Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

По-трудно палене при студен двигател 1.8т


mammut

Recommended Posts

Ето нагледно къде се намират дупките:

 

Photo%2015.10.15%2C%2019%2021%2026.jpg

Редактирано от axel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mammut

    32

  • zdravko zankov

    15

  • Skoda20VT

    7

  • axel

    4

Най-много писали в темата

Много ви благодаря наистина ми помогнахте много

само да попитам още нещо.накъде трябва да въртя за да повдигна леко фаровете логично е по посока на часовниковата стрелка нали

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не занам дали да отворя нова тема или да си продължа тук.Става въпрос за шума в купето,дали защото е комби и има резонанс от багажника на колата поради ,че е общо с купето и няма прегради като на хечбека и седана,дали чувам халдекса/всъщност той кога работи върти ли се постоянно или само при нужда/,дали гумите са ми шумни.Но при скорокт от 120 и нагоре по магистралата колата става шумничка вътре това го забелязах пътувайки по Хемус иначе по другите пътища не ми се струва толкова шумна макар че съм я карал и там с над 120 е за много по кратко време.А по магистралата в един момент дори имам чувството че има и едно леко думнтене или дуднене откъм пода на задната част на купето.Незнам дали си внушавам но при различна повърхност на асвалта се чува различно ту го има ту го няма то не че по Хемус ама въобще няма различни видове асвалт ама хич.И почвам да се чудя от халдекса ли идва от гумите ли е так ли си е.Като я позасиля и изклуча от скорост давам каз на свободна задържам към 3500 4000 оборота и се чува само лекото мъркане на двигателя но пък тогава не мога да разбера как е шума на гумите. Дали може да има този звук това буботене и дуднене да е от халдекса или от нещо друго което може да е от системата 4х4 просто незнам освен халдекса на който му е сменено маслото и филтъра с оригинални имали кардан или други чаркове отдолу за да се притеснявам.

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една много хубава и дълга тема за обезшумяването на О1.

Напролет мога да започна полека туй-онуй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май на никой вече не му се споделя

С летните гуми имаше ли го това нещо или от скоро го чуваш ... инак варианти много ... като тръгнеш от кардана и стигнеш до лагерите на главините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никога не е била с летни гуми при мен.Купих я на 9.9.тази година.Беше си с зимните гуми така дойде от швейцария с тях и ги оставих защото са направо нови пък и DOT2613  и са в отично състояние мекота и грайфер дори намерх фактурата в документите на колата от закопуването им.но джантите особинно задните бяха много криви едната отиде на 20-80гр.олово а другата 20-85гр олово след баланса ходих пак до софия но валеше адски дъжд беше брез ноща и карах бавно и внимателно и като че ли не чух такова нещо макар че вслушвайки се от време на време като че ли ми се чуваше.

по документи от шфейцария халдекса е обслужен преди 15 0000км.и преди това редовно е обслужван с масло и филтри.сигурен съм в това защото това което пише в серизната книжка това излезе и при проверката в компютара на ЕТ.километри и обслужване на колата всичко съвпадаше 1към1 пък след като показах кижката казаха че съвсем истинска и оригинална.пъки данните от компа го показаха.друго което се сещам че задните ми дискове са доста позаминали от към раждичка дори има и язвички по тях и накалдките им остава още малко живот е донапролет дано издържат та се питам може лиот дисковете да е това топуркане така да го наречем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно обезшумяването не кой знае колко шумна колата ако знаеш в мазда 6 какво е в шкодата е направо планинска тишина пък и се надявм с летните гуми което ще бъдат чисто нови да е живот и здраве до напролет ще се обезшуми колицата още но това дуднене и ли буботене просто незнам как да го нарека точно абе всеедно имаш крива кума или спукана гума ама ама сякаш се разсейва по купето и вътре се чува като с едно леко иектене като от резонанс дори и на баща ми му направи впечатление но гумите се отказа прави и без бузи по тях.и друго не е нещо адски силно за да те побърква но се чува и ме дразнии най вече притеснява

колега забелязах че навръщане от софия като сложих куфарите в багажника и още двама човека отзад стана още бо безщумна и мисля в скоро време да си купя кумена стелка за багажника и съм сигурен че ще се отрази на шума почти съм сигурен че ще има малък но сигурн ефект това не ме притеснява.купя ли я веднага при първа дълга дестинация ще пиша одзиви

вече споменх тревогите ми от дудненето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега, ако е шумна огледай гърнетата. Аз в момента имам проблеми с крайното и занм от къде е, но нямам време да отида да го оправя. Като се форсира н място или по инерция, не е точно същото. Гадното бучене и резонанса се получават когато двигателя е натоварен - при ускорение в баир и прочие. Прав си, ако багажника е пъле с багаж, той поема и заглушава боботенето. А като гътна седалките и махна щората (когато си возя колелото), тогава става страшно, все едно ми е до главата крайното гърне. Преди врем видях малки дупчици около изходните тръби на кр. гърне. Точно където са заварени, ламарината е изтъняла и сега вече са по-големи :) Звука е силен, но гаден. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги не занам дали да отворя нова тема или да си продължа тук.Става въпрос за шума в купето,дали защото е комби и има резонанс от багажника на колата поради ,че е общо с купето и няма прегради като на хечбека и седана,дали чувам халдекса/всъщност той кога работи върти ли се постоянно или само при нужда/,дали гумите са ми шумни.Но при скорокт от 120 и нагоре по магистралата колата става шумничка вътре това го забелязах пътувайки по Хемус иначе по другите пътища не ми се струва толкова шумна макар че съм я карал и там с над 120 е за много по кратко време.А по магистралата в един момент дори имам чувството че има и едно леко думнтене или дуднене откъм пода на задната част на купето.Незнам дали си внушавам но при различна повърхност на асвалта се чува различно ту го има ту го няма то не че по Хемус ама въобще няма различни видове асвалт ама хич.И почвам да се чудя от халдекса ли идва от гумите ли е так ли си е.Като я позасиля и изклуча от скорост давам каз на свободна задържам към 3500 4000 оборота и се чува само лекото мъркане на двигателя но пък тогава не мога да разбера как е шума на гумите. Дали може да има този звук това буботене и дуднене да е от халдекса или от нещо друго което може да е от системата 4х4 просто незнам освен халдекса на който му е сменено маслото и филтъра с оригинални имали кардан или други чаркове отдолу за да се притеснявам.

 

Ако е от халдекс системата, ще се чува виене а не боботене. От доста време се мъча с моя заден диф. В момента съм му свалил всички лагери и съм купил нови за смяна. Свалените лагери са доста зле. Прословутата здравина на халдекса не важи ако не се обслужва навреме. Ако всичко се получи, ще пусна отделна тема, как става всичко. Навремето си купих цял заден диф с халдекс, но реших, че е по-сигурно да ремонтирам моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо гърнетата и цялата изпуск ателна система светят като нови и няма грам ръждица по тях макар че е от Шфейцария.Направо се учудих като ги огледахме на канал преди да я купя само на праговете отпред и на левия и десния се е отлепил болкита и е тръгнала малко ръжда там но си личи как е смачкано насила най вероятно не са поставяли лапите на подемниците точно на място и това е повредило праговете точно и само там.Колкот до задния дифт Халдекса както писах по напред винаги са били обслужвани точно на време от собственика в Шфейцария който е бил само един и колата е карана до последно стояла е само около 6 месеца преди да дойде в БГ това го показва и сервизната книжка и проверката по номер на рама в компютара на ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме да не кардан или нещо като лагар или друго което свързва кардана с халдекса защото сигурно тач ремонта си струва лев а преди зимата хич не ми се дават пари но ако се наложи ще го правя няма начин винаги съм бил педант относно колите си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигаш я на подемник. Палиш и даваш на четвърта. Задното сработва и започваш да слушаш откъде е шума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хъм е това не го знаех благодаря ти още в понеделник ще го сторя

но защо точно на четвърта какво е от значение за да сработи задната то не се ли задейства само при пребоксуване на предните колелета

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четвърта е примерна като по-бърза скорост. Отзад се върти по-бързо. Можеш и на първа ако искаш. Като е във въздуха колата, все едно предните колела нямат сцепление и халдекса заключва. Така се проверява и дали работи въобще задното предавана. Слушай внимателно за шумове от задния диф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Мамут, 

 

ами де да знам така по описанията дали един и същ шум чуваме, горе-долу подобно звучи :). Все пак кардана мисля се върти постоянно и при по-висока скорост може и да е нормално да има лек шум, знам ли. Иначе и на мен ми се появи подобен ефект с паленето тази сутрин (около 4-5 градуса). При първото завъртане поработи 1 сек и загасна, при втория опит вече запали нормално. Не се е налагало да държа ключа по-дълго. Ще видим, тази седмица се надявам да успея да отида да обслужат Халдекс-а и ще поискам да направят и един общ преглед ако има някакви видими проблеми.

 

Поздрави,

Радо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре имам уговорка с един приятел да я вкарам в сервиза му и да я качим на подемник за да направя това което Станчо казва и да видя има ли някъде шум. А в сряда пътувам до София и ще слушам дали пак ще се появи.После да е живот и здраве ще пиша да ти кажа какво съм констатирал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То събота/неделя и аз ще съм в София, ако останеш до тогава може направо да сравним шумовете :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теста е направен.качих ме я на подемник няма никакви шумове освен леко доловим шум от халдекса който е нормален според трима различни майстори с които говирих като един от тях кара същата шкода като наще.шума при мен е на 95%от зимните гуми с които съм в момента и евентуално 5%от може би тръгнал лагер на главина което ще си проличи с времето дали е от него.но не е от кардан или халдекс.пък и резонанса в купето от това че е комби увеличава афекта от шума на гумите.което се надявам пролетта да е живот и здраве при монтаж на летни такива нещата да се пооправят.

утре пътувам до софия на отиване ще бъда с багаж а на връщане празен и ще видя каква ще е разликата в шума

ами това е от мен.

 

   поздрави Момчил

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.