензацията с изопачаване на информация. Какво се казва реално в статията:

 

1. Четири производителя, минават евро тестовете успешно.

2. Същите тия коли при "реални" условия пушат повече отколкото на теста.

3. Няма данни на тестовете да ползват хакнат фирмуер.

 

Т.е. по същество се казва, че сегашните евротестове не хващат всичкия възможен пушек, който може да предизвика колата. Но това е поради факта, че действащия към момента тест не е достатъчно стриктен и не наподобява на 100% реалните условия. Т.е. според закона, въпросните коли са ОК. В случая "каплав" е теста.

 

Разликата с ФВ е, че те имат специална версия на фирмуера, която да излъже действащия към момента  тест. Т.е. ако го нямаха, те щяха да фейлнат и на действащия към момента тест.

 

Относно това какво ще сменят - не виждам с какво ще помогне смяната на дюзите еле пък помпата. Виж по изпускателната система сигурно има какво да се направи, особенно като се вземе предвид факта, че във вторични суровини катализатор от "дърто" ТДИ е доста по-високо оценен, от колкото новите, явно някой е пестил ценни метали.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Разликата с ФВ е, че те имат специална версия на фирмуера, която да излъже действащия към момента  тест. Т.е. ако го нямаха, те щяха да фейлнат и на действащия към момента тест.

 

 

Точно така е и в питанката се пита, защо е трябвало да правят "лъжлив софтуер", вместо да постъпят като другите компании и да натаманят софтуера така, че да отговаря на изискванията на теста. А какво изхвърлят при нормални условия на пътя - майната му. 

И точно тая майна се вижда от тестовете на няколко лаборатории напоследък. Вижда се, че дизелите на VAG далеч не са най-големия замърсител :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.