Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Вода по стелките след дъжд


swetozar

Recommended Posts

Здравейте колеги,след дъждовете видях че по гумените ми стелки се събира вода от задните две врати,даже и на предна дясна,прегледах темите във форума,видях и клипа от ютуб където се сваля кората на вратата. Въпросите са четири: 1.Какъв силикон да си взема като марка? 2.На клипа е показано как се сваля кората на врата с ръчка за стъкло,а моите задни са ел. Процедурата пак ли е същата? 3.Ако запуша със силикон вратата, после няма ли да се събира водата в нея за по дълго време до като се оттече от дренажните дупки? 4.Няма ли вариант където да се предотврати самото пълнене на вратата с вода,защото тази вода все влиза от някъде,да й се попречи да влиза въобще. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ел. е по-лесно. Силикона е достанъчно да е универсален прозрачен на Церазит примерно. Няма да се събира вода във вратата за по-дълго. Водата така ими иначе влиза, тук просто с годините се разпада уплътнението което пречи да излиза от където трябва, а не през купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите,имам едно последно питане,мога ли да пробия още някоя друга дупка до фабричните дренажни дупки на вратата за да може да се оттича водата по-бързо,за да не ръждясва вътре вратата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш корите... Виж как се сваля, не ми се обяснява сега и развиваш половината (условно) на болтовете които държат тъй наречения панел водач на стъклата, не ме питай защо така го водят... За мен си е панел на много други работи но не и водач на ст. Както и да е... Взимаш голяма права отверка вкарваш я в отвора и плавно с атакуващ ръб изкарваш старата изгнила пяна, част от уплатнението... Не повтаряш... Където е изгниля ще излезе сама другата част не я закачай... тя ще ти послужи като марджин... После с един тон мокри кърпи или квото и да е само не и кореселин или някви такива и със същата отверка, може и с ръчичка мнооого хубаво почистваш прилягащата част... След това при разкачен акумулатор и отворена врата вкарваш маркуч със средно ниво на течаща вода нека удави вътрешното пространство... Всички по-едри боклуци ще се надигнат нагоре до долния ръб на прилягащите панел и врата ... Кото напълниш, дръпни със средно усилие от долу небоядисания панел при свалено стъкло ЗАДЪЛЖИТЕЛНО щом е ел и изкарай с два пръста или с ръчичка по едрите буклуци... След това с шило внимателно да не нараниш покритието на вратата бъркаш и въртиш в дуктите който се намират в двата долни ъгъла на вътрешната част на най-външния кант на вратата... позагледай и ще ги видиш... Трябва да ги отпушиш ако са запушени а те най-вероятно са... След като хубаво се оттече водата опръскваш обилно с WD от вътре вратата... отново зачистваш цялата дължина на прилягащите кантове на двата панела... Небоядисания и вратата... Хубаво опъваш небоядисания панел по наполовина развитите болтове от одеве... Отново при задължително свален прозорец до долу... Не пести Прозрачен силикон като този колегата който препоръча... Аз ползвах абсолютно същия, за фуги на мокри помещения, антибактериален :P Но това е по желание на клиента... Пълниш хубаво цялата фуга по цялата дължина и затягаш болтовете но НЕ ГИ ПРЕНАТЯГАШ... иначе ще пръснеш или шплента-буре или стъклото като почнеш да го дигаш/сваляш... После задължително подменяш и там където липсват слагаш гумички на всички пластмасови щипки на кората преди да я иштнеш на мястото и... Хубаво е 2-3 дена да я проветряш доволно и най- вече да не се тряска вратата при сухи условия това и обилно слънце... Успех... Ако всичко мине по план повече няма да има теч в периода докато я експлоатираш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново ти маркирам критичните елементи... При развиване и манипулация на небоядисания панел, стъклата до долу на макс... Акумулатора да е разкачен до като не приключиш с процеса на съхнене... Не натягай винтовете на прозоречната рамка като Ганьо... При най-малкия Unallignment при дигане на стъклото ще го пръснеш... внимавай с острите предмети около панелите и особено като ръчкаш да отпушиш дупките и да почистиш изгнилата част на пено-порестото уплътнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.