Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпроси за Октавия1


ArmyDoc

Recommended Posts

  • Отговори 101
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Trezeguet

    25

  • niki

    13

  • ArmyDoc

    11

  • setfan

    8

Най-много писали в темата

Карал си с мобил 5/40 и си минал на нечувано масло та и 10/40. .. за мен лично е грешка а и в комплект със зимата направо си за предсрочна смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роял пърпъл е хубаво масло или поне една от сериите му. А и почти сигурно не е менте. Ако е пълна синтетика ще изкараш една смяна без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роял пърпъл е хубаво масло или поне една от сериите му. А и почти сигурно не е менте. Ако е пълна синтетика ще изкараш една смяна без проблем.

Благодаря,да пълна синтетика е!

Иначе за следващата смяна ще сложа 5/40 просто се подведох по това че колегата сложи също 10/40 на 2.7 tdi!

Иначе това исках да разбера дали мога да карам спокойно

Редактирано от Trezeguet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,понеже не намерих подходяща тема реших да попитам по-компетентните тук!

Направих 15000км (1.8Т) и трябваше да сменя маслото.Досега карах с Мобил 1 (5w40) Двигателят е на 202000км по уж потвърдена информация е на реални толкова.

Един приятел много ми похвали маслото Royal Purple като ми предложи да сложа от него!Вариантите бяха 5w40 или 10w40 и двете пълна синтетика.

Колегата има джип(2.7 tdi) на същите км и сложил 10w40.

Аз го послушах и си купих също 10w40!Въпросът ми е сбъркал ли съм и мога ли да прецакам турбото. 

Благодаря предварително за отговорите!

Маслото, което си сложил е от най-добрите в света. От ранга на Амсойл и Редлайн е. Това, че е 10/40 не трябва да те притеснява, защото повечето от тези масла са с база от група 4, което много по-добре от масло с вискозитет 5/40, но с база от група 3 , или още по-лошо смес от група 2 и 3 и един тон вискомодификатори наблъскани в него. Все пак напиши точно какъв Роял Пърпъл си сипал. И още нещо - предполагам, че досега си бил с Мобил, а не с Мобил1?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще снимам етикета на маслото и ще кача снимката.

Иначе мисля, че беше мобил1,защото го купих директно от вносител,който го кара от Германия.

Благодаря ти за отговора :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Извинявам се ,но намерих къде да питам ,а и бързам....

Един бъРз съвет ,един колега не може да запали и иска да му дам ток,а аз от октавиата(1) не съм давал досега. Как е по добре на запалено ли да му дам или на изгасен двигател директно само от акумулатора,благодаря предварително за отговора :)

Редактирано от Trezeguet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е късно вече,но тази процедура се прави на запален двигател,работещ на поне 2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е той си намерил кой да му даде, но е хубаво да го знам,защото знам че колата има доста електроника и затова исках да знам дали да работи или не мерси много :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам проблем със задната скорост,влиза добре но при потегляне и движението на зад се чува едно сериозно думкане,повечето казват че е тампон на двигателя но аз си мисля че ако е това би трябвало да го прави и на пред,един майстор ми каза че е зъпчтка на задната но не можело да се смени само тя щото била капсолована,в което се усъмних,страх ме е да я закарам на какъв да е майстор понеже става дума за скоростна кутия,та въпроса ми е има ли такава капсулована или не му се занимава да ми прави зъпчтката та иска да смени цялата кутия,че е по лесно. От Бургас съм и ще съм благодарен ако ми помогнете с някакъва идея кво да правя. :) Шкодата е 1998г. септември, 1,9 TDI 110ps

Редактирано от Devilinside
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам проблем със задната скорост,влиза добре но при потегляне и движението на зад се чува едно сериозно думкане,повечето казват че е тампон на двигател. От Бургас съм и ще съм благодарен ако ми помогнете с някакъва идея кво да правя. :) Шкодата е 1998г. септември, 1,9 TDI 110ps

И аз за това си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да подменя волана си с мултифункционален волан и как мога да разбера дали имам изобщо възможност за такава смяна и всъщност целия волан ли се подменя или част от него?

Колата е О1 1.8т комби 2002 комби,благодаря:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може,

трябват ти мулти волана + еърбега, реле 452 за управлението му и лентов кабел с пълна 5 пинова букса. Трябва ти и човек, който да го подкара защото не е плъг енд плей. Аз съм събрал всичко, но още не съм го подкарал поради липса на време. Има двама колеги тук, които са го правили. Предполагам ще се включат тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ройал Пърпъл е от по-висок клас масла. Но вискозитета не се определя само на база - базисните съставки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може,

трябват ти мулти волана + еърбега, реле 452 за управлението му и лентов кабел с пълна 5 пинова букса. Трябва ти и човек, който да го подкара защото не е плъг енд плей. Аз съм събрал всичко, но още не съм го подкарал поради липса на време. Има двама колеги тук, които са го правили. Предполагам ще се включат тук.

Като си готов и всичко заработи ще може ли да кажеш колко е струвало всичко и като време бързо ли става?

А и ако има значение аз съм с оригиналното радио ,което има дисплей с навигация ,ако има отношение въобще!

аА и другото волана нов или втора ръка го намери ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е втора употреба. Релето е примерно 40-50 лв. от ибей. Волана с еърбега е както го намериш по ибей, има и тънки оферти и дебели. Всъщност всичко е от ибей.ко.ук

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е втора употреба. Релето е примерно 40-50 лв. от ибей. Волана с еърбега е както го намериш по ибей, има и тънки оферти и дебели. Всъщност всичко е от ибей.ко.ук

Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата Trezeguet, всичко се сменя както го е написал niki.Има шанс лентовия кабел 

да е с 5пина, при мен беше така и не го търсих.Другото което при теб идва специфично

е навигационната система , трябва да разбереш как се управлява дистанционно, по CAN 

или не.Блок 452 е без CAN шина а 451 е с CAN.

 

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам и двата вида релета и най-вероятно 451 няма да ми трябва, но това ще разбера след монтажа на моя волан. Волан може да търсиш и от Супърб 1. Друг вариант е ФВ Пассат, Голф или Бора, но ще трябва да си залепиш лепенка върху ФВ емблемата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам и двата вида релета и най-вероятно 451 няма да ми трябва, но това ще разбера след монтажа на моя волан. Волан може да търсиш и от Супърб 1. Друг вариант е ФВ Пассат, Голф или Бора, но ще трябва да си залепиш лепенка върху ФВ емблемата.

Е не знаех, че има и други варианти,много ти благодаря почвам и от тях да търся пък каквото излезе,благодаря много :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг вариант е ФВ Пассат, Голф или Бора, но ще трябва да си залепиш лепенка върху ФВ емблемата.

От Пасат е по-вероятно да намери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато търсиш волан(в момента се продава един от Шкода) преслушай с ВАГ-КОМА навигацията

и ако ти излезе 3b0 919 887A или  (3b0 919 887D не съм на 100% сигурен) си за 452 контролер.

Друия начин е с проба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.