Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с ABS (индикация табло)


jorojoro

Recommended Posts

Здравейте, Колеги!

 

Имам проблем със светеща индикация за проблем с ABS-a. Имам кабел и VAG-COM (free version на програмата... 409.1 - някой ако има кракната, може да сподели :) ). Грешката, която програмата "казва" е за заден ляв датчик. Смених въпросния датчик, изчистих грешката, но след като покарам колата 1-2 км, лампата отново светва на таблото и ме дразни :)

Четох на много места за какви ли не проблеми свързани с ABS-a... Дори, че бушоните за ABS-a може да правят проблеми...

Ето и малко снимки:

IMG_20150914_185338.jpg IMG_20150914_190737.jpg Screenshot_2015_09_14_19_18_11.png

Ще се радвам ако получа адекватни съвети къде да търся проблема и/или някой колега от София ако може да ми помогне или насочи към добър майстор/сервиз...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като светва лампата, отново ли избива същата грешка ?

Огледай буксата с 3те кабела на сниманото бушонно табло над акумулатора, но не мисля, че оттам може да има проблем с датчиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика е само част от уравнението. Има диск с прорези към главината и датчика просто засича метал или не. Не мога да се сетя дали диска за АБС е отделен като на предните колела или беше част от главината.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разстоянието между пръстена и датчика трябва да е еднакво по цялата дължина(имах подобен проблем и тема даже).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се тества системата датчиците се тестват на съпротивление. Има ли го лампата не светва. Ако е по-далече от необходимото при спиране дори и на сухо постоянно задейства АБС-а. Премери съпротивлението на съответния датчик и виж дали отговаря на предписаното /около  1кOm по спомени/. Според мен имаш някъде прекъснат кабел, което е най-гадното нещо за търсене. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се тества системата датчиците се тестват на съпротивление. Има ли го лампата не светва. Ако е по-далече от необходимото при спиране дори и на сухо постоянно задейства АБС-а. Премери съпротивлението на съответния датчик и виж дали отговаря на предписаното /около  1кOm по спомени/. Според мен имаш някъде прекъснат кабел, което е най-гадното нещо за търсене. Успех

Явно наистина е проблем с прекъснат кабел или лош контакт при някоя букса... Тъй като на моменти проблемът просто "изчезва" за неопределено време, след което се появява отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил го е вече, даже и сензорния пръстен.

:blush:  :blush:  :blush:

Писах от телефона и явно съм чел с на баба ми очилата.......

 

 

................. Тъй като на моменти проблемът просто "изчезва" за неопределено време, след което се появява отново.

 

 

При положение, че се появява и изчезва проблема няма сигурност за резултата от проверката на датчиците.

При мен така лампата ту светеше, ту не светеше. При теста на датчиците чрез замерване на пиновете на буксата на електронния блок за управление /там е и помпата/ всичко беше ОК, но после лампата пак светна. Смених датчика, изтрих грешката и се оправи.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Пиша и в тази тема, тъй като може да е от полза за някой.

Преди около 1 седмица бях в Русе, имах един свободен ден и се обадих на Краси (в Белият списък с майстори можете да научите повече - с две думи - страхотен човек ! ) да сменим някои неща по предницата, за които просто не ми оставаше време да оправя досега...

Та, помолих го да видим и досадния проблем със светещата индикация за проблем с ABS-a. Предварително знаех, че проблемът е в задно ляво колело...

В крайна сметка се оказа, че проблемът е в "гривната"(сензорен пръстен), която "казва" на датчика дали колелото се върти или не. Тя се въртеше свободно, а това не трябвало да е така.

Сменихме целият елемент (не знам как се казва :D ) - т.е. нещото, в което влиза тази гривна и самата гривна, изчистихме грешката и 500 км пробег след това проблемът не се е появявал - т.е. е решен. :)

Редактирано от jorojoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, че в няколко теми вече споделяш развитието по проблемите, които си срещнал.

Успех, Жоро!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, че в няколко теми вече споделяш развитието по проблемите, които си срещнал.

Успех, Жоро!

Е, нали това е идеята на форума ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.