Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скандалът с емисиите на VWG


Коко

Recommended Posts

Защото ако американците се чувстваха измамени и най-вече притеснени за екологията, до сега да бяха закрили повече от половината си собствени автомобилни производители.

:doubleup:  На същото мнение съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 305
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Цецо75

    34

  • stefan l

    25

  • mirizlivpor

    25

  • shaft

    15

Най-много писали в темата

Всички са маскари, дет викал бай Ганя. 

И при BMW е същата работа според AutoBild.

http://news.yahoo.com/bmw-shares-plunge-nearly-10-report-excessive-emissions-100622356.html

Редактирано от ruark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май май всички са в кюпа, това завишение на нормите не е в %, а в 10ки пъти. Нищо чудно скоро всички да караме АГУ-та :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може пък лобито на електромобилите да има нещо общо с цялата тази работа. :eusa_think:  Във всеки случай става въпрос за пазар за много пари.

 

 

За първите 6 месеца на 2015г. в България са продадени 20 електромобила
 
Публикувано на: 14-08-2015

За първото полугодие на годината у нас са били продадени 20 нови електрически автомобила, съобщават от Асоциацията на европейските автомобилни производители.

 

За същия период на миналата година броят на продадените електромобили у нас е бил само 2. В сегмента за продажба на хибридни електроавтомобили отчитаме нулеви продажби.

 

Най-много електромобили в Европа за полугодието на тази година са били продадени в Англия - 14 838. Следват Франция - 10 427 продадени електромобила, Германия - 9 600, Холандия - 6 700, Швеция - 3 368 и други.

 

Освен България най-малко електромобили са продадени също в Латвия - 9, Румъния - 11, Гърция - 21, Литва - 22. Като цяло в Европа са били продадени над 52 хиляди електроавтомобила - при 29 хиляди за същия период на миналата години, или ръстът в продажбите е около 78 на сто.

 

В сегмента хибриден електромобил за първите шест мессеца на 2015 г. най-силно е било търсенето във Франция - над 27 хиляди изтъргувани коли. Следват Англия - над 23 хиляди, Италия - над 13 хиляди, Германия - над 11 хиляди и др. При този сегмент на Стария континент за 6-те месеца на т.г. са били изтъргувани над 109 хиляди автомобила - при 90 хиляди за полугодието на 2014, или ръст от 21 на сто.

 

Източник: http://www.emic-bg.org/news/item/1248

 

 

Защо германците не харесват Tesla?
 
Публикувано на: 23-09-2015


В САЩ производителят на електрически автомобили Tesla Motors Inc. се превърна в култ заради мощните екологични автомобили, които предлага. На най-големия пазар в Европа - Германия, потребителите обаче трудно приемат американската марка, пише Bloomberg.

Едва 958 екземпляра от струващия 81 800 евро електрически седан Model S са реализирани на германския пазар за първите 8 месеца на годината, сочи статистиката на KBA. Докато сходният по цена Mercedes-Benz S-Class може да се похвали с 5 149 продажби за същия период. Дори малката електрическа кола на BMW - i3, изпреварва по продажби Model S с цели 30%, сочи информацията.

Конкуренцията на американския производител на електромобили е очевидна и на протичащото в момента изложение във Франкфурт. На щанда на Tesla липсва очакваният кросовър Model X, като сцената е запълнена от различни по цвят седани Model S. В същото време Audi демонстрира екологичния кросовър E-tron Quattro concept, Porsche заяви, че ще пусне на пазара електрическия Mission E до пет години, а BMW обеща да разшири линията си от екологични автомобили.

Tesla определено пожъна значителен, но кратък успех на пазари като Холандия и Норвегия. За да затвърди позициите си в Европа обаче, американската компания трябва да се справи с конкуренцията на цели три германски марки, смята Стефан Братцел, директор автомобилен мениджмънт в университета за приложни науки в Бергиш Гладбах, Германия. "Ако Tesla пожъне успех в Германия, ще може да го направи навсякъде," смята експертът.

Настоящото положение на
Tesla лесно може да се види на салона във Франкфурт. На щанда на компанията е спокойно и рехаво откъм посетители, докато в залите на германските компании е пренаселено от посетители.

Американският производител все пак не е загубил амбицията си, като заяви, че успехът на конкурентите ще му помогне в дългосрочен план. „За да постигнем крайната си цел, а именно хората да карат електрически превозни средства, имаме нужда от сътрудничеството на производителите на конвенционални автомобили. Когато видите, че компании като Porsche или BMW заявяват своя ангажимент към електрическата мобилност, това е доказателство за това, което ние опитваме да правим", заяви говорителят на Tesla Рикардо Рейес.

Въпреки усилията на Tesla обаче потребителите в Германия са склонни да се доверят на местни марки. В допълнение към това, Tesla не попълни свободната позиция за шеф на продажбите в Европа и също така няма планове да разширява мрежата си от зарядни станции в Германия.

Tesla е доставила около 7 100 електрически коли в Европа и 11 700 в САЩ през първото полугодие, сочи статистиката на американската агенция IHS Automotive. Според един от анализаторите й - Карлос да Силва, ще минат години преди Tesla да се наложи на пазара в Европа.

"Дори Model X, чиито доставки ще започнат тази есен, няма да промени ситуацията, тъй като кросовърът ще бъде твърде голям и скъп, за да генерира голям брой продажби. Истинският растеж за Tesla може да дойде с Model 3 - по-компактен автомобил, който се очаква да струва около 35 000 долара", смята да Силва.

Tesla Motors Inc. съобщи, че продажбите й в Европа за първата половина на годината са се покачили с над 50%, като основна заслуга има пазарът на Норвегия. В страната се предлагат щедри субсидии, както и безплатни паркиране в платени зони, зареждане и шофиране в бус лентите. Броят на електрическите автомобили на пътя се е утроил спрямо 2013 г. и достига до 50 000. Правителството на Норвегия обаче обяви, че постепенно ще започне да намалява стимулите през 2018 г., което може да сложи край на успехите на Tesla в страната.

 

Източник: http://www.emic-bg.org/news/item/1275

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW също има хибриди и е в това лоби, а и лошо няма, технологиите трябва да се развиват, и когато една от тях достигне до своя предел, логично е да се замени с нещо ново (това важи за всички производни на изкопаемите горива, като цяло)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама Тесла са пряко засегнати от VW:

 

 

Германци показаха колата на бъдещето
 
Публикувано на: 16-09-2015

Двигател със повече от 600 конски сили и пробег от 500 км, това е новото Porsche Mission E.

 

Porsche отправя сериозно предизвикателство към Tesla Motors с новия си прототип на електрическа кола.

 

Седанът Mission E бе представен на автомобилното изложение във Франкфурт, което тече тази седмица. Колата, създадена от инженерите на германския концерн

 

Volkswagen, наистина отправя силно предизвикателство към американския феномен Tesla.

 

Създателите на легендата „911“ застават като конкуренти срещу най-добрия автомобил в САЩ за тази година според проучването на сп. "Консъмърс Репортс" - седанът Model S. Mission E разполага с впечатляваща мощност от 600 конски сили и ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3.5 секунди. Максималната скорост на прототипа е 250 км/ч., а максималният пробег с едно зареждане е 500 км. Батерията на колата е с капацитет 90 киловатчаса, като е напълно нова разработка.

 

Така, със специалната 800-волтова система на Porsche, Mission E може да бъде заредена до 80% за само 15 минути, което двойно е по-бързо от еквивалентната технология на Tesla.

 

Източник: http://www.emic-bg.org/news/item/1273

 

Просто си размишлявам. В близко бъдеще става въпрос за страшно много пари, които трябва да се разпределят по някакъв начин. Методите и средствата, които се ползват за целта са всякакви, включително и злепоставяне, скандали и т.н. Нямам нищо против електромобилите - това е бъдещето. Но въпросът е кой ще лапне най-голямото парче. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха бъдещето може да е на електрокарите , ама що не питате тия многознайковци хамериканците кой уби електромобила ... нали пак техните мастити компании са изкупували и са закривали фабрики за електромобили с идеята , че освен загуби от петролни продукти ще за загубят още повече от продажба на консумативи и сервиз и както писа някой по-горе - дали техните малолитражки от 5 л. и огромните Тойоти , дето нямат нищо общо каталожните им данни с реалните са по-екологични , ама няма нищо всяка реклама е добре дошла .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже следя повече западни медии... там започва интересна лавина. Последното, което се пише, е че ВАГ групата следва да премахне безплатно "бъга" на всички проблемни дизелови 1,6 и 2,0 двигатели, които са монтирани от 2009-та до 2013-та. Това, под условие, че мощността на автомобила не може да бъде намалена, а двигателя трябва да влезе в норми... и всичко това с 0 разход от страна на клиента. По време на тази интервенция, от ВАГ групата се задължават да предоставят безплатно заместващ автомобил. Ако при самата интервенция, се окаже, че е невъзможно агрегата да бъде приведен в съответните норми, без да се отнеме от мощността, тогава клиента има право на обещетение, като не се изключва и обратно изкупуване от страна на производителя....

Споделям това, защото ми е любопитно, каква ще бъде реакцията в България. От шкода официално са признали, че са монтирали тези двигатели в моделите си октавия, фабия, руумстер и супърб.

Не искам да влизам в това, какво трябва или не трябва да направят американците със свойте коли... но май нещата тепърва ще ескалират. Дано това да доведе до положителни промени в целия сектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи щяха да изреват швейцарците.

Щом те до сега не са открили нещо нередно, значи всичко е в норми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега кво,да чакам заместващ автомобил или направо да ми дават новия Супърб?

 

П.П. Обаче,вече не искам дизел,а бензин-260 коня,автоматик,4х4, и бежов кожен салон(може и L&K),.....плииийссс!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Споделям това, защото ми е любопитно, каква ще бъде реакцията в България. 

Никаква....Особено на фона на останалия автомобилен "парк", с возила замърсяващи не 40, а 400 пъти повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става все по-интересно - война VW - BMW?

 

 

Акциите на BMW поевтиняха след доклад за манипулирани вредни емисии
 
Публикувана: 24 Септември, 2015 15:28
 
Рязък спад на акциите на BMW последва новина в Auto Bild, че дизеловите двигатели на производителя "надвишават чувствително" екологичните норми за вредни емисии. Немското списание цитира доклад на Международния съвет по чист транспорт (International Council on Clean Transportation, ICCT), който е провел тестове на модела X3 xDrive 20d.

Изпитанията са показали, че кросоувърът изхвърля 11 пъти повече вредни газове от допустимото в Европейския съюз. Според Петер Мок, управляващ директор на ICCT, тестваният баварски всъдеход отделя дори повече вредни вещества в атмосферата от 2.0-литровите турбодизелови VW-та, които щатската Агенция за защита на околната среда (EPA) заподозря в манипулирана електроника.

Към 10:30 ч ценните книжа на BMW поевтиняха със 7.3% на Франкфуртската борса. Акциите на другия немски производител, с който започна "дизелгейт" - Volkswagen, обаче поскъпнаха и се купуваха на 5.4% по-висока цена в сравнение с вчера.

В официално изявление за Auto Bild от BMW отричат категорично да са вграждали функция за разпознаване на тестови режим в колите си. "Всички системи за контрол на вредните емисии остават активни в ежедневната експлоатация", гласи отговорът на баварците.

 

Източник: http://fakti.bg/avto/156972-akciite-na-bmw-poevtinaha-sled-doklad-za-manipulirani-vredni-emisii?utm_source=mobilebg&utm_medium=link&utm_campaign=firstpage

Редактирано от johnnie213
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се прави разлика между случай когато книжката не съответства с реалността и явна измама. При БМВ не изглежда да има шмекерии и отговорни би трябвало да са не само те, а и разните агенции и институции, които тестват и проверяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега кво,да чакам заместващ автомобил или направо да ми дават новия Супърб?

 

П.П. Обаче,вече не искам дизел,а бензин-260 коня,автоматик,4х4, и бежов кожен салон(може и L&K),.....плииийссс!

Ники, това дето го искаш, не се предлага за С3, ама ако си мераклия, ще прежаля Съби!

Само салона е черен, амаа - ще се разберем ;):)

С повече екстри е, от L&K за България.

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че дизеловите автомобили отделят повече вредни емисии в реална среда е обществена тайна. Въпрос на време е да уличат и останалите производители.  

 

http://www.theicct.org/news/press-release-new-icct-study-shows-real-world-exhaust-emissions-modern-diesel-cars-seven-times

 

Изследването е от октомври 2014. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Швейцария е забранила продажбите на нови ФВ, Сеат, Ауди и Шкода с дизеловите двигатели от 2010-2014. :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи щяха да изреват швейцарците.

Щом те до сега не са открили нещо нередно, значи всичко е в норми.

http://www.bbc.com/news/business-34365794

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The ICCT experts also found significant differences among the performance of all the vehicles tested, with a few vehicles performing substantially better than the others.     Ама не казват кои са тея виъкъли :eusa_think:  Тая картинка ме навява на мисълта, че по-убаво от ПД нема :) най-вече в съотношението разход-вървеж :PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Швейцария е забранила продажбите на нови ФВ, Сеат, Ауди и Шкода с дизеловите двигатели от 2010-2014. :nea:

 

 

За новината и развитието на проблема чета само темата във форума. Не съм се ровил в нета. Знам, че швейцарците са изключително стриктни и много държат на екологията. А новината идва от САЩ. И се коментира само САЩ. Затова се чудих защо Швейцария няма позиция по въпроса. Или не го е открила това по-рано.

А там се кара изключително ВАГ и много Шкода. С какви мотори в подробности не знам. Благодаря за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва от САЩ, защото тестовете, с които са ги хванали са правени в американски университет. Взели от някъде 50 хиляди долара и разцъкали няколко автомобила да измерят, и хоп - скандал :) Важно е да се отбелжи, че университетът не е случаен, а с утвърдена история в изследвания относно вредни емисии. Дори мисля, че тестът на американската агенция по околната среда е разработен от този университет, да не кажа от същия екип, който уличи Фолксваген. В Швейцария си имат ЦЕРН и са над нещата :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....................................................................................................

 

Знаех си, че тук има знаещи и подготвени хора. Точно затова не чета какво пише в нета по въпроса.

 

Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Швейцария са забранили продажбата на нови дизел автомобили от ВАГ с двигатели 1,2 1,6 2,0.

Германия дава срок до 07.10 VW да измисли решение, иначе е заплашила да спре от движение самите коли.

България няма подобни проблеми и всеки втори скоро ще кара нов пасат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.