Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос относно Горивен филтър - Проблем със запалване


CAKA

Recommended Posts

Автомобил: Skoda Octavia 2, 1.9 TDI, 105hp, 2008 година (новия фейс лифт)

 

Здравейте, от известно време насам имам проблем с паленето.

След като оставя автомобила за 2-3 дни и след това се опитам да го запаля се получава от 3-4 път.

Проверих помпата в резервоара (наред е), свещите (здрави са), дебитомера (чист), дюзите (чисти - работят на макс), закачана е на 3 компютърни диагностики (нито една грешка). Останаха 2 неща, които ме съмняват:

 

.1, Скоро ми смениха всички филтри и маслото. Видях, че преди имаше 2 уплътнения под капачката на горивния филтър, а сега е само 1.  Интересува ме винаги ли горивният филтър е потопен във гориво или кутията му се запълва само когато дам на контакт и подкачващата помпа започне да работи. Ако филтъра е постоянно потопен то тогава мисля след като е престояла 2-3- дни да отворя капачката и да видя дали горивото не се е върнало в резервоара и това да ми прави проблем.

 

2, Помпата за високо налягане, която е закрепена на самия двигател (подава горивото към дюзите - цена 720лв). да има повредена клапа която да не задържа високото налягане до следващото запалване.

 

Ходих на 5 сервиза всеки се почесваше и ми казваше разлицни неща за смяна, но аз не им се доверих и сам си ги прегледах бяха наред (тези които съм посочил по- горе).

 

Ако някой може да изкаже мнение ще съм благодарен!

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ако е въздух как може да се обезвъздуши, явно, за да има то той трябва да влиза от някъде (горивниа филтър може би).

Освен да смениа уплътненията друго какво може да се направи, за да се преборя с този проблем.

 

Вчера опитах да я запаля след престои 3 дни и успя да запали от първия път. Малко прихълцука все едно гълта въздух, но когато влезна горивото всичко беше 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,9 TDI - 2008 няма ГНП. ГНП-то се явяват помпа-дюзите , които са 4 на брой. Другата помпа в двигателя е тандем помпата.

CAKA, ти като си от София що не идеш до баш сервиза, бе човек? - ЕТ , навярно са чували за таквиз неща

 

п.п. уплътнителя на горивния филтър е един - О пръстен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение ако засмуква въздух от някъде, то от там би следвало да тече нафта като запалиш - иначе няма логика. А вървежа как е, има ли мощност? Ако проблемът  е горивната система, би трябвало да ти спъва вървежа някък...

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на Еуратек ходих и там гледаха, чесаха се и ми викат подкачващата помпа е за смяна. Да ама аз си я извадих сам тествах я и нищо и няма, перфектна е. Отностно пръски гориво няма никъде, съмнявам се да не би да връща към резервоара надоло. А иначе колата върви перфектно ускорява бързо, безшумна е, и поддържа еднакви обороти. Ще пробвам да сменя уплътненията тия седмици и ще кажа как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето как изглежда смяната на горивния филтър https://www.youtube.com/watch?v=rE0tSZup0kM проста рутинна е но като знам майстори какви груби грешки са правили по моята кола ме кара да се съмнявам във всичко което е свършил някой друг аз те съветвам да го провериш , също доколкото ми е известно тандем помпата може да се замери какво налягане прави и дали задържа определеното след гасене на двигателя

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В края на този клип е интересно обяснението как се процедира след смяна на филтъра за различните модели коли. Може да пробваш като него, 2-3 пъти на контакт за да подкачи помпата гориво от резервоара и да видиш как ще запали тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за видеото! Веднага след като се върна от почивката ще му видя сметката на тоя филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здр. реших проблема с паленето. Сега е 6

Проблема беше в горивния филтър някакъв китайски са ми били сложили. Проблема му беше че уплътнението му (О пръстена) беше усукано и закъснато и от там е смучело въздух в системата.

Купих си марков за кутия 3C0 127 400C филтър MANN FILTER - PU 825x (44 lv)

Сега си пали от раз без да притръсква двигателя.

 

Ако някой има същия проблем може да опита това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извод:

Пет сервиза все още се чешат, Еуратек са били склонни да сменят скъпа част от изключителни познания и накрая шофьорът си е решил проблема сам...

Все ми се струва, че в тази държава всеки един следва да разбира от медицина, ремонти и автомобили, за да може някак да оцелява :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегата, че си е решил проблема сам.

С колегата Коко съм много съгласен. Положението е трагично.

Вчера в една фирма за дограма ми обясняваха, че профил с размери 1.6м х 3.2м има обиколка 15м?!?

След опреснителен урок как се смята обиколка на правоъгълник си стиснахме ръцете на 9.6м.

Все още се чудя дали служителката не можеше да смята или нарочно се правеше на глупава. Все пак ставаше въпрос за пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.