Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Швейцария са забранили продажбата на нови дизел автомобили от ВАГ с двигатели 1,2 1,6 2,0.

Германия дава срок до 07.10 VW да измисли решение, иначе е заплашила да спре от движение самите коли.

България няма подобни проблеми и всеки втори скоро ще кара нов пасат :)

Те ако ги спрат, значи да оставят половината население на Германия без коли :D. Това ако стане, очаквам недоволните хора да се вдигнат на бунт.

И какво ще стане ако аз с моя цапащ дизел реша да отида на екскурзия до Германия? Ще ме спрат на границата ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, най-много да нямаш право да влизаш по центровете на градовете. По-вероятно с този софтуерен трик не са Евро 6 или 5, а Евро 4. И съответно там това удря по джоба, забрана за влизане в центровете на градовете, тук дали си Евро 4, 5 или 6 разликата не е толкова съществена за коли над 100 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, ограничението за влизане в центровете на градовете, по еко съображения, го има само в Германия (ако не греша) и е решено със стикери. Не виждам как точно ще ми вземат стикера и на каква база ;) По-скоро сега ще привикат N на брой автомобила за модификация на софтуере и съответно ще ги спънат. Това няма да им е проблем защото така и така този режим им е наличен (нали минават TUV-а с него), но собствениците им няма да са щастливи да загубят 10-20% от мощността на колата си. Което означава, че тия коли бързо-бързо ще полетят към източна Европа и в частност България ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно де. Колегата това питаше, какво става ако реши да иде до Германия, а с такъв дизел. Иначе, ако не могат да покрият без лъжене Евро нормата, ще заминат в по-долен калс, съответно всички стикери (зелени, жълти или червени), на мига стават невалидни и трябва да си вадят нови.

А дори и да спадне мощността преда да поемат към източна Европа, важното е да познаваш правлиния човек, който лекува нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пътуват към България никой няма да е луд да ги "лекува". Абсолютно безмислено е.

За това, че стикерите "на мига стават невалидни" - ами няма как да стане. Става, като минат TUV. Ама до тогава стикера си е валиден. А до минаването на TUV-а вече ще са в източна Европа. 

Между другото вече и BMW гръмнаха и са част от скандала, скоро и останалите ще са така. Проблема не е в това кой покрива нормите, а как са били измервани до момента. Технологията на измерване задава изключително точни параметри и точно там са оптимизирали екологията. И, ако не я променят, все едно нищо не са направили. Нещо като преди години във F1 - крилата се мереха статично и съответно бяха на Х разстояние от земята. Ама при натоварване слизаха по-ниско и променяха аеродинамиката. Това не беше лъжа, а дупка в правилата. ФИА промени методиката на проверка и нещата се оправиха. Сега ще трябва да направят същото и за емисиите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ивчо, ограничението за влизане в центровете на градовете, по еко съображения, го има само в Германия (ако не греша) и е решено със стикери. Не виждам как точно ще ми вземат стикера и на каква база ;) По-скоро сега ще привикат N на брой автомобила за модификация на софтуере и съответно ще ги спънат. Това няма да им е проблем защото така и така този режим им е наличен (нали минават TUV-а с него), но собствениците им няма да са щастливи ;)

 

Е то там по нормалните държави - не съм щастлив означава - фирмата ме обезщетява. Да не стане като оня китаец, който се чудел защо детето му е грозно, докато не видял снимки на жена си отпреди 20 години(преди пластичните операции).  Точно това им е големия пробллем на ФауВЕ, че от една страна не могат просто да викнат няколко милиона коли, за да им намалят мощността, Доста фирми са си купували , регистрирали, плащали данъци върху еди колко си кВт-а и сега става манджа с грозде. Така си мисля разбира се аз, но пък дано не съм прав и единственият ефект да бъде , че ще караме евтини хубави Фолксвагени.

(И аз ще си взема, ако са достатъчно евтини и само това да им е проблема -софта) :)

Редактирано от FAV135
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да спрат коли от движение в Германия. Дори и без да работят системите въпросните двигатели пак не замърсяват толкова, колкото по-стари автомобили, които имат въпросният зелен стикер. Както сте писали той е само за центровете на големите градове, а емисиите важат за цялата страна ... Интересно ще стане и с данъците, т.к. моделите от последните години се облагат на кубатура И на вредни емисии СО2. Досега в скандала се говори само за NOx ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес от Ауди са признали, че 2,1 милиона техни коли разполагат с този софтуер. Междувременно германските власти са дали срок до 07.10. на VW да излезе с план решение на кризата, като са заплашили, че колите, които не отговарят на емисиите мога да загубят хомологацията си. Аз го написах и по-горе... никой няма да позволи да се отнемат просто ей така от мощността на двигателя без съответно да се плащат солидни обещетения на клиентите. Същото важи и за колите закупени от България... без значение какви екологични норми има тук... измамата си е измама. Интересно ми е, кога тук някой от VW ще излезе със официално становище

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от Шкода съобщиха - 1.2 милиона техни коли са засегнати. Очаква се разбивка по държави и модели.

 

Според информация на БиБиСи преди малко:

 

Czech-based Skoda said 1.2 million of its cars were involved, but has yet to give a country or model breakdown.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно. В момента купчина програмисти творят и скоро ще има версия на софтуера дето хем е в норми за газове, хем мощността се запазва. Последното с условности, но достатъчно да отговаря на хартишките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И покрай тази шумотевица се появява това:

Дъщерята на Пол Уокър съди Porsche

 

Това е жалко за мен, но явно поговорката "В щатите обичат да се съдят" е вярна.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да спечелят. Ако бяха карали с разрешената от закона скорост нямаше да се претрепят. Тя да съди тоя дето е карал колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написаха фирмуера за ЕКУ-то. Както казах, ще вкарат газовете в норми и пиковата мощност ще си остане същата... Има начин да се нагласи, какво ще коства това обаче в други аспекти, потребителя да му мисли.

 

http://www.dnevnik.bg/biznes/2015/09/29/2618326_folksvagen_zapochva_podmiana_na_problemniia_softuer_v/?ref=topicoftheday

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да си обясня, какъв е този софтуер който ужким "мамел" емисион тестинг машините....

 

Ех тези японци, объркаха световната автомобилна индустрия.

Преди две години карах дизелова Тойота (2009-Корола). Когато я изкарвах от гаража и се връщах да затварям гаражните врати, в гаража усещах стрелкаща остра миризма от газовете отделени от двигателя. При О3 дизела няма никакви миризми....

Редактирано от Levcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може би азотния окис не мирише. Миришат саждите, а тях DPF ги спира. Ама кое от двете е по - вредно - незнам. Умните глави казват, че азотния окис бил по - страшен.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно от сега нататък, няма да излезе автомобил от поточната линия без селективна каталитична редукция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да си обясня, какъв е този софтуер който ужким "мамел" емисион тестинг машините....

 

Ех тези японци, объркаха световната автомобилна индустрия.

Преди две години карах дизелова Тойота (2009-Корола). Когато я изкарвах от гаража и се връщах да затварям гаражните врати, в гаража усещах стрелкаща остра миризма от газовете отделени от двигателя. При О3 дизела няма никакви миризми....

При мен на О2 с 1,6 тди мирише яко на нафта като поработи на място. Не съм обръщал внимание дали миризмата намалява като загрее моторът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не мога да си обясня, какъв е този софтуер който ужким "мамел" емисион тестинг машините....

 

Ех тези японци, объркаха световната автомобилна индустрия.

Преди две години карах дизелова Тойота (2009-Корола). Когато я изкарвах от гаража и се връщах да затварям гаражните врати, в гаража усещах стрелкаща остра миризма от газовете отделени от двигателя. При О3 дизела няма никакви миризми....

  

При мен на О2 с 1,6 тди мирише яко на нафта като поработи на място. Не съм обръщал внимание дали миризмата намалява като загрее моторът.

При мен на О2 1.6 tdi в гаража не мирише изобщо, а ми се е случвало да седя вътре и на затворена врата със запален двигател по 2-3 минути. За сметка на това в гаража на бензиновия Тойота Аурис е достатъчно само да запалиш двигателя и да излезеш от гаража, вътре след това не може да се диша.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо ги погнаха всички авто производители тоя месец.

Собственици на Model S доказаха, че колите им са по-слаби от обявеното:

http://www.investor.bg/novini/444/a/sasht-obviniha-i-tesla-v-izmama-203130/

http://www.hybridcars.com/what-is-the-actual-overall-horsepower-rating-for-the-tesla-p85d/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес установих,че моя Супърб е с код на двигателя различен от дефектните.

Добрата новина е,че няма да ме викат да ми сменят софта,съответно да ми намаляват конете,а лошата е,че няма да ми дадат отстъпка от 15хил.евра за новия Супърб.

Чудя се,кое е за предпочитане???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.