Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

По-трудно палене при студен двигател 1.8т


mammut

Recommended Posts

Колеги отварям нова тема защото това което ще попитам сега няма нищо общо с другите въпроси и теми за които съм искал помощ и съвети от вас.

Та проблема ми е че сутрин когато колата е студена при палене трябва да задържа ключа повече от колкото е нормално за да запали.Което съответно ме дразни и лееееко притеснява.Но като запали за съвсем кратно си държи високите обороти около1200-1500 и много бързо си ги нормализира и колата започва да си работи в нормалните обороти.Заграява бързо и си варви съвсем нормално.С лед първото палене на студен двигател всичко си се оправя и пали от четварт и така докато не я оставя и на другата сутрин отначало.

Другата подробност е че като тръгна да паля сутрин и реша да не задържам ключа дълго а го върна обратно при втория опит веднага възпламенява.

Ходих при моя майстор според него поради това че колата не е карана по дълго време може да са и поизсъхнали дюзите и с карането и една хубава добавка ще се оправят нещата.Други пък ми казват че може да е някой температурен датчик.

Колеги някой от вас сблъсквал ли се е и има ли го този проблем при 1.8т.

Ще съм ви благодарен за всяко едно ваше мнение и съвет .

ЗДРАВЕ И УСПЕХИ ОТ МЕН

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • mammut

    32

  • zdravko zankov

    15

  • Skoda20VT

    7

  • axel

    4

Най-много писали в темата

Другата подробност е че като тръгна да паля сутрин и реша да не задържам ключа дълго а го върна обратно при втория опит веднага възпламенява.

Ходих при моя майстор според него поради това че колата не е карана по дълго време може да са и поизсъхнали дюзите и с карането и една хубава добавка ще се оправят нещата.Други пък ми казват че може да е някой температурен датчик.

По същия начин е при мен.

Сменен Т датчик,без промяна.

Палене от първия път когато съм сипал 100 октанов бензин + добавка на Лики Моли.

 

И аз имам една пусната тема относно трудно първо палене,но при мен има и друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера се ядосах и я превключих на бензин и в един баир яко газ 140 150 около 6км. после ми се досвидя и навръщане я уснах по инерция

тази сутрин чакмак без никакъв проблем.А още не съм и сложил добавката която купих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравко не мога да ти открия твоята тема за да прочета коментарите

как да я открия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да прочетеш нищо по-различно от това,което съм написал по-горе.

А и темата с трудното палене мисля че я пуснах в съседния форум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравко утре слагам добавката и наливам 40л.бензин и докато не ги изразходя няма да минавам на газ. Но както ти казах ,днес нямаше никакъв роблем

да не дърпам дявола за опашката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш вечер преди да я загасиш да минеш на бензин и да споделиш дали е същото на сутринта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли забелязах нещо.

Въртя ключа и чувам помпата.Връщам и пак така.

Пробвам да запаля,но задържам стартера не повече от две секунди и спирам въртенето.

Но бензиновата помпа продължава да върти,нали има регулатор за налягането?

Иначе от втория опит е перфектно паленето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатор има.Преди да завъртиш да палиш обаче има време реле на помпата което да я спре ако не завърти да палиш.След като завъртиш да палиш и не запали, 2 секунди по късно релето на помпата трябва да я спре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатор има.Преди да завъртиш да палиш обаче има време реле на помпата което да я спре ако не завърти да палиш.След като завъртиш да палиш и не запали, 2 секунди по късно релето на помпата трябва да я спре.

Нарочно тази сутрин след първия опит не върнах ключа и помпата продължи да си качва гориво,може би около 10 секунди.

Или помпата не вдига необходимо налягане,или регулатора не работи коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,помпата се управлява от реле,което пък се управлява от ЕКУ-то.Дали ще работи помпата или не казва ЕКУ в зависимост от времето в което не е давано на "контакт".Ако преди 1 сек е давано помпата няма да се вкл.,но ако времето е било над 2-3 минути например,ЕКУ пуска релето и то - помпата.А самото налягане в горивната рейка не се следи по никакъв начин от инжекционната система,но се променя по закон в зависимост от подналягането в поддроселното пространство.Т.е. за инжекционната система налягането в горивната рейка се предполага,че е с точно определена стойност при определен режин ма работа на двигателя и въз основа на това,както и на други опорни параметри от датчиците по двигателя се променят тримовете на инжекторите,като в зависимост от показанията ЕКУ чете различни горивни карти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като сипах добавката и зарочах да я карам само на бензин сутрин Октавийката палеше от раз.Но щом започнах да я карам на газ пак същата история.Намеря ли време отивам при газаджията защото имах и друг поблем на два пъти ми гаснеше след като я изключа от скорост по инерция.SKODA 20V много умна идея веднага слизам пред блока да я запаля и да я оставя на бензин.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги извинявам се че тук повдигам този въпрос ,а темата е съвсем друга но не виждам смисъл за отваряне на нова такава.  Та да попитам Шкодичката кото  е със система 4х4 на халдекс то това означава ли че и четирите колелета са постоянно зацепени или е само на предно и когато има нужда, халдекса прехвърля въртящия момент и на задните и ако е така в какаво съотношение го прави.Чета по форумите но навсякъде дават различни и не точни описания или ако е точно е извадено от някой /учебник/ и е доста сложно обяснено.Около три години карах Субару и там е перманентно зацепени и четирите колелета с блокаж на задния дифт но е с виско муфа и е съвсем съвсем различна система от халдекса.Беше страхотна кола и много проходима но времето си показа своето и колата изгни до такава степен,че просто нямаше никакъв смисъл от кърпене.Надявам се и халдекса да не ме разочарова дори имам надежди да е по добър в някои моменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам октавия 1 4х4 и мога да ти кажа за "халдекс"- а, че постоянно предава 10% към задния мост. При необходимост т.е. като ти превъртат предните колела, разпределя 50 на 50 (преден заден мост). Иначе съм карал по доста лоши пътища, заставал съм на предна дясна и задна лява гуми и нямаше проблем, колата си върви. На сняг също е добре, но все пак не забравяй, че не е тежък офроудър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии ще я използвам най вече в Балкана и планината при по лоши зимни условия не почистени или лошо почистени пътища от снега.От време на време в някое по кално място когато съм за риба,не съм си и помислял за тежък и безобразен офроуд.Колкото повече ти е проходима колата толкова по далече ходиш да викаш трактор.Тази максима не ми излиза от главата дори и когато карах Субаруто.Винаги съм бил превържаник на коли със системи 4х4,първо и най важно че са много по стабилни и сигурни дори и при хубави пътни условия а колкото,че разхода им е малко по висок се преглъща не може и .........в боба и душата в рая две добри няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skoda20VT след като послушах съвета ти,и снощи прехвърлих на бензин и я угасих тази сутрин само си видя ключа и запали.Сега съм я изгасих на гас и утре ще видим разликата.Обадих се на газаджията и той започна да мрънка по телефона,че евентуално някой клапан при изпарителя засичал,че трябва да съм му я оставил някоя вечер за да я види на сутринта и пр.Абе да му се невиди няма ли такава газова и такъв майстор,че като сложиш газово и да забравиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз потвърждавам, добър си е халдекса, зимата нямах никакви проблеми, при положение че з. гуми ми бяха дот 2008 г. На равно и 3-4 см. сняг, колата ускорява все едно е на чисто и сухо.  Халдекса е свързан АБС-а и при прибуксуване подава спирачно усилие на прибуксуващото колело, за да неутрализира недостатъка на отворения диференциал, който принципно подава повечето въртящ момент на най-лесно въртящото се колело.

Ако ще газиш в дълбок сняг и имаш калобрани отзад, ги махни.

За паленето , не мога да дам идеи, освен, че трябва до го оправиш до зимата, защото си е друго при -25 само да врътнеш и да запалиш :)

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се често валтекоподобните инжектори да изпускат остатъчната газ през нощта и сутринта пали зле. С какви инжектори си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема отива към бензинова помпа.

Сутринта се скапа да върти и едвам запали.

Вчера същата работа,но поне препукваше,днес и препукване нямаше.

Направо я бях отписал.Запали някак си,но утре мисля да сменям помпата.

Гледах някакви цени от порядъка на 250-400лв!?

Някой скоро да е купувал нещо на по-сносна цена?

И откъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има на по сносна цена но китайско.В ЕВРО07 ITN, иначе правилно си гледал там са.От 200 до 500 зависи от марката на помпата и от къде ще я вземеш.В ЕураТек е 600 кинта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така.

Помпата не смених,след днешния тест смятам че проблема е заровен на друго място.

Изрязах я на "втора" и "трета" до 5000 об/мин.

Нито глъхне,нито забива нос.

Ако имате други идеи,споделяйте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Най накрая ми остана време и аз да седна да драсна два реда.Относно въпроса ти Skoda20VT нямам представа с какви инжектори съм знам само ,че двигателяТ ми е  ARX .Но пък нещата при мен се оправиха от самосебе си нямам никакви проблеми с паленето независимо дали съм я оставил на газ или на бензин.Майстора ми вика,че е от карането най вероятно колата дълго време не е била палена и дюзите може би са позасъхнали.Но това са само предположения.Мислихме да замерваме налягането на помпата но така и не и дойде реда поради това че паленето се оправи.Друго което ми казват че ако има проблем с помпата тя колата нямаше да иска и да върви нормално на бензин а тя си пердаши пез проблем.Тъй,че какво беше това нещо така и не се, разбра, но се надявам да го няма повече този проблем.Дали има влиание и промяната на времето че стана по хладно или е съвпадение остава загадка. :fool:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.