Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Каква е тази отстъпка? За всички засегнати автомобили ли важи?

 

Бъзика се колегата :) Защото, ако отидеш на съд, да ги осъдиш, че са те лъгали и мамили - може би толкова +/- с извънсъдебни споразумения и т.н. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че се бъзика, но, по-сериозно казано, аз, дори и да карах някое от "засегнатите" возила, не бих ги съдил защото: 1.да съдиш най-големия автопроизводител си е, по принцип, неблагодарна работа. 2.До колкото разбрах, повишените емисии NO са за сметка на по-добър разход и пъргавина и 3. В милата ни Родина този, който кара по-малко замърсяващо МПС не получава никакви облаги, освен морални такива :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че се бъзика, но, по-сериозно казано, аз, дори и да карах някое от "засегнатите" возила, не бих ги съдил защото: 1.да съдиш най-големия автопроизводител си е, по принцип, неблагодарна работа. 2.До колкото разбрах, повишените емисии NO са за сметка на по-добър разход и пъргавина и 3. В милата ни Родина този, който кара по-малко замърсяващо МПС не получава никакви облаги, освен морални такива :eusa_think:

 

Абсолютно съм 1:1 на същото мнение.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка резултатът от цялата какафония ще бъде  - " неправилен метод за тестване " - я на производителя , я на проверяващия...

 

Преди 4г. Самсунг бяха обвинени в не HD качество на 3D . Наистина се оказа така, въпреки че на рекламите пишеше FULL HD 3D . След 2 месеца Самсунг излезе със становище, че все още нямало критерии за окачествяване на 3Д изображение...и рекламата стана такава : FULL HD , 3D - демек на 2D си е FULL HD, но си има и 3D . :tongue_1:

Нищо чудно да се сложи една запетая някъде и в характеристиките на автомобилите или нещо от сорта - 150 мг/100 км вредни емисии ( при скорост до 40 км/ч на 4-та предавка ) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера карах по един бетоновоз, на който ауспуха му беше на покрива високо (не го знаех това). При подаване на газчица, да тръгне... е тия американските "пущиняци", където "серат" по клипчетата чернилка - пасти да ядат! Перфектно плътен черен пушек излизаше, който намаляваше видимостта на 80%. Представете си как горят автомобилни гуми отделяйки гъст черен пушек... Е това беше същото, само че не отиваше нагоре в небето, а падаше долу в трафика ( "тежи" :D )... Така минах 3-4 километра по него, защото нямаше къде да го изпреваря - издушихме се.

 

Емисии, харчове - страшни простотии :) всичко е на корпоративно ниво.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, обаче това е алфа на анимацията, а те всичките са такива барутници, дори бензиновите... Тази кола най-много мразя след PSA недоразуменията на външен и вътрешен вид.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия университети в САЩ голЕма работа бре! :) Ние мерихме вискозитет на масло 10w40 на Мотул при стайна температура(25 C) според нашето ''изследване'' вискозитета беше 46. Сега може и ние да ги съдим! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написаха фирмуера за ЕКУ-то. Както казах, ще вкарат газовете в норми и пиковата мощност ще си остане същата... Има начин да се нагласи, какво ще коства това обаче в други аспекти, потребителя да му мисли.

 

http://www.dnevnik.bg/biznes/2015/09/29/2618326_folksvagen_zapochva_podmiana_na_problemniia_softuer_v/?ref=topicoftheday

 

Пиковата мощност да не остане един пик фиууу така нагоре :D

Както казваш - на хартия ще е ок.

тоест на тъчскрийн или каквото.

 

И сега едни пари ще се прехвърлят от една голяма корпорация в други големи корпорации/държави.

Обаче много смешно беше това, което обявиха, че софтуера го били внедрили няколко инж.-а там и едно малко шефче от научната дирекция.

 

Представих си просто истинската катртина как като фирмуер-спец с приятно заплащане решавам да направя някаква такава магария за собствен кеф.

И нали съм прост неук инж. , не очаквам да ми струва работата, ако се разсмърди.

Защо не видят кой е нареждал надолу да се правят магариите, много скандали ги чакат фауве,

но накрая ще стане като сименс - виновни няма да има, само разни бушони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз мога да ти кажа как е станало. Идва един мениджър и казва - искам двигател дето да има такива и такива параметри и да струва толкова пари. Говорих със селарите и те казаха - това ще строши пазара. Съответно хората му казват - е нема как да стане точно в тая комбинация. Оня не му пука - плащам ви достатъчно - правете го. Те да спорят с телевизора смисъл няма - правят каквото могат. Съответно нещо не е баш както трябва да е. Мениджъра обаче е на премиални, за да ги вземе, трябва да влезне в производство. Дъни се на теста. Оня отива при инженерите - абе що не сте го направили като хората. Ония какво да кажат - каквото е - такова е. Хубаво, ама на мениджъра премията не може да увисне. Търсете решение. Хората са наясно, че с пръдня боя не става, правят разни фокуси да излъжат теста, друго реално няма какво да направят. И те така...

 

Това е реална случка в друг вид бизнес, в който пак има мениджъри, стандарти, тестови комисии и т.н. Схемата е една и съща навсякъде - корпорацията я интересува само чистия кеш. Методите за придобиването му не се коментират, докато не се разсмърди. Една фирма, мине ли критична маса тия неща винаги се случват.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен е по-просто ... шефа е казал, всички го правят, направете го и вие

после просто са продали повечко коли, е, и малко са го поза*бали, но ако РЕНО продаваха толкова коли и бяха слабо представени в щатите, те щеха да са на топа на устата сега, а за ТОЙОТА да не говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Госпожо/Господине,

Със съжаление Ви уведомяваме, че въпросният софтуер е инсталиран на Вашия автомобил. Ние се извиняваме за тази ситуация и правим всичко по нашите сили, за да я разрешим колкото се може по-скоро. Важното за Вас в този момент, е че автомобилът Ви е напълно безопасен за шофиране и експлоатация!

Уверяваме Ви, че Volkswagen Group и SKODA работят интензивно върху техническо решение. Ние поемаме цялата отговорност и ще покрием всички разходи за необходимите мерки.

За повече информация и помощ, моля обърнете се към оторизиран партньор на SKODA.

Ако имате някакви затруднения за връзка с нас, моля оставете Вашите данни за контакт, ние ще се радваме да го изпратим до съответния Център за информация.

Благодарим Ви за разбирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото.

Обадих се до ЕТ да попитам, каква е процедурата за сервизната акция и имали възможност да се откажа от смяна на софтуера. Все още нямаха информация, но очакват от Шкода да искат да стане възможно най-бързо, принципно при предишни сервизни акции не е имало проблем да се откажеш, като подпишеш декларация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, по белия свят дали ще преследват "отказалите" сервизната акция, да им отнемат евро сертификатите? За Германия нищо чудно и да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Госпожо/Господине,

 

Със съжаление Ви уведомяваме, че въпросният софтуер е инсталиран на Вашия автомобил. Ние се извиняваме за тази ситуация и правим всичко по нашите сили, за да я разрешим колкото се може по-скоро. Важното за Вас в този момент, е че автомобилът Ви е напълно безопасен за шофиране и експлоатация!

 

Уверяваме Ви, че Volkswagen Group и SKODA работят интензивно върху техническо решение. Ние поемаме цялата отговорност и ще покрием всички разходи за необходимите мерки.

 

За повече информация и помощ, моля обърнете се към оторизиран партньор на SKODA.

 

Ако имате някакви затруднения за връзка с нас, моля оставете Вашите данни за контакт, ние ще се радваме да го изпратим до съответния Център за информация.

 

Благодарим Ви за разбирането.

И при мен е същото, но не съм звънял да питам за подробности. Предполагам, че няма да има масово привикване на собствениците за смяна на софтуера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, в България никой няма да Ви задължи, освен, ако VW не ги задължат да направят на 100% този ъпдейт на всички коли, те не се надушат с правитествата, не направят масови глоби на всички, които не искат да ходят и... Опа... "май повечко съм потанцувал(а)" - ударих го на фантазия... В България сме, все пак.

 

Доколкото разбирам - за сега ги задължават да го направят в Германия на 100% и то от правителството, пък и хората там са с друго мислене, но не им пука за другите страни. Тука в града можеш да влезеш "с каруца и да си возиш запалена гума отзад, дори да я спреш пред парламента да погори малко така". Колкото по-малко си играят да правят ъпдейти - толкова по-добре за тях - пестят пари от тая работа.

 

Те са Ви го написали пределно ясно за всички в България:

"Важното за Вас в този момент, е че автомобилът Ви е напълно безопасен за шофиране и експлоатация!"

Да преведа, който не го разбира - "хич не ни пука, дори да не дойдете - даже по-скоро спокойно изобщо не идвайте" ;) БГ реализъм.

 

В България няма облекчение за Евро 4, 5, 6 и т.н. Тук няма никакви облекчения за нищо. Аз съм с Евро 5 на моята кола, която е с двигател Евро 4 по Европа... обаче в талонът ми пише Евро 5, защото е 2010-та ли, не знам - нямам DPF, нямам никакви такива глупости (СЛАВА БОГУ)... И какво направиха накрая - всички с двигатели до 101к.с. могат да имат някаква там отстъпка от данъка, обаче "трябва да прави пуканки" всичко по колата и не знам си на какво да отговаряла... бла-бла-бла.

 

Какво толкова му се радвате на ъпдейта - ще преебава нещо друго, споко ;) Сигурно са го направили с много яка пикова мощност, ще почнат да пукат съединители, скорости - всичко едно по едно. И още нещо - това няма да е последният ъпдейт - 100% ще има още по-нататък. :) Нали не мислите, че сега са впрегнали супер яките програмисти в света, които да направят невъзможното за 10 дена и да напишат "ебаси якия софтуер", който да кара двигателя да не отделя вредни емисии и да не губи мощност в същото време... определено това, което ще инсталират сега си е било план Б още някога, но нещо не е било наред и винаги е стояло в "чекмеджето" (сега го вадят), защото винаги е имало нещо по-важно от това да оправят мазалото. Така като гледам всички коли, които са засегнати или поне голямата част от тях вече не са в гаранция ;) Който-каквото иска да си мисли.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft, VW ще задължи всички сервизи да извикат колите и да им сменят софтуера. Ако е необходимо дори ще уведомят собствениците, че ако не го направят ще загубят гаранцията. Просто нямат друг избор. Съвсем отделен е въпроса дали подмяната на софтуера ще се извърши (в България де) реално или само на хартия. 

 

Другото, което е важно е, че реално софтуер без автоматично отчитане на тестовия режим е наличен и инсталиран в стотици хиляди, дори милиони автомобили със засегнатите типове двигатели. Т.е. няма да се пише нов софтуер, а просто ще се подмени "хакнатия" с такъв не поддържащ "специалния" режим. 

 

Накратко - аз не виждам драма. Предполагам, че просто при следващото гаранционно абслужване ще подменят софтуера на тези които имат нужда. Друг е въпроса, че чипнатите ще си загубят чипването ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shaft, VW ще задължи всички сервизи да извикат колите и да им сменят софтуера. Ако е необходимо дори ще уведомят собствениците, че ако не го направят ще загубят гаранцията. Просто нямат друг избор. Съвсем отделен е въпроса дали подмяната на софтуера ще се извърши (в България де) реално или само на хартия. 

 

Другото, което е важно е, че реално софтуер без автоматично отчитане на тестовия режим е наличен и инсталиран в стотици хиляди, дори милиони автомобили със засегнатите типове двигатели. Т.е. няма да се пише нов софтуер, а просто ще се подмени "хакнатия" с такъв не поддържащ "специалния" режим. 

 

Накратко - аз не виждам драма. Предполагам, че просто при следващото гаранционно абслужване ще подменят софтуера на тези които имат нужда. Друг е въпроса, че чипнатите ще си загубят чипването ;)

 

Определено. Аз не знаех, че има такива, които не са засегнати, защото по медиите се тиражира едно и също "двигатели ЕА189", затова реших, че всички, без изключения са засегнати. Моят се води ЕА188 и нямам драма изобщо.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, не е ясно дали "базовия" софтуер покрива нормите. Защото ако ги покрива, защо е правен патча...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрива ги. Скандала не е в това какво се покрива и какво не, а в това, че VWG са сложили анализ който допълнително да свали емисиите в определени режими. Реално проблема е в "лъжата", а не толкова в емисиите. Да припомня - вече излязоха данни за BMW (10 пъти над нормата), френските коли (2-3 пъти, по спомен) и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.