Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с климатика


mario.michev

Recommended Posts

Здравейте, след неуспех с търсачката за намиране решение на проблема ми, се обръщам към Вас. Става въпрос за Фабия 1, комби - 1,9 SDI - 2005 год. Проблема е , че при изключено копче на климатика по някое време той решава да си се включи без да съм искал услугите му. Опитвам да го изключа с включване и изключване от копчето, промяна на температурата от регулатора, палене и гасене на двигателя, но не става. При последната направена от мене диагностика не отчете грешка, не знам оригиналните китайски кабели с приложения софтуер дали са годни за този вид диагностика, но не намери грешка. Ако някой може да помогне с опит и мъдрост ще съм много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно на никого не се е случвало подобно нещо, днес установих, че при включване на задна при затваяне на клапите с входящия въздух, също се включва и климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво окъсяване вътре в модула, което дава лъжлив сигнал, че е натиснато копчето. Не е типичен проблем и май си първия с такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата около бутоните и врътките се дърпа към лоста на скоростите, а самия модул е фиксиран с четири рапидки отдолу, над равната част пред пепелника  (две по две еднакакви рапидките, не помня дали и 4те трябва да се свалят - за монтажа обратно да внимаваш коя от къде е).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не съм лош пророк , но на мен ми изхлежда командния блок с релетата , защото на таблото има само един бутон ... ако е прецакан минаваш с една подмяна , ам ако е оназ черна кутийка под акумулатора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии ако е копчето , значи има някоя свободно движеща се пластинка в него , която укъсява контактите за включване. Ако е онзи блок за управление - сваляш и търсиш следи от пукнатини по кутията и съответно после търсиш следи от вода и окиси по самата платка.

Горе-долу изглежда така

 

035868359-big.jpg?r=0

 

035868358-big.jpg?r=0

 

В случая модула е от Октавия , но пораженията от влага са едни и същи.

Сега се сетих , че ако е от копчето и го свалиш и покараш няколко дни не би трябвало да може да се включи климатика ... ако се включи значи е по трудното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателния и нагледен отговор, ще опитам първо с копчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.