Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

По-трудно палене при студен двигател 1.8т


mammut

Recommended Posts

Здравоко,аз така се ядосах на моята още в началото и като я напънах в един баир 6км.2/3/4/5 до като може и нагоре в баира с 160 170км.и дали е съвпадение или е трябвало но от тогава май не ми е правила въртел.Но бях на бензин с добавка ударна доза вместо на 50л.бензин я сложих на около 30л.и първо сипах добавката после налях бензина за да може хубаво да я измие по кривките към резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mammut

    32

  • zdravko zankov

    15

  • Skoda20VT

    7

  • axel

    4

Най-много писали в темата

добавката е на РАДЕКС мисля че се казваше английска и ми я препоръчаха хора които са я изпробвали и със сигурност е подейдствала.Незнам откога караш Шкодичката но както писах по горе според мой близък приятел който се води от долрите майстори в града,ако не е била палена дълго време може и да правиа така в началото поради изсъхнали дюзи засмукване на гадост по резервоара и отлагане на смрад в бензинопоровода.Моята  е стояла около година преди да я докарат в БГ и когато отидох да я гледам неможаха да я запалят поради липса на гориво та се наложи да и сипят 2л,кой знае колко пъти са я въртяли с малко бензин в нея и кой знае какви смрадове е имала вътре.Но според майсторите ако е помпа тя няма и да върви нормално или изобщо.Това са само предположения при мен нещата се оправиха сами да чукна на дърво

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Студенa или топлa я изрязa?

Загряла естествено.

 

Незнам откога караш Шкодичката

13 месеца и 65000км.

Никога не е палила толкоз трудно,даже и преди ремонта на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хъм да не е някой температурен датчик

или ако имаш газово да засяда някой клапан на изпарителя и да пропуска малко газчица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвaй кaкъв респонс ще имa на студен двигaтел,зaщото именно тогaвa нaй - добре ще се усети влошенaтa рaботa на горивнaтa уредбa.А кaто е топлa пaк нямa да е товa,което трябвa,но рaзликaтa ще е мaлкa и не толковa осезaемa.Говоря от опит и то пресен.И моятa взе да пaли с повече въртене - чистих инжектори,сменях горивен филтър,регулaторa на нaляaнето - промянa нямaше.Кaто подaм плaвно гaз зa ускорение си ускорявaше бaвно,но без зaбивaне на носа. А съм имaл случaй да опитaм да се изнеса по-стегнaто от кръстовище и зaбивa носa,губи мощност.Смених помпaтa и се опрaви.Просто помпaтa не може да стигне нaлягaне дори 2,5 барa,а трябвa да държи 2,8-3бaрa.Дебит и да има,aко не нaпрaви необходимото нaлягaне проблемa стои.

Редактирано от lent
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пролетта започна да ми прави проблем с паленето,тогава смених температурния датчик.Стария си го запазих.

Вчера следобяд не смених помпата,върнах си оригиналния датчик.

Тази сутрин запали от втори опит,но запали перфектно.Качи оборотите до 1000,и после плавно ги свали.

Със стария след като запалеше държеше зорлем 700 об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво означава РЕСПОНС.и ЕСТ как точно ти забива при мен като и дам газ и тя видига предницата.

Здравко най лесно е да идеш в някой серивз и да ти замерят налягането на помпата скоро правил ли си диагностика на двигателя за да видиш дава ли грешка някъде

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги 4х4 не трябва ли да е с 2 горивни помпи.При мен нещата се оправиха дали от карането и доавката незнам но сега си пали от четварт

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Респонс"е отговора на мотора вследствие на твоята команда с педала на газта.

Пускал съм и диагностика, имам кабел, няма грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колеги октания 1   1.8т 4х4 с какъв съединител са обикновен, нормален или със съединител денферен маховик и колко приблизително струва комплекта

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе колеги октания 1   1.8т 4х4 с какъв съединител са обикновен, нормален или със съединител денферен маховик и колко приблизително струва комплекта

Със демпферен маховик си.

Цени...

Както го спазариш.Но не е евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ааааа е това не е добре

абе имам един агент с такова ауди и неговото не е с демфер пък и в мобилето има една такава октавия на която пише че и е сменен съединителя и дори показват снимки ами феродовия диск си е с прожини и май като че ли няма демфер.Та затова питам щото съм пообъркан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да де но когато феродовия е плътен с прожини значи маховика не е демферен това исках да кажа

Здравко притеснявам се че колата ми е на 228хл.км. и доколкото знам един демфер държи около 200хл.а когато я проверих в ЕТ.се оказа че е на реалните км.Но никъде не излезе че е сменян показа че е сменено маслото на халдекса и релето на мигачите.Това е последното обслужване направено на 08 2014г.и колата от тогава е минала 15хл.км.Малко се притеснявам защото сега се наложи да сменям на Форд S макс 2008г. демфер със съединител и комплекта ми струваше 1300лв.а колата е на едва 150 000км. купувана от баща ми от Мото Пфое.Как да разбера дали съединителя ми е добре и има още хляб в него този на Форда започна доста да трака и да вие. При Октавията това го няма що годе при натискане на педала е  мек но като че ли отделя малко над средета при пускането на педала.Просто вече ми идва малко зор с паричките и то преди зимата. Все се надявал тайничко да не е демфер и да си е плътен обикновен.Но явно такъв ми е бил късмета макар че на Ауди А4 със същия двигател пак 4х4 си е обикновен плътен това ме подведе.

Редактирано от mammut
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на аудито е демпферен, независимо какъв е извадил или е сложил твоя приятел. Карай, то ще си покаже.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чувал съм че има демпфери по на 300 000/400 000хл.км. зависи от карането

старая се да винмавам но понякога в час пик е неизбежно постоянното му използване на левия долен педал :D

 

 

да поптам още нещо как се сваля дръжката на шофьорската врата и по точно панела с копчетата.Гледам умувам и си мисля че ако е само на щипки бая здравички ще трябва да са.Разглобил съм не е дна врата аа такова нещо не ми се бе случвало дали има болтове и е захванато в самата кора на вратата или трябва да съм по настоятелен и да демонтирам панела внимателно за да не счупя някоя щипка .Нещо ми се прецака копчето за забрана на задните стъкла и неиска да застане в режим заключване само леко прещраква и пак се връща в исходна позиция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕСТ - engine coolant temperature sensor.С диагностика се хваща лесно.Ако нямаш такава - изключи го и пробвай да запалиш без него.Съответно сподели ефекта.Кофтито е че може да светне check.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги има ли начин ръчно да се реголират фаровете.на моите врътката отвътре на таблото е максиално вдигната но пак светят малко ниско късите и ми се иска леееко една идея по нагоре да си повдигнат.спомням си че някъде във форума съм засичал такава тема ама вече цял час се опитвам да я намерия и без успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги има ли начин ръчно да се регулират фаровете.на моите врътката отвътре на таблото е максиално вдигната но пак светят малко ниско късите и ми се иска леееко една идея по нагоре да си повдигнат.спомням си че някъде във форума съм засичал такава тема ама вече цял час се опитвам да я намерия и без успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се регулират. На самият фар има две врътки (едната е отгоре, другата е отстрани) за регулация по хоризонтала и по вертикала. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на мен ли нещо ми става но такива врътки колега не виждам при мен нито отгоре нито отстрани.Да не би да има някаква модефикация която фабрично да не слагат а да могат само отвъртре да се настройват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да имаш, но може и двете да бяха от горната страна, както е дадено на линка по-долу, не си спомням много добре.

 

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk1/electrical_system/electrical_system/lights_lamps_switches_outside/repairing_headlight/setting_the_headlight_beam/

 

Довечера ще погледна на моята как беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, трябва да гледаш тази картинка! Бърка се в двата отвора със шестограм 6 или 8, не си спомням точно.

 

octavia-mk1-974.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.