Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Осветлението в купето ту изчезва и ту се появява. Счупена пръскалка на средния стоп.


fuse

Recommended Posts

Здравейте колеги.

Тези дни се сдобих с Octavia 1.8T, комби, 2001г., спортно окачване, швейцарка, пълни екстри - изключителен автомобил!

Забелязах, че осветлението(плафони и на вратите) в купето на моменти го няма на моменти се появява.

Дали е слаба връзка някъде на бушонче или нещо друго? Някакви насоки какво да погледна?

Също така, разбира се, пръскалката на задното средно стопче е счупена, дали има начин да я ремонтирам/да се преправи дюзата/, че нещо не намирам втора употреба такъв стоп/звъннах на няколко места по обяви за части/?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и честита придобивка, със здраве да си я караш!

Осветлението се губи обикновенно заради микроключето в шофьорската врата - от него зависи осветлението и зумера за забравени светлини. Можеш да го провериш по следния начин - при отворена шофьорска врата, когато не ти светнат плафоните, виж дали на таблото имаш индикация за отворена врата.

Пръскалката на 3-тия стоп е консуматив можеш да си я купиш само нея, не трябва да сменяш целия стоп.

ПС) станицата на форума е прекрасна, лесна за работа и интуитивна, има търсачка - хубаво е да се ползва

Редактирано от 4е4о
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря :)

Въпросът е, че дори да са затворени вратите плафонът горе не свети при превклване на плъзгача или натискане на бутоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай вратите да им махнеш корите и напръскаш с контактен срей, може и да помогне. Ако не ти се занимава пробвай през механизмите.

Надявам се си доволен от колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде в таблото се намира релето за осветлението в купето? Разбира се и как се достига до него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, разбрах, че комфорт модулът се намира над педала на газта, като достигането до него изисква свалянето на пластмасата под волана и част от въздухопровода отдолу. Въпросът е, подлежи ли на промяна въпросното реле или всичко е капсуловано там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни се сдобих с Octavia 1.8T, комби, 2001г., спортно окачване, швейцарка, пълни екстри - изключителен автомобил!

 

Въпросът е, че дори да са затворени вратите плафонът горе не свети при превклване на плъзгача или натискане на бутоните. 

 

Ако тези условия са така , имаш поне централно заключване и плафон с 3 секции, то независимо от положението на конт.

ключ трябва от плъзгача и бутоните да светне плафона.До плафона утиват 3 проводника:

1.Кафяф със синя лента – маса от конфортния модул .

2.Червен с черна лента - постоянен плюс.

3.Кафяв – постоянна маса за принудително включване на плафона.

 

 Свали плафона и с пробна лампа виж какво има на буксата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

в комфорт модула се получават слаби спойки и в зависимост от температурата прави проблем, модула се презапоява и се решава проблема. Не само  микроключетата правят бели,  а пръскачката е еуратек е около 6 лв оригинална ако е в третия стоп успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не съм "човъркал" плафона и комфортния модул. Иначе симптомът си стои - понякога си свети осветлението (в купето и лампите на предните врати и багажник), понякога не светят или свети и изгасва и остава така. Иначе пръскалката си я смених с оригинална нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте, реших да повдигна темата. Измина година от както бях споделил проблема си и така и не се реших да отида при някой изявен елетричар за да ми оправи проблема с загубата на осветлението в купето. Просто не желая да се човърка колата ми от всякакви хора.

Това, което установих е, че нямам захранване до бушона, който отговаря за осветлението в купето. Въпросът ми е, как се стига до гърба на панела с бушоните за да огледам окабеляването?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развий болтовете отпред и си готов. Мисля че се издърпваше назад и ти пада в краката при педалите с целия сноб кабелаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

пада със снопа кабели, но първо се сваля една решетка над педалите и после кората под волана чак тогава може да свалиш бушониерата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.Решетката над педалите само на болтове ли е хваната или има специфика с ваденето? Същото ли е за кората под волана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Бих желал да ъпдейтна темата с финал. Подмених си комфорт модула и всичко си работи перфектно вече. Това, което забелязах при ресърча на проблемите е, че може някой от буксите да е "разхлабена" т.е. да не е щракнала добре и от вибрациите да прави слаба връзка на някой от пиновете. Така, че и това не е за подценяване да се проверява. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

И аз да споделя проблема с плафоните на моя шкодилак и със зумера за фаровете smile.gif:
1. От време на време светваха когато си искаха
1.1 Смених брава на шофьорската врата, да не би да е от микроключетата - НЕ
1.2 Имах проблем със скъсани кабели в маншоните на вратите - презепоени ама пак НЕ
1.3 И решението на проблема беше след като извадих комфорт модула на платката намерих студени спойки - след презапояването абсолютно всичко тръгна даже и плафоните в багажника плюс зумера.
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде седи тоя комфорт модул, да го проверя и аз, че при мен в багажника не свети нищо, а микроключето е здраво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде седи тоя комфорт модул, да го проверя и аз, че при мен в багажника не свети нищо, а микроключето е здраво?

Моят е точно под волана закрепен е на една планка с 2 еврейски болта, а колата ми е Октавия 2.0 AQY 2001 FL Comby

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Като откачаш модула махаш ли акумулатора или не набива грешки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Като откачаш модула махаш ли акумулатора или не набива грешки?

Аз лично не съм го разкачал :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.