Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Ограничение на 3000оборота на 1,9


gerardiro

Recommended Posts

Здравейте,

 

Нормално ли е при току що запалена октавия 2 с 1,9тди да не може да се форсира над 3к оборота.

В момента в който се премести с 1 метър колата се форсира нормално. Гаси, палиш и пак същото.

 

Моля за мнения о2 2008 година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си "много луд", ако форсираш студен двигател - така разбрах "току що запалена" :) Но... по принцип има разни лимитери, да. Никога не би ми минало през акъла да го пробвам това :) Не бих го пробвал, за да кажа, дали е нормално, дори на служебна кола... защото точно на току що запалена кола, студена и т.н., няма масло навсякъде, затова няма да я изфорсирам, за да разбера това нещо. Иначе, когато загрее и т.н. - форсира се до 5000 оборота без проблем при всякакви условия - току що запалена, но топла и т.н... :)

 

Тази Фабия, която взехме преди 1 година - чисто нова - с 1.2 бензинче, на място не се форсира повече от 2000-2500 оборота ли беше, не съм сигурен точно - не се форсира изобщо, но ако се движи с около 20км/ч по инерция можеш да я форсираш, да. На едно място не иска изобщо - никога - поне не съм открил дали може при някакви условия на място да стане това нещо.

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментирам загрян двигател.

 

Гася, паля форсирам- не качва над 3к оборота, температура 90градуса.

 

Местя метър напред, форсирам -нормално.

Гася, паля форсирам пак, пак не вдига над 3к.местя пробвам пак и се форсира нормално

Редактирано от gerardiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, при мен не е така :) При всички тези условия, които споменаваш - моята се форсира без лимит. Сигурно твоят софтуер е направен по друг начин, възможно е. Не се сещам за проблем, заради който да не се форсира двигателя, ами след мръдване от място да се форсира...

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Request for comment

 

01-Engine -- Status: OK 0000

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

22-AWD -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 1010

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лаунч Контрол :) когато не си на скорост и настъпиш педала до край ти позволява до около 3 000 оборота ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да я подкарам наистина скоро, това е автомобил който възнамерявам да купувам.

 

Значи е нормална софтуерна защита?

 

Да не вдигам друга тема, тази грешка за кан гейтуей, трябва ли да ме притеснява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мерцедеса ми беше същото - на място не може да се дигат повече от 4000 оборота. Това е ограничено от софтуера, както е казал по-горе колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мерцедеса ми беше същото - на място не може да се дигат повече от 4000 оборота. Това е ограничено от софтуера, както е казал по-горе колегата.

Потвърдиха и от ЕТ. От 2008 моделът е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато докараха моята се качих да я пробвам, дадох доста газ, за да я чуя - и изстинах поради точно това ограничение.

Не съм хванал закономерността (топла-студена, включвана първа), която го изключва - но го има и е нормално. 

 

Поздрави предай на Еуратек. Моята е септември 2006г., модел 2007ма, двигател 1,9tdi BLS  - и го има. 

Коментирам загрян двигател.

Гася, паля форсирам- не качва над 3к оборота, температура 90градуса.

Местя метър напред, форсирам -нормално.
Гася, паля форсирам пак, пак не вдига над 3к.местя пробвам пак и се форсира нормално

Редактирано от Коко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес тествах на О2 фейслифт 1,6тди и дори при загрял мотор не може да се форсира повече от 2600 оборота като е на място.

Като е в движение няма ограничител на оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес тествах на О2 фейслифт 1,6тди и дори при загрял мотор не може да се форсира повече от 2600 оборота като е на място.

Като е в движение няма ограничител на оборотите.

 

Малка корекция - на празен ход ограничението е 2500 оборота, а в движение при влизане в червената зона удря прекъсвач на 4500 оборота (поне на хартия, не съм го тествал прекъсвача)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, а как се излиза на драг с такава кола? :)

 

Просто си представям що са го сложили това ограничение. Сигурно някой малоумник е успял да строши колата с едночасово форсиране на място и ....

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка корекция - на празен ход ограничението е 2500 оборота, а в движение при влизане в червената зона удря прекъсвач на 4500 оборота (поне на хартия, не съм го тествал прекъсвача)

При мен на стрелката залепва на следващото деление след 2500 като е на място, а червеното започва на 5000 оборота. Под "няма ограничител в движение" имах предвид, че спокойно стига червената зона :). Не съм пробвал дали ако съм включил на скорост и стоя на едно място, ограничението е пак на 2600 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз с октавия 1 на място не мога да изфорсирам, обаче с натисната спирачка! Повече от 3К не вдига. Пусна ли спирачката отива в червеното...

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Случайно го разбрах.Никога не натискам газ и спирачка едновременно. :)

П.С. Дори бях забравил и като видях темата се сетих. Пробвах я и пак си е така. 

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Да ,така си е!При мен повече от 2500об./мин. на празен ход и в спряло положение ,не мога да форсирам,но когато е в движение има възможност да се форсира.Просто за мен си е въпрос на софтуер.Лично на мен ми допада това и си е явно едно от многото "Simply clever" решения :)

П.П:Може би ако се пипне с VCDS-а тук там може да се реши проблема,но на мен лично ми харесва като решение,особено за турбодизелови автомобили :)

Редактирано от zar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.