Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Цена за Octavia II 2006 TDI 2.0 140кс?


sorcererbgbg

Recommended Posts

Дайте мнение, моля ви, дали е добра оферта да си взема тази кола и каква цена според вас е ок. Колата е малко карана и много пазена, малко ме притеснява само разхода, собственикът го дава магистрала 4,0/100; градско 6/100, ама това е ако няма други коли на пътя сигурно хахаха Иначе колата върви като пушка, доста ми харесва колко е просторна (особено багажникът е скандален).

 


 

Skoda Octavia II 2006

TDI 2.0

103 kW/140кс

6 скорости механична

87000 km

екстри: климатроник, bixenon, пакет лоши пътища, 4 тонколони

гуми зимни и летни нови 15ки michelin

сервизирана е самo в еуратек (минала е годишния сервиз преди 2 седмици, сменени накладки, болт, филтри, масло)

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи на колко пари ти я дава и какъв е кода на двигателя

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра оферта е такава машина.

Цена - 12-13 хил. може би?

По темата - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/50188-%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BE2-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D1%83%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0/

Обърни внимание на мненията на Цецо75. :idea:

2006-2007 г. производство имат известни проблеми с пукнати глави. Въпреки това някои купувачи са склонни да приемат и този риск.

:hello:

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодът на двигателя това ли е? JLU 9202 CA 103KW BKD

 

Хареса ми това: "Към днешна дата, като собственик на 1.9TDI бих взел 2.0TDI с осъзнат риск да налетя на спукана глава и да кихна едни 2000лв. отгоре. Това е лично мнение!"

 

Тия всичките неща, които споменава като рискове, не би трябвало ли да са ги видяли в Еуратек при годишния преглед? Или да я заведа някъде другаде за компютърна диагностика? Препоръки?

 

Иначе иска 15000лв  първоначално, ще преговаряме, множко ми се струва засега.

 

Имате ли идея колко би струвала добавка на темпомат?

 

И последен въпрос - има ли търсене на такива коли според вас? Ще поддържа ли цена, ако след 2-3 години реша да я продам (може да ми се наложи заминаване)?

 

Огромни благодарности!

Редактирано от sorcererbgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода е BKD - тема: http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/44269-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC-%D1%81-20tdi-16v-140-%D0%BA%D1%81-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB-bkd/

За главите тук - http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/38233-%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8-20%D1%82%D0%B4%D0%B8-bkd/

 

Еуратек не правят годишен преглед, а годишно техническо обслужване - масла, филтри и т.н. др.консумативи.

Ако искаш услуга свързана с диагностика, най-добре иди в Еуратек и ги разпитай подробно какво включва, колко струва и т.н.

Има търсене, държи цена.

Поставяне на темпомат не е скъпа услуга - има теми по форумите, ползвай търсачка или Гугъл.

Редактирано от legaltk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

Какво е нивото на оборудване на тази шкодичка. Може би си го проверил, но е възможно да има темпомат.

Ако допълнително искаш да си слагаш темпомат оригинален е около 200 лв, но това е сума, която съм платил в друг сервиз, а не в Еуратек.

От шкода го поръчах, но на друго място го монтираха и "обучиха".

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има вероятност този двигател да спука главата,но не задължително,ако искаш преговаряй да и свалиш цената,но аз не бих рискувал или бих се спрял на 1.9 там проблеми няма,може да потърсиш 2.0 с код на двигателя BMM той гарантирано няма проблем с главата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е септември '06, на 150000 и съм супер доволен. От 2 г е с ремап на 170 коня. (От 1 м. малкият ми син я кара, т.е. не се продава).

В сравнение с 1.9 има по-големи спирачки, а съединителят и ск. кутия са същите като на РС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам кое му е скъпото за кола на 87 хил км. Ако е седяла и в гараж, когато не се е карала колата си е нова аз на негово място за 15 няма да е дам никога на тия км.

За тея пари ще вземеш некоя фейслифт италианка на незнайни километри седяла на некой паркинг на 40 градуса жега. Аз бях изправен пред същата дилема преди 6 месеца и предпочетох да дам повече пари за стария модел.

Редактирано от mi6oka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като един добросъвестен собственик на въпросния желан от теб автомобил, бих ти препоръчал да се насочиш към друг двигател. Тя и моята беше на 70 000км реални от първи собственик (наистина), но това не и попречи да ми отрови живота с разноски от няколко хил. лв за турбо, компресори за климатик, радиатори и тем подобните им щуротии... А за главата колегите достатъчно са изписали. Просто съвет от мен.  :nea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок де, за колко хиляди говорим? :) Да знам колко да се пазаря за цената. Ако е въпрос само на кинти, е поправимо.

 

А и тези разходи все свързани с двигателя ли са? В смисъл, че може да изтегля къса клечка и с друг двигател, просто да е различна къса клечка. Мерси все пак за съвета.

 

И евентуална диагностика (препоръчайте място) няма ли да види потенциални проблеми?

Редактирано от sorcererbgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 бих ти препоръчал да се насочиш към друг двигател.

Изброените проблеми едва ли имат някаква връзка с това, че двигателят ти е БКД :eusa_think:  Глава не си спомням да си пукал, но нещо ми се върти в главата за някакъв челен удар :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За челния удар не отварям въпрос, защото всичко, което съм похарчил и направил за да я възстановя не го коментирам и не обвинявам колата, както и не го слагам в сметките. Но Турбината, компресора, дебитомера и другите периферни повреди нямат общо с въпросната случка. Главата все още не е спукана, но и това няма да ме изненада... А трудното палене през зимата вече 2 години остава загадка за всички майстори, които съм посетил, включително ЕТ. И все пак може би просто на мен не ми е на късмет, но такива впечатления изградих за Октавия BKD.  :nea:

Поздрави и късмет на колегата, искрено се надявам да случи на добра машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стискаме палци и не се плаши - Мойта е с такъв двигател и за сега няма проблем 110хил км. Предполагам, че като стане на "следващите 110 хил оригинални км" ще му мислиш за дертове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам 15К за кола на почти 10 години, и то Шкода...въпреки че е под 90К км - няма как да стане. Но т'ва е лично мнение!

За тези пари спокойно може да се вземе фейслифт, на който са излекувани "детските болести". Има на пазара Октавии, които са закупени от ЕТ с пълна сервизна история и могат да се проверят без проблем. Да, на по 120-150К са, но за на по 4-5 години...

Аз също гледах скоро разни екземпляри (но комби) - има разнообразие. Така че, поогледай. Лично аз, за О2 2006-а бих дал не повече от 11-12К. Не знам, защо са толкова надценени тези коли... Не, че не са хубави, но 10 години са си точно 10 години :)

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой пък точно детски проблем да са излекували с фейса? Климатика си е същия, ключета на врати също, ламарина тънка. Мотора на старите е чук, какво да му лекуваш. Единственото подобрение е че махнаха гадната гума от интериорната пластмаса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

База за сравнение на цена на кола тип италианка на 200+х км и поддържана такава на реални под 100х км няма! И в Европа хората си искат и си плащат доста по-висока цена за доказано истинска кола. 15х лв не е малка сума, но ако е с 20-30% по-скъпа от аналог с връщан километраж и бивш учебен риеквизит за някой можещ и знаещ майстор, си струва! Много лесно се дават едни 3-4х лв по една новозакупена кола, нов внос с перфектна боя и салон. Имам приятел, който се занимава с реновиране на нов внос - кърпене на седалки, боядисване на волани и ск лостове и тн. За 300лв прави всяка кола да си изглежда на новите си километри, сигурно и с бояджиите е така!

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, къде видя да се говори за италианки? Велко е написал ясно:

...

Има на пазара Октавии, които са закупени от ЕТ с пълна сервизна история и могат да се проверят без проблем. Да, на по 120-150К са, но за на по 4-5 години...

Аз също гледах скоро разни екземпляри (но комби) - има разнообразие...

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, къде видя да се говори за италианки? Велко е написал ясно:

Обърках темите, моя грешка!

 

По темата - аз бих бягал от кола втора ръка в ЕТ обслужвана по техни предписания 150х км и при всяко положение няма да има повече от 5 смени на масло... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе прав е колегата zloqq, за 10 годишна кола и то Шкода Октавия, това са ужасно много пари. Мнението е лично, ето ми доводите:

 

1. Голяма част от проблемите на точно този модел, не са от километри, а от годините. Мотора на колата е здрав и не му пука дали е на 80к или на 160к ако се подържа що годе съвестно. Но пък проблеми с геометрия например имат и коли под 100к. Ръждата не зависи от километрите, а от годините и климата. В Италия било жега. Вярно е, ама в БГ зимата е сол! А ламарината на тоя модел е слабо място, известен факт. Дали е по-добре 5 години на италианска жега, отколкото 10 зими изкарани на улицата в БГ? Окачване - спорно е кое е по-добро - 80К по БГ дупките или 160К по италиански магистрали. Компресор на климатик се чупи на всички, въпрос на време, а не на километри. Ключетата на вратите също. Освен всичко друго, всеки майстор ще ви каже, че кола се чупи с каране, ама добре се чупи и със не-каране :)

 

2. Това си е 10 годишна кола. Колкото и да е слънчева в момента, след 5 години, това ще е 15 годишна кола. Тогава ще струва 3 до 5 хиляди лева, ако ще собственика тия 5 години да си я прибирал да спи при него в леглото. Това са 10 бона обезценка за 5 години. Е ако планира да си я държи до Надин, тогава е друго нещо.

 

Нямам на идея да споря, просто си казвам доводите. Аз коли само 2 ра ръка съм си купувал. Обаче за 10 годишна Октавия, 15к лева са ужасно много пари. Лично мнение.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен не годините,а километрите амортизират колата,повече километри,по амортизирана основният и минус е,че не е особено надеждна за дълъг път даже е направо непредвидима и скъпите ремонти не са далеч от такава кола не може да очакваш нищо друго освен проблеми,това е основната причина да се продава,ако е читава защо да я продават ?

п.п аз лично повече няма да погледна кола над 150 хил км

Редактирано от skodafen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.