Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октавиа - дизел 2.0


Recommended Posts

Здравейте,

 

Скоро си взех октавиа и реших да се похваля. Двулитров дизел със селекшън ниво на оборудване.

За сега съм я карал кротко и разхода е доста радващ. Средно към 5 идва за 1500км каране.

Общото усещане от колата е много добро и съм доволен от избора. Както на колата, така и на двигателя.

 

2i6fgqv.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка. Много да те радва и много безаварийни километри с нея.

Заповядай и на някоя от редовните срещи пред НИМ да се запознаем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, със здраве и безаварийна!

 

Сигурен съм, че много ще те радва :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е колата, супер изглежда :)

 

Поръчал съм си същия двигател, същия цвят - ако не е тайна, колко време я чака след поръчка или я взе вече налична?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах търпение и взех каквото има налично. Иначе ми се искаше по-високо ниво оборудване... поне ксенон щях да добавя. Въпреки това съм много доволен от конфигурацията. За сега единственото нещо, което съм открил да липсва е възможноста за настройване на дясната седалка нагоре и надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Честито ви, колеги. Аз съм отскоро с О3 2.0 дизел, колебаех се с бензин 1.4 и 1.8,но не ми се чакаше,такава имаше. Предоволен съм от двигателя и колата. Но не бях карал дизел,макар да бях много информиран за DPF. При дълго каране по магистралата, спиране за кафе, тръгване на два пъти тръгва регенерация на филтъра. В София също на два пъти почна регенерация. Чух,че намалявали с км, сега съм на 1600км , 1500 от които по магистрала с 100-120км/ч, рядко 130-140 за да не държа едни оброти. Карам с МаксМоушън засега. Не ме тревожи филтъра, но исках да ви питам след кати сте си карали повече колите какво да очаквам, да знам или да внимавам.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че с времето ще намалеят! За сега няма как и да я форсираш много, но като се разработи и можеш да я напъваш повече и стига за около 10-15 мин. Да я караш с около 2500-3000 об. на магистрала за да се темперира добре филтъра!И друг от и ос но в но правило, което вероятно знаеш, е никога да не я гасиш ако е започнала регенерация ,а да изчакаш да свърши!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zar - благодаря.надявам се и аз да намалеят,хем я карам извънградско все още, ще изчакам. Иначе за разработването ще я пазя още докъм 2500км да не я юркам.

 

Колега сори, ако че това беше в темата ти, но сподели и при теб как е също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и много да те радва !!!!!

Сигурен съм, че ще си много доволен :-)

Само сменяй маслото по-често, не чакай сервизния интервал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.