Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на нова Октавия - моля за съвет за лизинг!


valterb1983

Recommended Posts

Здравейте и от мен,

 

Нов съм във форума,но надявам се скоро ще стана горд притежател на  нова Октавия.

Накратко..мисля да закупя О3 комби. 2.0 - 150hp -DSJ.Бях пред дилемата между двигател 1.6/ДСГ,но успях укончателно да се навия за по-големия мотор.

Дали около 3000лв в повече си заслужава разликата в повечето коне??(май все още нещо ме човърка за тия няколко хиляди в повече)

 Мисля да се възползвам от финансов лизинг,като колата ще бъде N1 и ще бъде на името на фирма.От ЕТ ми казаха,че не  е задължително да се възползвам от техният лизинг.

Въпроса ми е към колеги,които вече за закупили нов автомобил,дали в ЕТ е най-изгодно да се направи лизинг или може да ми препоръчате друга лизингова компания.

 

Благодаря предварително на всички отзовали се!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай оферта от твоята банка за потребителси кредит на фирмата!

При мен разликата от  2г. "безлихвин"в ЕТ е 2100лв.за 2г.

Успех!

ПС.-взимай по-големия двигател,иначе винаги ще те дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ с 20% първоначална вноска и 5г. лизинг,оскъпяването е около 3000лв.Доста познати ми казват,че за подобен срок сумата не е голяма.

Тепърва ми престои запитване в няколко лизингови компании,но все пак някой съвет не е излишен.

 

П.С.Каското за първата година от ЕТ е 2100лв,за 42000лв цена на автомобил.Това малко ме стресна да си призная.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ с 20% първоначална вноска и 5г. лизинг,оскъпяването е около 3000лв.Доста познати ми казват,че за подобен срок сумата не е голяма.

Тепърва ми престои запитване в няколко лизингови компании,но все пак някой съвет не е излишен.

 

П.С.Каското за първата година от ЕТ е 2100лв,за 42000лв цена на автомобил.Това малко ме стресна да си призная.

При мен за същата сума каското в ДЗИ-1700лв.

Просто отстъпката е за мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко съвета и от мен, колега:

 

1 Вземи по-големия двигател - мен все още ме дразни, че на моменти ми е мудна колицата

2 Питай в няколко банки за оферти за лизинг на нов автомобил - мой приятел наскоро взе лизинг на 3,9% от Булбанк (за сравнение при ЕТ е около 5%, но не съм сигурен на 100% колко е точно). Иначе, поне когато аз купувах колата, другите лизингови компании даваха по-скъпи оферти от ЕТ.

3 Ако вземеш колата на лизинг от ЕТ се приготви да си прецакан с между 400-600 лв. в повече годишно (или още 2000-3000 лв. сумарно за 5 години) за автокаското, защото те набутват със задължителен/фиксиран процент спрямо стойността на автомобила и не можеш да си договориш никакви отстъпки.

4 Вземи по-големия двигател - кеф цена няма (лично проверено и потвърдено) :banger_2:

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко съвета и от мен, колега:

1

2

3

4

Поздрави.

По 1 - съгласен, стига да не те бъркат прекалено тези 3 000 лева.

По 2 - тези ниски проценти до скоро бяха само за юридически лица с история с въпросния лизингодател. Колегата е написал, че колата ще е на фирма, значи може да го огрее. В ЕТ лихвения процент е по-висок.

По 3 - всеки лизинг си налага неговия брокер/компания. Има някои компании, чиито брокери директно щавят без отстъпка, дори да имаш право на нея. Има и такива, които които са честни и си прилагат всички отстъпки, губиш само "личните облаги". Има лизингови компании, които дори те оставят сам да си направиш застраховката. (нарочно не споменавам имена)

По 4 - виж 1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В четвъртък отивам в ЕТ за финално договаряне на крайната цена(по телефона ми обещаха лека корекция,преди участието им на панаира в Пловдив).Избрано е вече - 2.0, 150hp, ДСГ комби..:))Ще видя и как стоят нещата с каското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е, само бързи и хубави моменти :dog: :plate_skoda: ! Сподели и лизинга от къде го избра да е :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Бях в ЕТ,направиха ми оферта.Избрах Едишън модификация(като е гарга да е рошава//:)).Лизинга при тях,според мен не е от най-изгодните.Олихвяване около 5,9%,като и каското е фиксирано на 4.9%.

В Интерлийз ми направиха най-добра оферта за момента - 3,9% фиксирана лихва, и каското е на 4.2%.Най - вероятно ще съм при тях,разбира се ако ме удобрят.

Единствената разлика,е че при Интерлийз остатъчната стойност е 10%,а в ЕТ 5%.Тук вече не зная къде е уловката..:)).Абе при всички положения ще се простя с още около 5000лв в рамките на 5г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уловката не е ли в сумата на кредита? Изглежда ми, че ще теглиш по-малка сума и ще имаш да доплащаш повече като изтече срока на кредита. Това при еднакво самоучастие ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уловката не е ли в сумата на кредита? Изглежда ми, че ще теглиш по-малка сума и ще имаш да доплащаш повече като изтече срока на кредита. Това при еднакво самоучастие ли е?

Да точно така излиза - плащам повече накрая за сметка на по-ниските месечни такси.За еднакво самоучастие какво имаш в предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и в И Ар Би Лизинг на Пощенска банка. При мен условията там бяха по-добри спрямо лизинга на ЕТ. Сравни всички разходи - вноски, каско, гражданска, такси и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен най-евтино ми излезе с Алианц лизинг. Процента е една идея по-висок, но таксите за регистрация, обработка на документи и др. са по-ниски. Някой имат дори такса за обработка и изпращане на фактурата всеки месец. Гледай какво връщаш всичко накрая с такси, остатъчни, регистрации и т.н. Така сравнявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо да имаш предвид към калкулацията - когато изтече лизинга ще трябва да ти се прехвърли колата на твое име. Това означава, че ще платиш местен данък за придобиване. Провери за всеки случай на какво ще платиш данък - ако е на данъчната оценка към момента на прехвърлянето е все тая колко ти е остатъчната стойност; ако обаче остатъчната стойност е тази, на която ще ти прехвърлят, ще платиш двоен данък в твоя пример с Интерлийз. Разликата няма да е голяма, но все пак са си някакви пари. Между другото, заемите имат ГПР (годишен процент на разходите), което включва цялостното оскъпяване за година и включва разните такси. То е по-точен показател за цена на кредита от самата лихва. Там обаче не се включват застраховки и други плащания не пряко свързани със заема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една малка поправка:

МПС нямат "данъчна оценка" - поради една или друга причина, Държавата е възложила оценяването на "реалната" стойност на МПС, на застрахователните компании. Документът се нарича "Удостоверение за застрахователна стойност на автомобил/МПС".

Местният данък при придобиване на МПС, Винаги се изчислява върху стойността, посочена във въпросното Удостоверение.

Процентът е различен във всички Общини /всяка сама го определя с Наредба/.

Към момента, за Столична Община, е 2.5 %, Община Варна е 2.6 %, Община Елин Пелин е 3 % и т.н.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено лизинговите компании сключват сделката за прехвърляне на 25-30% от стойността на последното каско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Какви са уловките на безлихвения лизинг на ЕТ?

Бях там,останах с впечатлението,че имам само няколко такси за разглеждане,плюс в последствие разбира се прехвърлянето като данък и такси.

Но няма лихва или са ме подвели?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефективна лихва няма, такса лизинг е няколкостотин лева, има остатъчна стойност равна на една вноска, и разбира се разходите по прехвърляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Доколкото съм запознат с пазара, условията на Еуратек като цяло могат да са доста добри поне като лихва. Имат достъп до евтин ресурс, а и колите им са евтини. Таксите само са им по-дебели, там е уловката, а и те цакат с каското...тоест не те цакат, но те връзват.

 

Това ще рече, че безлихвеният лизинг им завърта много добре колелото - с първоначалната ти вноска (примерно 15-20 хил. лв. поне) те могат да си доставят веднага още една кола и то на много добър дискаунт от завода (при тези цени на колите с тая сума няма проблем).

...

Като служител на Пощенска Банка мога да ползвам преференциални условия на И Ар Би Лизинг (бившето И Еф Джи Лизинг), но в крайна сметка колата си я взех от лизинга на Еуратек, защото разликите бяха минимални, а и не исках колегите ми да гледат колко плащам за кола :tongue_1:

 

Доволен съм, а и предпочитам лизингът да ми е от вносителя - по-естествено ми е струва, не намесваш трето лице и всичко си вършиш на едно място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ефективна лихва няма, такса лизинг е няколкостотин лева, има остатъчна стойност равна на една вноска, и разбира се разходите по прехвърляне.

 

Само тази опция ли предлагат ЕТ за остатъчна стойност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има различни варианти. Моят лизинг не беше с 1 вноска размер на остатъчната стойност, беше равна на 2 вноски :) Зависи от договорката. Сега на фабията е около 550 лева, като вноската е около 260лв.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.