Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

1.9TDI-PD: изолации над двигателя


evin

Recommended Posts

Здравейте,

 

Фабрично имах до вчера 2 вида изолации над двигателя:

 

1.Нещо като "герданче" от изолационни парчета, което се нанизва около капака на главата и уплътнява агрегатите наоколо.

 

2.Плоска дунапренена изолация под декоративния пластмасов капак отгоре.

 

Вчера с изумление открих, че изолациите са се саморазпаднали от годинките (9 и половина) и целият двигател беше в дребни парченца дунапрен, което доведе до основно почистване и миене.

 

Имам 2 въпроса, ако някой има идея:

 

1. Въпросното "герданче" каква функция има (топло-, шумо-, виброизолация?) и дали се слага фабрично на всички двигатели, защото имам чувството, че съм виждал октавии 1.9TDI, купувани от ЕТ, без? Въпросът ми основно е дали да си счупя краката да търся такова или може и без него. Колата ми е производство за Германия, ако има някакво значение във връзка с климата.

 

2. Дали се продава плоската дунапренена изолация под декоративния капак като резервна отделна част или си върви комплект с капака? Без нея усещам двигателя една идея по-шумен от салона и отвън при определени обороти, но не е болка за умиране.

 

Благодаря и поздрави

Редактирано от evin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Герданчето и горния дунапрен присъстват и на моята кола фабрично. Наистина и при мен са започнали да се разлагат от времето. Като искаш може да импровизираш нещо или да си купиш оригинални, но ме съмнява дунапрена на горната кора да се продава отделно . За шумоизолация са - УЖ , само че дунапрена няма баш тези свойства. Трябва друг подобен материал тип затворена клетка , както казваше колегата esto !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за тази кора става дума :

 

035892178.jpg?r=0

 

станало е такова под нея :

 

035892179.jpg?r=0

 

залепих такава изолация - затворена клетка с алуминиево фолио ( самозалепваща):

 

035892180.jpg?r=0

 

получава се нещо такова, което поставяме над двигателя:

 

035892181.jpg?r=0

Редактирано от димон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна идея! Моята изолация под капака се беше разпаднала на 25 парчета.

 

Въпросната самозалепваща изолация откъде може да се закупи?

 

Вече 2 дни карам без двете изолации и освен субективно усещане за леко по-шумен двигател, по друг начин не усещам липсата им. Като дойде зимата, сигурно бързо ще стане ясно, че са важни :)

Редактирано от evin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукни в гугъла K-FLEX мисля, че се казваше и излиза къде я има . Това парче ми беше останало отпреди. Продава се на квадратен метър - 10-15 лв/квм. Също старее обаче. Моето парче беше отпреди 5 години купувано, малко се рони вече... Първоначално го натъпкваш по релефа колкото можеш, след време то само се оформя като мемори пяна :)

 

 

п.п.

http://www.lhprotrade.com/viewpr.php?w=10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли осезаемо подобрение от този к-флекс?

 

Ти пък ! :)  Няма никакво. Просто за успокоение на душата. Става по-плътно и не позволява на кората да вибрира, за това служи най-вече.

 

п.п. Понеже одеве го лепих и не съм карал още - нямам наблюдение. Случайно пък , ако спра да чувам двигателя ще пиша непременно.

Редактирано от димон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Случайно пък , ако спра да чувам двигателя ще пиша непременно.

Ти ли, бе - пхахахаха!!! :champion: това ще стане, когато дизела почне да харчи бензин! Сещаш се :D 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах с "новата" кора. Няма разлика със старата. Моите уши не доловиха никаква разлика. Ако обаче дунапрена го няма кората започва да играе свободно в задния тампон от крепежа си , получава се голям луфт нагоре-надолу. И понеже луфтове мразя, едно , че може да разбие тампона, второ, че може да прави "прррррр" затова запълних свободното пространство с к-флекс, видно от горния снимков матРиал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с гол капак без изолации и нямам никакъв луфт. Гумените тампончета на капака влизат много плътно към двата предни водача.

Редактирано от evin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята влиза много плътно в тампончетата, даже влагам известно усилие да я извадя... Подсетихте ме да погледна какво е останало от въпросния дунапрен и на моята кора, но до колкото си спомням от последния път изглеждаше здрав и стегнат. Учудващо, направо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста време мислих да си взимам и аз изолация за предния капак на бимата, че дизела си трака. на Тези варианти се бях спрял. http://aval-bg.com/772/STP+AK15

http://aval-bg.com/1919/Silent+Coat+Noise+Buffler+20Обаче един дето реших да си почистя кората и хоп- изненада, някой ме беше изпреварил. 

post-1102-0-71573100-1440700806_thumb.jpg

post-1102-0-44146400-1440700808_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към Тошко :

Може ли да се поръча в ЕТ дунапрененото "герданче" , което обикаля периметъра на 1.9 ПД  двигателя и до някаква степен звукоизолира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димонски, ето го номерът на моето, но не мога да намеря никъде информация, нито за цена, нито за съществуването на този номер:
20150828_132109.jpg
 
VW AG 03G 103 554 -> това се четеше повече, когато беше прашасало, ама аз реших да мина отгоре с ръката, да го "тупна" и прахта избяга, а надписа не се чете хубаво вече... Понеже имам фото памет, това първото беше 03G... нататъка вече не мога да ги разбера /последните 100% са 554, но средните освен 103 друго не успях да измисля).
 
Никъде го няма тоя номер изобщо - нито в Шкода, нито в Google, никъде.
 
Поглед от по-близко:
20150828_132103.jpg
 
 
За другото, под кората/капака на двигателя, ето какво пише на моята /аз от тази кора научих, че имало 2.0 SDI - 70-тина коня, въй каква гнусна гавра-а-а-а, въй!!!/:
20150828_132154.jpg
 
По-близък план:
20150828_132211.jpg
 
Номерчето за нашите бангии е това:
03G 103 925 BK (03G103925BK) -> обаче това е цялата кора! Не е само дунапренчето! Струва 160 лева (да не е от злато нещо?) към днешна дата в Еуратек.

Копирано от сайтът на Еуратек -> 03G103925BK / ДЕКОРАТИВНА КОРА ДВИГАТЕЛ / 159.9 лв.

Така, че преправяй и това е!

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.