Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Въпрос за покупка Fabia 1.4 16V 100HP


Skoda20VT

Recommended Posts

Колата е 2003 г..Утре ще я гледам, ще я закача на диагностика ако позволи собственика.Струва ми се че мотора ще е BBZ, задължително ще се слага газ.Има ли на какво да обърна специално внимание?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, бягай далече. Ако искаш газ търси чешкия мотор 1.4 68 к.с. Иначе бих те посъветвал да търсиш дизел. Аз съм с BBZ, като двигател нямам оплаквания, но всички похапват масълце след някакъв пробег. Тия 100 коня са при 6000 об/мин, под 3000 колата е икономична но много тромава. Висока е цената за смяната на ролки и ремъци, за капак има и втори ангренажен ремък заради клапаните. Ремъкът на алтернатора и той се обтяга през ролка с амортисьор. Грешки едва ли ще откриеш, в смисъл двигателят не набива грешки за щяло и нещяло. Нещо конкретно ако имаш питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как е кода на чешкия мотор?

Иначе дизел - не.В никакви разновидности и каквито и да е варианти та ако ще и нов да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 8v 60кс AZE,AZF и 1.4 8v 68 кс AME, AQW, ATZ чешките мотори

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.4 60 коня при 5000 об/мин. и 118 nm при 2600 об/мин. Това като е на газ и ако има климатик, ще се чуди на къде да тръгне и ще харчи повече от всеки дизел монтиран на фабия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чешкият мотор във Фабия 1 не е ли 1.4 75 к.с.? Срещат се такива из мобилето, но много рядко.

 

П.С. Според wiki кодът на мотора е APE/AUA/BBY/BKY.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чешкия мотор е 68 к.с. ... моя е AQW ... има още два , но не им знам кодовете .

Между другото MPI не е сложен за газифициране , просто 16 клапановите са малко по-капризни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте си правили е***** в стил бай ганьо... Хем на пищингяс хем ако може и с вода да върви... Е не стаааа... Батинка, ако познаваш собственика можеш да си направиш преценка как е автомобила и какво да очакваш и това не е необходимо комп да ти го казва... Относно ТРОМАВИТЕ мотори... Абе искам да ви питам ама ме е срам и страх да не обидя някой така, че няма... Та за идеята колега 1.4 16v ми звучи все по-сладка и хубава тези дни... Даже бях много на косъм да купя един такъв мотор от колега от форума ама при рекалкулация се оказа, че бюджет 2014 няма да може да го захрани тоз проект, но настрана финансовата оценка аз бих те съветвал да действаш и колегата е прав... Всяка една извън заводската спецификация, ще ти излезне скъпо а не евтино... Защото се оказва, че масово хората са направо убедени в някви митове дето са толкова близки до действителноста колкото аз до това да съм Астронавт... Но като се замислиш, бих могъл... ХАхахахаха наааах, относно климатика, ще цитирам авто търговец от великия щат Тексас: "Тук да продадеш кола без климатик е като да се опиташ да ограбиш банка посред бял ден без оръжие и да си излезеш спокойно с торбите от банката разхождайки си се безгрижно... Колкото и да го мислиш, то никога няма да се случи..." или с други думи Колата има климатик, не бе не, климатик... По принцип първо поколение 6y0 мисля, че ги водеха са много сносни като качество и не особено претенциозни отново изпълнявайки предварително зададената си цел а именно градски автомобил от средно бюджетен клас зависимост от нивото на оборудване... Обаче ако са си правили на-буци-гъзарски представления с нея... По-добре пасувай... не се качвай на тоя влак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, разбрах. Гори масло, скъпо му е обслужването, не върви повече, ще се гледа за 60 или 68 коня мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да гледам две.Първата беше AUB, не ми хареса. Втората беше BBZ, в доста добро състояние. Всичко и роботи, няма липсващи лампи, няма грешки, работеше супер. Направи ми впечатление че километрите бяха много малко което за 10 годишна кола няма как. В сряда ще видим дали ще е тази

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах, карах и най-много ми хареса тази с BBZ мотора.Работи супер, карам я вече 2 дни в всяка вечер я закачам на диагностиката - нищо, нито една грешка за каквото и да е.Върви много добре, само трудно и свикнах на мудната реакция на педала на газта.Течове няма но още при второто сваляне на преден десен прозорец се скъса жилото и се наложи да го подменя.Известно време ще се покара на бензин за да се види в час ли е.Последните 2 дни и 80 километра градско борда показва 7.9/100 при средна скорост от 28 км./ч.При същите условия Октавията дава 13+....Километража показва 51000 км....Според мен е върнат на 99%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за покупката. Със здраве да си я караш! Написах ти за грешките - няма да видиш такива без причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Добре звучи както я описваш. А километража е върнат на 199%. Честита придобивка и да те слуша!

В съботния слънчев ден извадих оригиналния ремък+водна помпа и ролки от колата.Състояние - повече от добро.Произведени 2003 г.Шах!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://picbg.net/u/48572/42766/793051.jpg

http://picbg.net/u/48572/42766/793050.jpg

 

Има малка вероятност. Снимай да ги видим.

Ето така изглежда моя ангренаж и ролки. Няма да кажа за сега на колко км. са.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.