Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

още един собственик на октавия 4х4


mammut

Recommended Posts

Здравейте колеги

от два дни съм собственик на Октавия1 Елеганс 2002г. 1.8Т 4х4 комби внос от Швейцария.И много и се радвам постоянно се самонавивам каква хубава кола съм си купил.Незнам но преди нея карах Шевролет Авео 2008г. който си го купих чисто нов и не бях чак толкова въодошевен както от Шкодата.Вех колата на 230 000 реални км. което бе проверено в педставителството на Шкода в града в който живея и според даните в ЕУРО ТЕК  и сервизните документи на колата всичко си е едно към едно.

И така стига съм се хвалил в крайна сметка времето ще си покаже какъв ми е бил късмета

И скам да споделя с вас нещо което леееко ме претесни по време на обслужването на колата . При проверка на маслото в скоростната кутия се наложи да долеем .но се оказа че побра цели 0.900гр. от маслото. което лично на мен ми се струма доста.Доколкото съм запознат предния деференциал и скоростната кутия са на едно смазване.Прегледана е обстойно няма течове от пробрки симиринги и пр.

Та въпроса ми колеги от къде тази пущина може да загуби толкова масло.НОРМАЛНО ЛИ Е ЗА ТОЗИ МОДЕЛ И ПО ПРИНЦИП.трябва ли да ме притеснява.В сервиза дигат рамене и ими казват че просто се е изпарило и щом го няма значи го няма.А забравих да кажа че на задния деференциал всичко си беше ОК маслото на макс и ново както си беше и отбелязано в сервизната история на колата.Казвам го ако това има значение и за маслото в скоростната кут.

Надявам се да има някакво обяснение и да ми дадете съвет за което предверително ви благодаря

Бъдете здрави и безаварияно шофиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш,че няма протекъл семеринг не виждам от каде може да загуби маслото.

Хвърляй по едно око да следиш нещата.

 

Честито и много безаварийни километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ще следя и аз си го мисля но все пак ако някой се е сблъсквал с такъв проблем дано се обади и да даде мнение и съвет

мисля скоро да сложа и някоя снимка тук но в момета е при газаджията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А искам още нещо да попитам от къде мога да си намеря и съществува ли предпазна гумена постелка за багажника на комби разбира се може и да е второ употреба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ще следя и аз си го мисля но все пак ако някой се е сблъсквал с такъв проблем дано се обади и да даде мнение и съвет...

 

Достатъчно е при всяка смяна на маслото в двигателя да се проверят и маслата в трансмисията. И без това колата е на подемник.

Недей да ходиш специално за проверка на маслото в трансмисията. Разбрах, че има загуби.

 

Честито и със здраве да си караш колата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! Желая ти безаварийни километри с новото возило  :flag_skoda:

 

А искам още нещо да попитам от къде мога да си намеря и съществува ли предпазна гумена постелка за багажника на комби разбира се може и да е второ употреба

 

Ето една възможност - http://www.stelki.bg/product/1706/gumena-stelka-za-bagazhnik-skoda-octavia-1-kombi-model-ot-1997-do-2005-godina.html

Предполагам, че и в други онлайн магазини ще имат такива гумени постелки, стига да ти се занимава да се поразровиш в гуглето  :doubleup:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти за линка относно гумената постелка за багажника вече си пуснах поръчка и се надявам до края на тази седмица да ми я изпратят по еконт

колега а къде се намира филтъра на купето за да си го сменя само той ми остана и мисля сам да си го поставя че вече неиздържам от плащане на майстори за да ми сменят въздушния и горивния филтър ми взеха 25лв което е тъпо да не говорим за въздушния филтър който и 8г. ми син ще го направи ама нали всичко на куп викам давайте всичко и оп смяна на въздушен филтър 10лв смяна на горивен 15лв.като ми дадоха списъка с извършения труд

и друго да питам нормално ли е смяна на ангренажен комплект за труд да ми вземат 120лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е разликата между октавия1 и октавия1tour

дано не съм ви облъчил с простота с моите въпроси

:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърът за купето е под кората на чистачките от пасажерската страна. За да стигнеш до него първо сваляш чистачките, след което сваляш и кората, която се държи на челното стъкло ;)

 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чвстито със здраве да си я караш! 120 лв си е нормална сума за смяна на ангренаж. Това си е трудоемка и прецизна работа, както всичко друго...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърът за купето е под кората на чистачките от пасажерската страна. За да стигнеш до него първо сваляш чистачките, след което сваляш и кората, която се държи на челното стъкло ;)

 

Поздрави! 

Не е необходимо да се свалят чистачките.Леко повдигаш кората и вадиш рамката със стария филтър.

Вече 3-ти филтър сменям без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо съгласен съм че е прецизна работата.За трудоемка не бих казал кой знае колко не са се прибили.Ама за 3 часа 120лв. надник и то с побутването не е ли малко множко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОЛЕГА ИЗИНЯВАЙ В БЪРЗИНАТА СЪМ ТИ ПРОЧЕЛ -СТЕФАН-А ТО Е СЕТФАН

съжалявам дано не съм те засегнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, грешката в ника ми е нарочна, тоест да Стефан съм. Аз до колкото знам 100 лв е средната цена за смяна на ангренаж по сервизите, на места които работят на черно майсторите взимат 70-80 лв. Да 120 са над средното, но аз съм свикнал с това, че в БГ цените ти ги определят по външния вид, и за мен не е нормално някои хора да пазаруват рядко части и да получават 30 % отстъпка, но такива са правилата. Ако не си ходил при твои познати, ще ти обявят максималната сума за услугата. Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О1 Tour е Октария произведена след 2005та при вече излязла Октавия2

Редактирано от uboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а някаква разлика в интериора и екстериора имат ли и в двигателите разбира се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стефчо бях при мои много добри познати с които съм бил не един път на маса на почивки и сме си близки

преди за авеото ми взимаше 80лв. ама сега било по сложно и въртел и прас 120лв. може и да са му трябвали толкова откъде да знам замълчах си

е пипаха като хирурзи и обърнаха много внимание на колицата ама все пак не очаквах да ми резне главата така

аз също съм занаятчия и си вадя хляба със занаят но винаги когато ми е близък човека дори и пари не взимам ако се стигно до пари взимам само колкото да си плати материалите.Може би моето виждане за приятелство не съвпада с неговото.И сега си мисля че той май е по прав от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,всичко е до договорки.

Преди седмица сменях ремък-50лв за работа.

Но майстора е мой човек.

И на моя автомобил не е като на Голф3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно клипче как се сменя филтър на купето. Само, че тази е с десен волан. При нас всичко е на обратно. Не се свалят чистачките. Може и без да се откача кората, но има риск да си охлузиш ръцете :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита кола! При мен на Octavia 1, 1.8T за смяна на ангренаж пълен комплект /ремъка, ролките, механизма/ + пистовия ремък + водната помпа майсторът ми взе 50 лв. Разбира се и ние се знаем с него, пък и сега, ако има нещо предпочитам само при него ходя. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже ки я газифицирах и бутилката на газта е на мястото на резервната гума ми се иска да си намеря малка /патерица/ за да ми е по удобно за товарене в багажника.До колкото знам стават само от ГОЛФ4 GTI само те били заводски с такива малоразмерни гуми 5х100мм. централен отвор 57.1 ЕТ38 или по малко

някой от вас решил ли го е този проблем и ако има идея или възможност да намери такава гума ще съм му багодарен.Защото в Плевен обиколих навсякъде и такова животно не намерих освен в Еуро Тек но там цената е безбожна около 350лв. иначе ми казаха че една такава втора употреба струвала около 50лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във VW форума един симпатяга предлагаше такива,но цената по спомен беше 100лв.

От Голф 4 е 18 цола гумата.

От Голф 3,но ГТИ е 15-ка,5х100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отдавна искам да си взема хубав-надежден малък компресор и комплект за поставяне на фитили, но все не му идва реда и си карам с гумата в багажника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оф какво да ви кажа с тези фитили и компресорчето малко ме е страх хич не им имам вяра при една по сериозна деформация на гумата какво правим

имам Форд S MAX който фалрично няма резервня гума и е с авариен комплек.Слава богоу до сега не ми се е налагало да сменям гума по пътищата ама страх лозе пази и си намерих една /патериза/ от мондео и си я държа в багажника ей така за спокойствие.Иначе ремонтния комплек с фитилите си е най прибран и не прече на нищо ама ........................... :dash: що не си взех резервната гума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.