Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор


Chochare

Recommended Posts

Моята 1.9тди 90кс я купих новвнос(италия) с 80ач 680а стартов ток-доста нисък (някав италиански нейзвестна марка) стартов след три години взе да умира незнам кога е пройзведен.колата пали от мн малко и сега пали с него но веднъж пуснах ключа по рано и незапали и нямаше ток за втоео палене. Сложих един 60ач/540а стартов ток(просто такъв имах останал от една бензинова кола) ами добре се справя в студа , но като купувам ще взема поне 74ач. Пускането на консуматор преди палене несе ли обеьмисля при дизела-при него подгревните свещи мисля че вършат тази работа.

Редактирано от goro21
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 да не е с усилен стартов ток тази "екстра" излиза по-скъпо,като намаля експлоатационния му живот

 

Има ли някаква доказана информация по въпроса или е на принципа "една жена каза". Не е заяждане, наистина ме интересува нещо написано черно на бяло или най-малкото добре аргументирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

Силно вярвам че това е оригиналния акомулатор който е на 8г. в момента.

1/ може ли да се вярва напълно на черната точка? Пише че ако е черна е ОК. В момента е черна, гледах я на светло и на тъмно все си е черна... Ако се доверявам на точката значи акомулатора е ОК 

2/ Някой може ли да обасни всичките обозначения горе в десния ъгъл? Това което аз разбирам от тях е 12V и 44Ah капацитет. После има 220А DIN и 360А EN/SAE което трябва да  е стартовия ток...ама защо са две различни числа, на кое да вярвам? И на първия ред има дълго число 5К0 915 105 А - и това не знам какво е.

 

Колата е бензин, Октавия 2, 1.4 TSI 2011г. 

DSC_0147.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5ко... е поръчковия номер, но силно се съмнявам това да е същото, като за първоначално вграждане. Можеш да провериш номера в резервни части на сайта на Еуратек дали излиза въобще,  цената му и наличността.

1) Не. Вързана е само към една клетка и може да е черна, но съседната клетка да е дала фира и няма да се отрази. А и 8 години си е перфектно в днешно време. Афтърмаркета 6 години е трудно постижимо.

2) ДИН е немският индустриален стандарт, САЕ американския. Различен метод на тестване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

афтърмаркета не изкарва и 2-3 години купи,хвърли боклуци 

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Отностно колега, след като махнах моя оригинален на 6г, също имаше кат. номер и приличаше на този. Според мен има шанс да е оригинален.

 

Преди 1 час, skodafen написа:

афтърмаркета не изкарва и 2-3 години купи,хвърли боклуци

Не съм съглсен с изказването, след моя оригинален сложих Exide и в момента сме на 5-ти сезон. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния изкара 7 години, след това бош 6. И понеже го взех от същото място, пак същия модел бош, човека ми каза - гаранцията + 1 година. Ако си внимателен малко отгоре, но много рядко виждам на 6. Масово умирали на 4, малко изкарвали до 5, а 6 си било изключение. И двата никога не съм ги зареждал и двата умряха по един и същи начин - единия ден всичко на 6, на другия не може да завърти. Заминала клетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради това че афтърмаркета се подразбира че изкарва по-малко се чуда изобщо дали да го сменям тоя от снимката или да изчакам хептен да увехне. Щот ако има още в него живот Х пък го смена, може да се окаже че живота на новия пак е Х и цялата подмяна е ненужна. Май ше го сменя обаче да съм спокоен :) Пък и 8г. са достатъчно.

 

На 27.11.2019 г. at 10:59, ID A написа:

5ко... е поръчковия номер, но силно се съмнявам това да е същото, като за първоначално вграждане. Можеш да провериш номера в резервни части на сайта на Еуратек дали излиза въобще,  цената му и наличността.


Тоя сайт на Еуратек със свободен достъп ли е? Без някакви регистрации по сайта мога ли да провера? Иска ми се да взема същия акомулатор и да се надявам на още 8 години :D:D

пс: живея в Чехия и акомулатора ще си го турся от тук, въпроса е дали изобщо се предлага същия акомултор на пазара, затова питам за сайтан а Еуратек само за проверка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, свободен достъп. И други вносители поддържат подобни справки в България. Дават си цена и дали го имат на склад или трябва поръчка. Аз така си взех "оригинални" чистачки, ми бяха си валео в брандирана кутия Шкода. Оригиналните 7 години, този от вносителя едва 3.

http://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, HOT__SPOT написа:

Точно заради това че афтърмаркета се подразбира че изкарва по-малко се чуда изобщо дали да го сменям тоя от снимката или да изчакам хептен да увехне. Щот ако има още в него живот Х пък го смена, може да се окаже че живота на новия пак е Х и цялата подмяна е ненужна. Май ше го сменя обаче да съм спокоен :) Пък и 8г. са достатъчно.

 


Тоя сайт на Еуратек със свободен достъп ли е? Без някакви регистрации по сайта мога ли да провера? Иска ми се да взема същия акомулатор и да се надявам на още 8 години :D:D

пс: живея в Чехия и акомулатора ще си го турся от тук, въпроса е дали изобщо се предлага същия акомултор на пазара, затова питам за сайтан а Еуратек само за проверка

Не знам дали сте имали опит или сте чували. Нова технология акумулатори спират "рязко". Например, днеска палиш, няма проблем, караш час, спираш да си вземеш цигари, после "въртиш ключо и нема никой". И това да го имате в предвид.

Чувал съм го най малко от трима приятели, останали кой пред МОЛ, кой пред ресторант с умрял акумулатор.

Моя оригинален акумулатор издържа 6 пълни години (Varta AGM) , обаче в последните му месеци почна да върти доста лениво, и аз го замених за да съм по спокоен и да не изживея някой ядове по пътя.

Ако пък се бях наел да го зареждам поне 1 път на месец, мисля че щеше да изкара поне още две години.

Да речем че карате колата всеки ден и то поне 70-80 километра, без много старт/стоп, тогава па може да издържи акумулатора, но може да изживеете някой сюрприз някъде.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

Аха, свободен достъп. И други вносители поддържат подобни справки в България. Дават си цена и дали го имат на склад или трябва поръчка. Аз така си взех "оригинални" чистачки, ми бяха си валео в брандирана кутия Шкода. Оригиналните 7 години, този от вносителя едва 3.

http://service.skoda-auto.bg/information-for-assortment

 

мерси за линка

 

Преди 1 час, winrg написа:

Моят акумулатор също е оригинален и вече е на 9 години. Аз не бих сменил нещо, което работи.

то и аз така по принцип, ама колата винаги ми е деликатна история, да не вземе да ме остави у сърбия на някоя бензиностанция :D

 

едит: всичко е бизнес, нали ако ги направат вечени акомулаторите по малко ше печелят после...друго си беше по бай Тошово време :)))

Редактирано от HOT__SPOT
бай Тошово време
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "ВСИЧКИ" - Въпреки, че един Акумулатор успява да стартира двигател на Автомобил, не винаги значи, че е в добро здраве. Има начини за тестване, как и колко Ток държи при товар..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам и аз, оригиналния(Varta) умря по същия начин. Прибирам се вечерта, паркирам си пред блока, на другата сутрин качвам се и няма никой. Дисплейя едвам показваше някакви неща по него. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, разбира се точно про празниците акумулатора ми направи магария 2 пъти. Зареждахме го със стар изпитан уред 1 денонощие. След 3 старта пак едвам запали. Моля за съвет къде във Варна мога да купя днес и читаш акумулатор за О2 FL 1.6CR 2012? Сега според мен е с оригиналния 61aH 550 стартов ток. Според мен може една идея по-силен. 

Редактирано от stoyanow
Уточнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди да търси нов акумулатор, провери дали ти работи алтернатора. Колкото и да е заминал акумулатор, надали от три запалвания ще падне. Но едно неработещо зарядно ще направи точно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих вече. Акумулаторът е на 7 години. Алтернаторът зарежда 14,3-5в. Според устройството на магазина беше на 60% живот. Едната клетка беше на 80% пълна. Така че му беше време. Взех Bosch silver 77ah 780a. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито. Моя бош силвър изкара над 5 години преди новият собственик да продаде колата. Та със сигурност и повече :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Интересното е, че при старт пак пада на 9,7в... Или на мен до сега не ми е правило впечатление или малко е бил паднал в магазина... Както и да е. Да се насладим на празниците!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят акумулатор се предаде тази зима (щеше да му е 10-а). Не мога да кажа, че ме изненада. След няколко дни каране градско се усещаше, че "върти" по-трудно. Една сутрин завъртя точно колкото да запали. Стана ми ясно, че втори път може и да не завърти, предвид че трябваше да мина около 3 км само. Точно така и стана. Взех някакъв корейски 60Ач с 550А стартов ток.

 

Оригиналният беше Варта 61Ач и само 350А стартов ток.  Може би можеше да му дам още малко живот със зарядно, но реших да не рискувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, winrg написа:

И моят акумулатор се предаде тази зима (щеше да му е 10-а). Не мога да кажа, че ме изненада. След няколко дни каране градско се усещаше, че "върти" по-трудно. Една сутрин завъртя точно колкото да запали. Стана ми ясно, че втори път може и да не завърти, предвид че трябваше да мина около 3 км само. Точно така и стана. Взех някакъв корейски 60Ач с 550А стартов ток.

 

Оригиналният беше Варта 61Ач и само 350А стартов ток.  Може би можеше да му дам още малко живот със зарядно, но реших да не рискувам.

Питам само от любопитство. Какъв точно ти беше стария, ВАРТА тип АГМ или ЕФБ? Или стандартен някакъв? Че издържал 10 години...... :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Levcho написа:

Питам само от любопитство. Какъв точно ти беше стария, ВАРТА тип АГМ или ЕФБ? Или стандартен някакъв? Че издържал 10 години...... :)

 

Стандартният, с който е излязла колата през 2010. Не е АГМ, а ЕФБ нищо не ми говори :)

spacer.png

 

spacer.png

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Един отзив за акумулатор да споделя и аз от първа ръка: Gigawatt 74Ah 680A купен през есента на 2014 за 130лв и монтиран на колата от подписа (оригиналният беше 61Ah), работи точно 5 години и 6 месеца преди да даде отказ днес. В последните месеци се усещаше умора при палене, но COVID-карантината в последните седмици напоследък, в които колата не беше в движение всеки ден, май ускориха края му. И все пак тези 5 години и половина може би не са чак толкова лошо постижение като за "немаркова" батерия.

Редактирано от Peter_CLX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.