Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Skoda Octavia 2 RS 2.0 PD


Recommended Posts

Привет, колеги!

 

Ето я и моята хубавица - Октавия 2 RS, 2007 г., 170 к.с. Купих я в началото на Юни. От тогава до сега съм й навъртял 5000 км. Впечатленията ми - мощна, относително икономична, комфортна, пристрастяваща. Доволен съм.

 

До тук съм й правил окачване, смяна дюзи по кампания в ЕТ, а пък занапред предвиждам профилактика на турбината. Ето и снимка:

 

87ad5d0ca9f35e01.jpg

 

 

В първата седмица на септември ще посетя срещата пред НИМ.

 

Поздрави,

Жоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл във форума на Шкода клуб България! Безаварийни километри и много удоволствие с този прекрасен автомобил ти желая. И много точно си описал колата - пристрастяваща:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Страхотен избор , много безаварийни и приятни моменти с vRS-ката :) Добре дошъл при нас.

Ще се радваме да я видим и наживо на НИМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Честито, много елитно изглежда с този сребърен цвят !

 

Дълго време да те радва и да е безпроблемна. Напоследък започвам все повече да се оглеждам в тия О2 преФЛ по пътищата :) Много си ме кефят и с времето все повече ми харесват...някой ден бих си взел отново някоя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Привет,

 

Нещо ми щукна в главата, но преди да си го купя, да питам!? Искам да направя ретрофит на авоматичен ключ за светлини на колата ми. Имам датчик за светлина и автоматични чистачки (четох за тези задължителни дадености в бришкода). Ключът е с партномер 1Z0941431E и изглежда така:

 

s_l1600.jpg

s_l1601.jpg

 

Съвместим ли е според вас и ако някой е правил такъв ретрофит, ще сподели ли опит? Благодаря и поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Ще поръчам ключа -- не е много пари. И аз видях, само че в друга тема, че евентуално, трябва да се дръпнат кабели (не един, а два).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ключа дойде. Реших да го сложа, просто ей така, за да видя дали е ок, преди да правя каквито и да е интервенции. Оказа се, че не е нужно да пускам кабел -- автоматичните светлини си работят. Сигурно предния собственик ги е активирал и в последствие е сменил ключа с обикновен.

Трябва ли да имам нарочно меню за тях?

 

EDIT: Странно се държат. Ключ на ауто - затъмнявам с ръката - светлините се палят, махам си ръката - гаснат. Като запаля колата след престой, късите се палят, а трябва да светнат халогените (направил съм ги като DRL). Със сигурност имам 1 свободно място на клемата. Явно ще трябва да пусна кабел и да прекодирам с VCDS.

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни внимание, на каква осветеност се "палят" късите /и дали винаги, първо те/, датчика не е особено чувствителен, а реакцията е леко мудна.

Често се случва, да запали късите, когато излизам от гаража /отвън е лятно слънце/ и чак след 50-100 метра, да се усети че е светло.

Същото е и при влизане в къс тунел /на бул."Сливница"/ - пали късите веднага, но ги гаси чак преди ул."Г.С.Раковски".

Отделно, че при "сумрак" - на границата м/у светло и тъмно, определено се "шашка"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Holy smoke

 

 

Имам проблем с колата. В какво се състои -- паля, след известно време започва леко чадене, което след 2-3 мин се усилва и в последствие изчиства. Дима е лют на мирис, по-скоро бял (не е конденз!). Докато загрее колата се наблюдава и едно леко притрисане. При загряла кола също има чад от време на време.

 

До тук съм ходил на диагностика при Пепи и всичко изглежда наред -- дюзи, турбо и неща, които не мога да обясня. Отделно съм проверил свещи, датчици за температура и зацепване на ангренаж. Карам колата с нафта от шел + добавка ксенум. Другите дадености са -- ремап, дпф офф и катализ офф.Не харчи антифриз и масло.

 

Помагайте!

 

П.С. Още не съм дръпнал кабела от автоматичния ключ за светлини.

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога се получава от заминали подгревни свещи,но щом и те са ОК съм в чуденка!?ЕГР-а изолирахте ли го софтуерно с Пепи?Ако отговора е "ДА"може и да пробваш с друга нафта или пък да видиш да не би дебитомера да е за чистене,макар че той щеше да изреве,но......всичко е възможно:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чадене = пушене :)

 

ЕГР не е изключен, защото по спомен от диагностиката е в норма. Пушенето е и на празен ход, т.е. ако разсъждавам правилно, дебитомера не играе.

 

Нафти пробвах няколко.

Редактирано от joropet
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клипа поне аз виждам, че пушека е син - масло.

Точно!Тънко идва сегашното.Ако е 5/30 минаваш 5/40.Предположение?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, маслото е 5w30. Това говорих и с Пепи -- т.к. колата вече е без PDF, при следваща смяна, да сложа 5w40.

 

Въпрос, не съм на ясно, за това обяснете, моля -- от къде е тази загуба и защо на пръчката няма следа от харч на масло?

 

Отделно миризмата на пушека, като че ли е на неизгоряла нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изгорялата нафта е бял пушек, както казваш, че пуши бяло в мнението ти с клипа. Тогава - дюзи. Типично в този случай е и прекъсването на мотора. Ама дюзите били наред.

Но аз виждам, че е син пушека. При син пушек, пък не е характерно да прекъсва или притриса мотора. Може да си гори по малко масло, но не прекъсва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нафта в маслото е отговора.В някой по-тежки случаи нивото на маслото даже се вдига.Но ти ще го смениш с по-гъсто и ще се оправи.Maybe.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.