Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia 2.0TDI ?


minkov89

Recommended Posts

Здравейте. Не искам да прозвучи несериозно, след темата, която пуснах за Superb. Но имах възможността да покарам два различни, единият 1.9, другият 2.5 и просто това не е моята кола. Това което ме спря, е че моделът е на базата на Passat B5, една наистина остаряла платформа и като цяло усещането в него не е за съвременен автомобил, макар и да беше 2005г. единият, с всички екстри. На фона на S60-ката ми определено е доста поостарял модел.

 

И след като имах предишния модел, смело се насочвам към Octavia II. 1,9TDI ще ми бъде слаб, затова макар и много надежден, надали ще се спра на него. След като изчетох един куп теми във VW и Audi форума, разбрах, че правилият 2.0TDI в с код е BMM, който е 8 клапана, не пука глави, дюзите са Bosch и маслената помпа е със зъбно колело. До тук добре, за обслужване и разход няма да питам, защото при всички положения ще са по-евтини от петак-а на Volvo. Интересува ме окачването здраво ли е като на предишната Octavia? Железни ли са носачите, сменяват ли се тампони и шарнири? Има ли някакви скъпоструващи лагери и тампони на макферсона, стабилизиращи щанги и т.н.? Взаимозаменяемо ли е с Golf 5?

Интересува ме също съединителят и маховикът на 2.0TDI колко горе долу издържат, също така и турбината? Като цяло модела ми харесва много, най-вероятно ще се насоча към комби и ще си я купя от частно лице от Германия. Интересува ме и DPF проблемен ли е, ако я изпъвам редовно по аутобаните ще се саморегенерира ли качествено?

Извинявам се за дългия пост, но искам пак да съм част от VAG групата и за целта трябва да събера максимално информация, за да не съжалявам после. Както не съжалявах с предишната ми Octavia :)

Редактирано от minkov89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВММ без ДПФ, точно от Германия - трудно, но повечето BKD са без ДПФ. От края на 2006, доколкото знам, проблемни глави няма. Дюзи и маслена помпа са същите, както при ВММ. 

Съединител, маховик и скоростна кутия са същите както при О2 РС.

За 150к съм сменил тампони на предни носачи и предни и задни биелетки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си ме разбрал, колега. Аз искам да е с DPF, за да е Евро4. Просто ме интересува дали с редовно продухване всичко ще е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БКД без ДПФ пак е евро 4 и аз не вярвах ама има коли без ДПФ, които покриват евро 4 нормата.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2010та, на всичкото отгоре 1.9 и по талон е Евро 4. Нямам DPF.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто ме интересува дали с редовно продухване всичко ще е наред.

Колкото и редовно да го продухваш, филтъра си има живот. После го сменяш или го махаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Не си ме разбрал, колега. Аз искам да е с DPF, за да е Евро4. Просто ме интересува дали с редовно продухване всичко ще е наред.

 

Моята е BKD от Германия и е Евро 4 без DPF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Към Добрев ми беше въпроса, щото и моята е 2006-та(август), но в талона ми пише Евро 3.

Да евро 4 е.Без филтър 2.0 дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.