Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скоростна кутия за 1.8Т AUQ


Готиния_5152

Recommended Posts

Здравейте,карам Октавия 2002г. 1.8Т AUQ 180фабрично.Колата е тунингована в Германия с друга турбина гт28р на 0.6 бара и челен интеркулер.215коня е в момента, но е с 5 степенна скоростна кутия и на 230км е с 6500об./мин.Много бързо ги прави.Мисълта ми е следнта,не искам да ми вдига 250/260 ,а да карам с по ниски обороти .На 3000об. съм с 105км/ч, на 120 съм с 3500.Стават ли 6степенни кутии на този мотор.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз на 3000 съм на 120. Да не би да ти е сменяна кутията?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава ли,че ако си намеря оригинална кутия ще е с по дълги скорости или 6степенна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз на 3000 съм на 120. Да не би да ти е сменяна кутията?!

И при мен оборотите са така, на 4000об. съм на 160км/ч ;)

Предполагам 6-степенна от Ауди А3/ТТ би трябвало да стане, но не намериш ли подобно инфо, което да ти гарантира отговора, пробата ти остава единствената опция.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сток 1.8т знам ,че е такава, но мойта е на 6500с 230км и оборотите на пета влизат в пъти по бързо от тая 150к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж в тази тема колегата Mahorec описва, че при негоовата дизелова кола е  сложена скоростна кутия от 1.8т. Значи и обратното е възможно. Скоростите и оборотите които описваш са като при мен, а аз съм с атмосферка 2.0 8 клапана. Възможно е твоите 200 коня да са изкъртили кутията или тунерите да са правили нещо което да набира по-бързо. Вероятно удачен вариат е от дизел, но дали става все още е под въпрос. И аз бих си сменил кутията. Гледам се продават доста коли на части, обаче 300-400 лв за проба грешка не ми се дават. Поне за сега.

 

А може би тук се крие разковничето:

"Ами не знам, така е дошла от Германия.С Керамичен съединител е."

При мен съединителя е по различен отколкото при 1.8т, не е с демпфер.

Редактирано от setfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен оборотите са така, на 4000об. съм на 160км/ч ;)

Предполагам 6-степенна от Ауди А3/ТТ би трябвало да стане, но не намериш ли подобно инфо, което да ти гарантира отговора, пробата ти остава единствената опция.

 

Поздрави!

А, я кажи на 180 км/ч с какви обороти е? Аз съм с кутия на 1.8Т в 1.9 тди :) Отива на 5000 нали? Понеже е тди и се спъва на над 4000 оборота, а съм достигал 180 км/ч и не съм обръщал внимание на какви обороти е, със сигурност е в червеното(червеното на дизела  :tongue_1:  )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,карам Октавия 2002г. 1.8Т AUQ 180фабрично.Колата е тунингована в Германия с друга турбина гт28р на 0.6 бара и челен интеркулер.215коня е в момента, но е с 5 степенна скоростна кутия и на 230км е с 6500об./мин.Много бързо ги прави.Мисълта ми е следнта,не искам да ми вдига 250/260 ,а да карам с по ниски обороти .На 3000об. съм с 105км/ч, на 120 съм с 3500.Стават ли 6степенни кутии на този мотор.Поздрави!

 

Здравей колега. Аз карам 1.8Т с GT2860RS и е към 330кс. с 5ск. кутия и керамика. 

Това което си мисля е, че или кутията ти е от дизел или е редена. Вероятно идеята е да има по-високи обороти и да тръгва бързо от ниски скорости на висока предавка с цел избягване на лага. При положение, че си с керамика, значи си с твърд маховик. Ако сложиш кутия с 6ск., ще трябва и нов съединител и нещата стават дебели. Всъщност не разбирам защо има керамика, а е само 215 кс.?!?! 

Утре ще изкарвам моята да я разкърша и ще ти кажа на 3000 об. на различните предавки с каква скорост е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, не е ли по-лесно да го формулираш така - къси скорости, бързо развъртане, по-добър старт? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо, не е ли по-лесно да го формулираш така - къси скорости, бързо развъртане, по-добър старт? ;)

 

Всичко е относително и зависи от конете. Ако се сложи 6 ск. + диф + керамика, ще може да се стартира на 2-ра, а тя развърта до към 100 км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз я пробвах на 3000 об/мин. Същите км/ч с леко разминаване от около 5 км/ч(по - малко) отдавам го на малко по високите гуми.

 

П.С. Ако е бензинка с дизелова ск. кутия, ще са по дълги скоростите.

Редактирано от Mahorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е следното:

 

2ра - 55

3та - 75

4та - 95

5та - 120

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Скоростите и оборотите които описваш са като при мен, а аз съм с атмосферка 2.0 8 клапана.

Странно,при мен на 5-та с 3000об/мин съм на 110км/ч.

120-3250оборота

150-4000оборота

Със зимни 195/65/15

С летни 205/60/15

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не разбирам защо с GT28  е надута само на 0.6 бара и е само 200+ коня??? Защо не е надута както трябва? И защо има керамичен съединител като е 200 коня? 

Колега, дай повече инфо за колата. С какви дюзи, кулер, генерация и т.н. е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно,при мен на 5-та с 3000об/мин съм на 110км/ч.

120-3250оборота

150-4000оборота

Със зимни 195/65/15

С летни 205/60/15

Така е и при мен колега, моите гуми са износени до края и малко съм по-бавен от теб с 10 км. На 4000 оборота съм малко над 140 км/ч.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно,при мен на 5-та с 3000об/мин съм на 110км/ч.

120-3250оборота

150-4000оборота

Със зимни 195/65/15

С летни 205/60/15

И моята с 3000 об/мин на 5-та е с 110км/ч. Нагоре не си спомням точно, но са горе долу същите. С много малко под 6000 об/мин съм с 190км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам ви внимание, че размерът/състоянието на гумите не се отразява на съотношението скоростомер/обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обръщам ви внимание, че размерът/състоянието на гумите не се отразява на съотношението скоростомер/обороти.

Така е като се замисля. Отразява се на реалната скорост, но не и на скоростомера. Това означава че има доста видове скоростни кутии...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли направил снимка как е монтиран челния кулер, по - точно от къде минават тръбите за него (трябва ли да се сменят водния и радиатора за климатика)?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

И в крайна сметка колеги,възможно ли е на 1.8т Vrs  AUQ- мотор да се  смени стандартната 5-степенна с такава от  ауди тт ,А3(без 4х4) или от леон купра с 6 скорости.Kоито са със същия код на мотора.

Редактирано от Avanzato86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не виждам причина да не може. Място има достатъчно ако кода на мотора е един и същи , наистина не виждам причина да не стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.