Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Използване на CD-то без подаден контакт в Octavia 1?


Recommended Posts

Здравейте колеги, оригиналното ми CD на Octavia 1 е заменено с друг плеяр, който може да се ползва единствено ако има подаден контакт от ключа и без да е изваден. Съответно бих искал да разбера има ли вариант, позволяващ да се използва CD-то без необходимостта от контактен ключ? Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше наскоро подобна тема за Фабия 1. Нещата при Октавия 1 са същите, само проводниците не съм сигурен дали са същите цветове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Мойта е така - радиото работи само с ключа, извадя ли го гасне.

Иначе ако се извади "CD-то" отзад на буксата може лесно да се намери с уред постоянен + и да се подаде където трябва за да работи винаги, със или без ключ на таблото. Ама може да се забрави работещо радиото и да изхаби акумулатора за 3-4 дена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Един жичкаджия спомена, че само Blaupunkt-ите подържали това, което ми се иска, а именно да работят след изваден ключ определено време - 30 мин примерно. Някой има ли наблюдения върху това? :hi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

При мен (О1) се получи следното - замених някакъв стар Pioneer с оригинално Symphony CD, взето от Superb и в резултат:
- радиото вече свири и при изваден ключ, което не ми се нрави и бих искал да попитам дали това може да оправи някак?

- CD-то не свети - може ли да се оправи през VAG-COM?
- при изваден ключ и спряно радио, десният кръгъл бутон примигва с червена светлина - за какво е сигнал това?
Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните радиа могат да се гасят автоматично с изваждане на ключа (KEY ON/OFF). Това се прави и през менюто за настройка на радиото с бутоните.

 

За подсветката, тя се пали с фаровете и свети със същата сила като другите подсветки, влючително и се регулира с потенциометъра. Има отделен проводник за това- може би ти е прекъснат? Различните радиа имат различно подредени входове и ако на монтажника не му се е занимавало, директно е рязал със секачките.

 

Пак през менюто за настройка - LED ON/OFF, това е да мига червен диод когато е изваден ключа. Един вид предупреждение, че радиото има код за сигурност.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор!
 

- "KEY ON/OFF" ще дам рапорт, ако се справя, мисля, че не прочетох за това в ръководството, но ще погледна пак;
- познат ми каза, че е възможно да не свети не заради прекъснат кабел, а просто, защото е друга спецификация (година, модел). Други колеги с O1 също потвърдиха, но никой не знаеше това точно дали подлежи на настройка... "Монтажник" не съм ползвал. Буксата, не е ли част от заводската инсталация, т. е. мисля си, че няма кърпежи...

- щом просто мига един диод, е добре. Аз се чудех дали радиото не търси нещо, т. е. да консумира повече ток и да имам сутрешни изненади, но ако е само едно диодче, нека си свети, па макар и в червено...

Мерси още веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rsk, в момента радиото ти е адаптирано за Superb и за това не свети и не се изключва / включва при контакт. С VCDS се прекодира адаптацията на нули (в момента имаш някакъв код в полето). За да видиш радиото като модул по K линия, вероятно ще трябва да си я добавиш физически в инсталацията на колата или да кодираш радиото извън нея с директно закачен кабел към радиото. Пина за K линията може да видиш тук - http://www.tehnomagazin.com/images/Blaupunkt-gamma.gif

Редактирано от pn3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам впечатление, че кодировката внася съществена разлика. Моето беше кодирано само с предни, а си свиреха и задните. Поне за първите серии на Фабия, Октавия и Суперб. По отношение на инсталация, като купувах колата, не я поръчах с оригинално радио (искаха 900 лв.) а поръчах блаупукт от ЕТ. Бяха променяли инсталацията, като са размествали проводници по буксата. И като сложих ориг. радио имаше чудене в началото, защо иска код докато не се включи запалването. Докато не възстанових оригиналната подредба на буксата.

 

В настройки се влиза със задържане на бутона ТР. Отделните менюта се превъртат с двойните стрелки, а настройка се сменя като се върти копчето за звука. Диода през LED ON/OFF се изключва. А с KEY ON/OFF се гаси пали автоматично, но ако искаш да го пуснеш натискаш бутона като за изкл и пак вкл. Радиото свири 1 час и се изключва само. След това повтаряш.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодировката има значение. От друга кодировка имаше точно такъв ефект, не гаснеше при вадене на ключа и не светеше подсветката. Кодингите ги намерих през гугъл и всичко тръгна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодировката има значение. От друга кодировка имаше точно такъв ефект, не гаснеше при вадене на ключа и не светеше подсветката. Кодингите ги намерих през гугъл и всичко тръгна.

Ники, някакъв "по-специфичен" сайт да препоръчаш за кодировката. Имам ядове с моя колумбус, не мога да го кодирам към супърба. И в ЕТ не успяха с онлайн кодиране :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, които се включиха с отговори! 
Аз засега успях да си спра мигащия в червено десен бутон, но още не съм пробвал, ако оставя радиото да свири, дали ще се е изключило след час. 
Няколко познати ми казаха, че заводското радио звучи доста по-добре, но според мен разлика няма (в сравнение със стария, обикновен Pioneer).
Тази седмица ще опитам да намеря време, да заведа колата при спец, който да опита да светне радиото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

При моето CD (Symphony за O1) се получи развитие от самосебе си... Откакто го сложих преди месец и половина, не е светило. Познат го погледна и каза, че до самото радио си стига ток и предположи, че му е изгоряла подсветката. Преди малко обаче влизайки в колата, забелязах, че светят в зелено всички бутони и врътки без да е било пуснато радиото преди това... Пуснах го - светва и дисплея. Спирам радиото - изгасва само дисплея, бутоните продължават да си светят... Идеи какво да го правя...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са фабричните Симфони. Подсветката се пали при запалени светлини заедно с всички други бутони и индикации по колата, а дисплеят свети само при включени светлини и запалено радио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са фабричните Симфони. Подсветката се пали при запалени светлини заедно с всички други бутони и индикации по колата, а дисплеят свети само при включени светлини и запалено радио.

Това не го знаех, звучи логично. При мен обаче бутоните на радиото светят без да са пуснати светлините, без да е пуснат мотора... Светят и след като заключих колата... Надявам се да не хабят много ток... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rsk, в момента радиото ти е адаптирано за Superb и за това не свети и не се изключва / включва при контакт. С VCDS се прекодира адаптацията на нули (в момента имаш някакъв код в полето). За да видиш радиото като модул по K линия, вероятно ще трябва да си я добавиш физически в инсталацията на колата или да кодираш радиото извън нея с директно закачен кабел към радиото. Пина за K линията може да видиш тук - http://www.tehnomagazin.com/images/Blaupunkt-gamma.gif

Виж А букса 6-ти пин, трябва да има 12V(май толкова бяха при реостат на подсветка на макс) и да ги има само при запалени светлини. При тебе някой е творил по инсталацията или пренареждал пинове за афтърмаркет радио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих радиото, отворих го, спец го погледна и ме отпрати, защото всичко според него е наред - подсветките си светят, радиото фунцкионира, cd-то също... Сложихме го на колата - не свети :) 
Явно се карат по някакъв начин с моята кола, кой знае. На мен обаче ми омръзна и се предадох, и върнах старото pioneer-че. Symphony-то може би ще го пусна за продажба.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роска, буксите са стандарт като форма и размери, но не и по подреждане на кабели. VAG подредба няма нито един афтърмаркет производител. Виж на самата букса с кабелите на колата какво идва на пина за подсветка. Читав монтажник на аудио няма да се занимава да реже кабели, като ти монтира нова музика, а направо ще преподреди кабелите на буксата, което е работа за 1 минута буквално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пропуснах да напиша, че обърнах специално внимание на майстора за това, но и според него заводските букси не са пипвани. Pioneer-чето е свързано с преход, който е купуван, т. е. не е някакво гаражно дело. Кабелчето за подсветката бе замерено и ток си имаше. Ако радиото не беше светнало от сабосебе си, щях да мисля, че му е изгоряло осветлението и вероятно така щях да го ползвам. Но при положение, че всичко свети (когато си поиска) явно има друг проблем... Вероятно трябва да пробвам радиото на друга кола, най-добре Superb, но не ми се занимава сякаш.
Благодаря за съветите и отговорите до момента, ограмотих се малко, ако не друго ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Аз имам щия проблем с подсветката. Другото за ключа го разбрах, но не разбрах трябва ли да се пуска допълнителен кабел от радиото за това прекодирането или може и без него.

Можели някой да напише как става това прекодиране малко по подробно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната инсталация има проводник за диагностика и нищо не иска. През Ваг-ком отваряш модула за  радио и там го прекодираш. Дори и при изключено радио на дисплея му се изписва диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата че на оригиналната инсталация липсва проводник на 3-ти пин. В такъв случай какво трябва да направя? И още един въпрос. Доколкото разбирам е че това прекодиране е за да окажа на компютъра на колата че е с оригинален плеър, тогава нужно ли е да има такова свързване с касетофона. В менюто на смия касетофон няма key/on/off ,това нормално ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.