Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ключ (прекъсвач) на лампата на жабката


stefan l

Recommended Posts

Наложи се да сваляме жабката (тегава операция), за да се наместят едни кабеляци и няколко дена след това, при свален страничен капак до жабката, забелязах че в затворено положение лампата си свети. Ако няма отваряне на врати, до 10ина м. компа я гаси. По време на движение си свети непрекъснато. 
Не ми се вярва да са я оставили без ключ лампата, обаче чичко Гугъл нищо не казва по въпроса.
Свалянето и слагането на жабката не е особено приятна процедура, така че ако някой колега знае нещо по въпроса, моля да сподели.

Естествено става въпрос за Голфа ми, но тъй като при О1 и О2 няма никаква разлика във въпросното осветление, предполагам че и при О3 ще е същото, както при Г7.

Вчера пуснах тема във форума на VW, но няма отговор, а и досега един ред не съм прочел за каквото и да било свързано с Г7. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера свалях моята да видя къде е филтъра за купето и как се сменя. При О3 свалянето е много лесно и става буквално за секунди. Ключето е в горния заден десен ъгъл. Вижда се при отворена жабка, дори да не е махната.

 

035931210.jpg?r=0

 

035931211.jpg?r=0

Редактирано от Драгомир
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера свалях моята да видя къде е филтъра за купето и как се сменя. При О3 свалянето е много лесно и става буквално за секунди. Ключето е в горния заден десен ъгъл. Вижда се при отворена жабка, дори да не е махната.

 

 

 

Колега, ако не ти е проблем, пусни едно кратко обяснение как се сваля жабката. Или поне линк откъде погледна как се прави (предполагам, че няма обяснение в книжката)

Мерси и поздрави.

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В долната си част жабката има две оси, на които се защипва и реално там е захваната. Трябва да се отвори леко, да се повдигне нагоре, за да може да излезе от осите, да се издърпа долния край напред, след което да се свали надолу, за да може да се освободят двата палеца / стопери горе в ляво и дясно. Има и още едно палче с кукичка което се намира в дясно отстрани, което също трябва да се осводоби нагоре. То е за по-плавно отваряне / затваряне.

Надявам се да съм обяснил разбираемо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е същото, ама и аз се справих :) Отгоре има 2 палчета, които трябва да се натиснат, за да се обърне жабката надолу. Едното досега не успявах да го натисна достатъчно силно, точно заради кабеляците, които съм прекарал оттам. Отзад, на същото място е филтърът на купето. Ключето е сложено на лостчето за плавно отваряне, което(лостчето) не беше правилно монтирано и затова не можеше да изключва.... Като цяло системата е по-добре направена и при О3 и при Г7, отколкото при О1/2 и съответно Г4/5/6 :eusa_think:Замяната на халогенната крушка с лед, а и смяната на филтъра на купето са по-лесни.

Редактирано от stefan l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.