Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Скорости


jivotno

Recommended Posts

 Здравйте колеги, кутията на Ок2, 6 степенна, ръчни обслужваема ли е?

Съмнявам се че маслото е за смяна, при потегляне на не загряла кола сутрин обикновенно трудно се превкючват( по скоро изключват).

колата е 2.0 тди 2012г. 155к.

 Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е 2.0 тди 2012г. 155к.

Поздрави!

Такова животно няма. На колко километра е колата? Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  сутрин обикновенно трудно се превкючват( по скоро изключват).

 

До колкото знам, тези кутии са едни от най-безпроблемните.

Ниско отцепващ съединител?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам, тези кутии са едни от най-безпроблемните.

Ниско отцепващ съединител?

 да нисичко отделя, но според ЕТ е сменян на 100000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава би трябвало да са сменили и маслото, ако не са, си го смени ... триещи се елементи, все си мисля, че няма как да не го замърсят. То сигурно и филтърче има вътре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз НЕ РАЗБИРАМ, просто предавам думите на приемчика на Еуратек отпреди година:

"Скоростната кутия на О2 6 скорости ръчна е НЕОБСЛУЖВАЕМА  и маслото вътре не се сменя, освен при ремонт на кутията". 

Това - в отговор на моя въпрос дали да сменя маслото на току що внесената от мен кола. Казаха - недей. 

Изчел съм куп мнения по темата и по-скоро смятам, че не е лоша идея това масло да се смени. Лично аз планирам да го направя на 180 000км. - една смяна в живота на автомобила.  

Пак така и за заден диференциал. 

 

Пак подчертавам - не разбирам. Просто се опитвам да намеря златната среда между излишната амортизация и прекомерната подмяна. Защото сигурно би било чудесно и маслото на двигателя да се сменя през 2000 километра барабар с всички филтри, а цялата горивна система да се промива и почиства основно на 10 000, но би било твърде скъпо и енергоемко :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и за типтрониците едно време така се е говорело и действали в официалния сервиз, ама след едни 2-3-4-500 хил км като започнали масово да се трошат, са пуснали предписания да се подменя колкото може масло и филтър на всеки 70х май беше ...

Не пречи да се провери и най-малкото долее, даже пробки си има (щото типтроника и това няма). Литърът е 30-тина кинта, а всичкото масло е 2 литра и малко. От ново масло няма да се счупи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги. И аз така ще направя на 170-180 000 с ремъка, те и за него казват 210000 :jester: май пестят от консумативи тия оторизирани сервизи, гледат да подменят по-малко части през гарационния период. Не е нормално да сменяш моторно масло на 30 000 градско пък било то и 50лв/л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... май пестят от консумативи тия оторизирани сервизи, гледат да подменят по-малко части през гарационния период. .............

Какво да пестят като консумативите си ги плащаме ние, а на тях само им правим оборот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Какво да пестят като консумативите си ги плащаме ние, а на тях само им правим оборот.

 а труда и времето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гаранционния период ние плащаме и консумативите, и труда - виж си фактурата за техническо обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прост пример, с прост автомобил - 20 годишното ми БМВ, е с дърт, архаичен 4-ри степенен автомат, за който и до момента, от "Бавария Ауто" и от "Дару Кар" твърдят, че е необслужваем и маслото не се сменя!

Реалността - при необходими 1200 /по спомен/ м.л. масло, в кутията имаше 310 м.л., с ужасяваща консистенция, плюс "чаена лъжичка с връх" стружки и т.н.!!!

Толкова, за "необслужваемите" агрегати.

Все пак, всеки сам преценява!

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.