Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор


Chochare

Recommended Posts

и двата са с по две години гаранция (поне там, откъдето мога да ги купя на тези цени).

Редактирано от joro_kem
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак Гигавата печели, цената е сериозен фактор. А и не съм чувал лоши отзиви за тях. Другият вариант е да оставиш кантара да реши, вземи по-тежкия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих колата с Гигават на незнайно колко години. Два пъти успях да го изтощя прилично (не ми работеше правилно алтернатора- сега е ремотиран и е ок) и след презареждане си работи супер. Бих си взел пак Гигават когато ми се наложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

и моят свърши курса вчера.Оригиналният то 2009 Варта.Прочетох цялата тема и пак не ми стана ясно какъв капацитет акумулатор да си купя.Стария май беше 63ач,но не съм сигурен.Ще проверя и в книгата за всеки случай.И така фатално ли е ако взема 72-74Ач.Ще товаря ли алтернатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при теб алтернатора е 110A или 140 A няма никакъв проблем аз съм с 90A алтернатор и 74Ah акумулатор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За статистиката и хората, които се притесняват да слагат големи акумулатори ще кажа, че голф 2ката 1.6 дизел, която имах преди години беше с алтернатор 45 ампера и акумулатор 74 а/ч. Акумулатора изкара 7 години, а алтернатора нищо му нямаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма зависимост м/у Ампери на алтернатор и А/ч на акумулатор. Това са различни мерни единици.

Няма нищо общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, но знаеш ли колко хора твърдят, че ако сложиш голям акумулатор веднага ще се разпадне алтернатора, ама просто на мига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Привет!

И моя акумулатор се предаде вчера, оригинално вградения варта 60 или 61 ампера, колата е купена 05.2008г. При престой вчера навън 10 часа, вечерта след работа подгрях два пъти, след което при въртенето не запали. Подгрях още веднъж и пак върти и не пали, веднага върнах ключа и отново без подгрев опитах ад запаля, но се изненадах от 4 звукови сигнала и мигаща лейка за нивото за маслото и пак не запали. Изчаках малко и при подгряване като изгасне символа върти, но не пали, ако върна ключа и пак подгрея върти и не пали, но ако пак въртя, без да изчакам подгрева да изгасне лампата, почва да писка и да мига лейката. Знам, че акумулатора си е заминал вече, но си помислих, че щом все пак върти, ми е замръзнала нафтата. Общо взето след 7-8 неуспешни опита, без продължително въртене, силиците на вартата почти се стопиха. Изчаках един приятел да дойде и да ми подаде ток, запали от раз и се прибрах. Причината акумулатора да изкара досега е, че държа колата в топъл гараж с температура примерно +5, +10 градуса, при -10, -15 навън. Има ли смисъл да сваля вартата и да я заредя, защото не карам много и дали като минат тези ниски температури може да изкара до есента или да вземам направо нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш на къси разстояния и не си карал извънградско последните 2-3 месеца е напълно възможно акумулатора да е разреден. Сложи на едно зарядно и зареждай, но при толкова възрастен акумулатор няма голям смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли. Оригиналните акумулатори са така - държат мъжката много дълго време и умират от раз.

 

После си купуваш афтър маркет и почваш да сменяш през 2-3 години. Маркови, немаркови - все тая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moят умря в събота. С него купих колата, при мен издържа 4 години (без три седмици), колко е карал преди това не знам. Затова реших да не правя опити да го съживявам. Някакъв турски - ЕAS.

За мой късмет в квартала паркирам пред магазинче за акумулатори. Хубаво, че умря точно там и проблема се реши за 15 мин :)

Нямах особен избор и взех Kronus 80 aмпер-часа, събира се в дупката. Само той беше с 3 години гаранция в магазина. 160 лв. с връщане на стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си изберете акумулатор със сходни данни, като оригиналния и той ще изкара толкова. Ако започнете с глупости, колко може да влезе, много вероятно да издържи гаранцията + още малко. На мен оригиналния изкара 7 години и една клетка ту я имаше , ту я нямаше. Взех Бош силвър с3 и 5 години нямам ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонно е да се прецени правилно, дали акумулатора ще се настани на определеното му място, не са "глупости" това, дали ще "влезне".  След това, за нашите климатични условия и субективно ползване е добре да се съобразим с тях и , ако автомобила си няма гараж- колкото по-"голям" акумулатор, толкова по-добре (имайки предвид за дизел или бензин го купуваме, тук съобразяваме компресията на двигателя). А ако му обръщамаме и  малко внимание с допълнителен дозаряд през приода на ползването ще изкара още повече. Така, че за колегата с дизеловата 1,9л. най-подходящ, би бил акумулатор с р-р в мм. /278 или 280/175/175, около 75Ач, и около 700А /може и повече/ стартов ток.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нещо любопитно за мен, предполагам повечето подпомагате процеса на стартиране на студен двигател с натиснат педал на съединителя, а подаватели и малко газ? Въобразявам ли си, че по-лесно пали така?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай пак да прочетеш и осмислиш какво съм написал. А ако някой иска да запази по-дълго живота на акумулатора, първо да включи някакъв консуматор, за да може  да облекчи последващото рязко дръпване на енергия при стартиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На едната ми кола заводския изкара 11г сега съм с Варта и се държи прилично вече 4г, но на другата сложих Банер и вчера едва завъртя а е на 1 месец. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Благодаря ти, :)  пробвах. Така! И това съм го правил, много пъти, но наистина, не намирам особена разлика, аз. Специалистите казват, че това "събужда" акумулатора, но в самита бързина на стартиране не съм го констатирал..., но и не го пренебрегвам и го използвам, когато реша. Не даде мнение за газта... :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И нещо любопитно за мен, предполагам повечето подпомагате процеса на стартиране на студен двигател с натиснат педал на съединителя, а подаватели и малко газ? Въобразявам ли си, че по-лесно пали така?  

 

Както ID A е писал - малко консумацийка, после палиш. Иначе, 100% винаги, абсолютно задължително за мен паленето е да е с натиснат съединител (където го има). Относно педала на газта, няма смисъл да го помпиш, ако е електронна газта, но дори да не е електронна - щом не е карбуратор... няма смисъл, според мен :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, занаеш газта е електронна, но не я помпя, не ми се е налагало, но при притисна леко газта, като че ли по-бързо пали, сега, а и ползвам подходящата нафта.В по-топло време не съм си и помислял за това да натискам газта. И ми се иска да разбера как другите стартират?

Редактирано от sdi-diesel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си изберете акумулатор със сходни данни, като оригиналния и той ще изкара толкова. Ако започнете с глупости, колко може да влезе, много вероятно да издържи гаранцията + още малко. На мен оригиналния изкара 7 години и една клетка ту я имаше , ту я нямаше. Взех Бош силвър с3 и 5 години нямам ядове.

На мен Монбат ми изкара 7 години. А Бош силвър с5 с параметрите на оригиналния на един колега не можа да му изкара и две години. С тези два примера искам да кажа, че акумулаторите са въпрос на късмет основно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта НЕ трябва да се натиска при палене. Съединителя е задължителен. А Мицьо няма вариант да запали без да е натиснат  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, но знаеш ли колко хора твърдят, че ако сложиш голям акумулатор веднага ще се разпадне алтернатора, ама просто на мига.

....и не само това. Акумулатора нямало добре да се зарежда.

 

Ники, горния пост го написах в подкрепа на твоето мнение.

Интернет пространството дава възможност на всеки да пише каквото му падне или какво е чул някъде си. Без да има елементарна подготовка по въпроса, без опит и без знания, без аргументи, без да е прочел и една страница техн. литература. Елементарно щракане по клавиатура.

Там без съмнение всички сме мн. добри. И съответно хората, чели някъде си в нета са подведени. Мноооого трудно може да разберат, че не са прави. Все едно се борим с "вятърни мелници".

п.п. Всички съвпадение с лица от форума са случайни. Говоря общо. Така е навсякъде.

   Привет!

 

Здравей,

 

Толкова много поредни стартирания и подгреви си направил и стартера продължава да върти, както разбирам от написаното. Това е най-натоварващия режим за един акумулатор. За мен няма причина да се съмняваш в него. И то през зимата и на дизел.

Щом стартера върти, търсете проблема другаде, не в акумулатора.

 

 

Ако си изберете акумулатор със сходни данни, като оригиналния и той ще изкара толкова. Ако започнете с глупости, колко може да влезе, много вероятно да издържи гаранцията + още малко.

избягвам да използвам термина "глупости" по принцип, Тук през мнение трябва да го пиша.

 

Иво, добре е да се избира акумулатор с данни на производителя. Никой не е казал нещо по-различно. Не по-малък! Но и по-голям няма да навреди. ;)

 

 Съединителя е задължителен.

 

Абсолютно полезен навик и през зимата и през лятото и мога да се аргументирам! Ама зависи инструктора на какво ви е научил. Там е основата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз бих заложил на акумулатор около 70Ah вече може 71,72,74 да не е с усилен стартов ток тази "екстра" излиза по-скъпо,като намаля експлоатационния му живот

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.