Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Проблем с ключа за превключване на мигачи и фарове, Фелиция 1996


martina_0904

Recommended Posts

Привет,

 

Моля някой да ми помогне. На 2 месеца ми се налага да сменял ключа за превключване на мигачи и фарове на моята Шкодичка. Не знам какво се случва, но този ключ постоянно се разваля. Ту откава да включва къси, ту отказва да включва дълги, сега пък отказа левия мигач.

 

Някой сбълсквал ли се е сподобен проблем и има ли решение? Ще съм много благодарна на всеки, който сподели идея как може да се отърва от този проблем.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти, а ти сигурна ли си, че се разваля точно лоста? Някой проверява ли го дали подава сигнала, който ти се губи? Повече прилича на проблем в свързването. И също така какъв лост купуваш - от 20 или от 60 лева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И след смяната всичко е ОК за два месеца? Сама ли си го сменяш, или ти го сменят там, където ти го продават?

 

ПС: Направи си абонамент на темата, за да знаеш, че си получила отговор и да ти идва на мейла директно.

Редактирано от Izolini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имах същия проблем, направих следното: свалих корите извадих прекъсвача и хубаво го напръсках през отворчетата  с контакт спрей, като през това време го раздвижвах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При превключване усещаш ли щракване в лоста или не може въобще да се включи.По стария ключ има ли следи от загряване (стопена  или деформирана пластмаса).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше Фаворит , щях да кажа , че му омекват пластинките , но при Фелиция този проблем мисля , че е решен , но за сметка на това инсталацията и в частност буксите на бушонното табло и цялата му конструкция са изключително малоумни .

Та на кратко проблема си мисля , че не е в механиката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше Фаворит , щях да кажа , че му омекват пластинките , но при Фелиция този проблем мисля , че е решен , но за сметка на това инсталацията и в частност буксите на бушонното табло и цялата му конструкция са изключително малоумни .

Та на кратко проблема си мисля , че не е в механиката .

Релетааа , докторе ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.