Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

В Щатите да караш Европейски автомобил е скъпо и престижно. Те карат обикновено прости и остарели технически автомобили,които са различни марки,но идентична техника и двегатели.От рода на биг блог,смол блок и варианти  на глави и мощности.Първобитни са им колите. Имам познат,който живее там и си Купи Джета.Казва че тя е скъпа в сравнение с Американските коли.Освен това не се предлагат екстри ,каквито се предлагат в Европа.

Интересно ми беше,че каза ,че в Америка си сменят маслото на максимум 5000 мили. Джетата и сменили маслото първото на 1000 и след това на всеки 5000 мили.Така изискват от дилъра.Тука същата Джета ще трябва 30 000км да върви с едно масло.

За Аудитата S5,мерси за разяснението,че най новите S-ки са вече с тип дсж кутия.Наистина много вървят,не оспорвам. Дават го S5 от 0 до 200 за 22 секунди.Което е срахотно постижение.Бързо е и то доста. Но като се има в предвид че до 100 е за 5 секунди,останалите до 22 стават не малко. Моята кола вдига 200 под 20 секунди,а до сто е по-бавна от Аудито доста. Така ,че не казвам,че Аудито е бавно,напротив,просто и аз не се бях замислил и не очаквах да не може да ме изпревари в трафик.Просто от 100 до 200 Шкодата е по-бърза.След 200 може и да са различни нещата не зная,но просто споделих във връзка с големите мотори на Суперб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

VW за американския пазар се прави в Мексико, там еврото не играе. Дилърската (сервизна) мрежа, също не би трябвало да е проблем заради общите платформи, двигатели, електроника .... с VW.

 

Може и да бъркам, но в Мексико текущо се правят само малки Голф базирани фалвета. По едно време Пасат го сглобяваха и в САЩ, но не знам дали още се прави, по-скоро не. Тия дни някъде мернах, че VW очакват повишени продажби в САЩ точно заради падналото евро, ама не мога да намеря статията.

 

Относно гаранцията имах предвид, че на Шкода ще им е трудно да покрият американските изисквания за гаранция. Лично мнение.

 

Edit: Още си го правят Пасата в САЩ. Е значи Супърб със сигурност няма да се появи там.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW за американския пазар се прави в Мексико, там еврото не играе. Дилърската (сервизна) мрежа, също не би трябвало да е проблем заради общите платформи, двигатели, електроника .... с VW.

Ивчо,Цецо имаше предвид курса на долара към еврото.

Сега с високия курс американците им е доста по-евтино да пазаруват стоки в евро пък било и автомобили!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Пфу дано скоро докарат една за тест, че след това клипче мерака ми за този мотор почти изчезна,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eeee,така пишете,все едно вие сте го правили тоя тест.Как само вадите изводи от един клип-железни сте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен си ускорява съвсем прилично за конете, теглото и задвижването си. Не знам вие какво гледате, но от клипчето аз виждам, как ускорява до 100 за ~6 сек., а до 200 за 22-3 секунди. Ами според моите критерии, това си е прекрасно вървящ автомобил и бих му се порадвал с най-голямо удоволствие  :flag_skoda:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   ГоУеми сте спортисти. Много си е гот' колицата. Това е лимузина, хора, не спортен автомобил. Търси се основно практичност и комфорт. Моят спейсбек, като е малолитражка, та какво? В 90 % от шофирането нямам нужда от нищо повече. Дайте ми го супърб-а, пък нека да не върви. :fiu:

   Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък, не виждам с какво и кога, един най-обикновен, да не кажа прост седан /а може би хетчбек - иди го определи с този багажник/, от среден клас, се превърна в лимузина, че и бизнес...

Защо да не е нормално, да искаме от "върховия" модел на компанията, повече глезотии, мощност и динамика ?!?

В цяла Европа, 5-та серия на БМВ, я наричат "бизнес-експрес", ама си има М5... :)

Което, ама изобщо не е бизнес, но е по-бързо и от експрес...

Пак казвам - Сюпърб, е един най-обикновен седан /или комби/, този път и с красив дизайн. Нито "екстрите" му, са нещо особенно, иновативно, камо ли революционно, нито въобще има толкова новости - ако почна да го сравнявам детайлно със Сюпърб 2, ще се окаже по-скоро фейслифт, а не нов модел.

Тъпото е, че дори с чантата с парите в ръка, не можеш да имаш голям дизел или бензин, спортна версия, регулируемо, адаптивно или въздушно и т.н. окачване, "софт клоуз" за вратите, ел.щора и десетки други, нормални и измислени преди години "екстри", налични при други марки.

По дяволите, новото Мондео, предлага 3 /три/ пъти повече глезотии...

Обаче, от ВАГ са решили /ясно и за децата защо/, че трябва да си купиш Пасат или А4 - А6!!!

Ей това ме дразни, щото искам Шкода...

Поздрави

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е МЕГАКРАСИВА. Ускорява впечатляващо.280к.с.обаче  са решението за това купе-тежка е  и  4х4.

220к.с. ще са на границата ,по-скоро ще са малко,а по-надолу ще е трагично.

Не са пуснали обаче Отровножълтото с Чернохромните 20ки.Това е върховата конфигурация с жълтите шевове в салона.

18ки и 19ки малеят на този звяр.  

Пасатът е невзрачен сравнен със Супърба.

Виждам,че много рейсъри се събрахме и Шкода следващото поколение ще трябва да започва от 300к.с. нагоре :plate_skoda:

Редактирано от BlueSoulReaver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя ви се как наистина успяхте от това ревю да разберете как върви колата?! И още нещо ми е чудно - Защо Superb няма версия vRS?  :eusa_think: А, да!  Защото това не е спортен автомобил!  :) И пичагата го казва: ако предпочитате по-спортен стил на шофиране, това не е вашия избор.

А аз с удоволствие бих се прежалил да пръцкам в един такъв "спънат кон" (на всяка една от седалките му).  :tongue_2:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре си върви, но нали уж някой спомена, че флагмана като се чипоса щял да бъде бюджетен s63 AMG :)

Аз съм почти сигурен, че основният пазарен дял ще бъде на двулитровия дизел, нека да е бавен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре си напълни километража, но явно очакванията са този двигател да е по-добър от 3.6.Според мен на живо нещата ще са различни.

Иначе гледайки ревюто не намерих особен аргумент да сменя текущия ми Супърб 2.Външния вид е осъвременен и толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно - до 100, ама, ако по астматика ще сравняваме - язък за "новата" технология...

Да си го ползват със здраве, тоя миксер... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото, е че са сложили 66 литров резервоар, защото ностоящият му е малък.

Не знам защо съм останал с впечатлението, че DSG-то ще е 7 степенно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата за мен е добре направена в съотношение екстри-мощност-цена.

Все пак това е най-високия клас кола на шкода и натъпкан с екстри няма да стигне 100 бона.

Никога няма да го направят конкурент на Ауди А6 или БМВ серия 5.Това си е политика на VW Group.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да видя началната ценова листа на ЕТ.

Засега в Германия гледам, че 2.0 бензин 280кс и 4х4 е само L&K  и почва над 40000 евро. Сравнено с пасата 240 кс дизел 4х4, който там почва от 45000 евро излиза 10000 лв по-малко. В БГ Пасата е малко над 70000 лв, тоест логично е Сюпърба да е малко над 60000 лв.... ама да видим. 8-9% дискаунт в началото няма да има, но около Коледа вероятно вече ще ги пуснат и тях. Аз ще чакам и комбито , N1 и т.н. Кръчмарска ми е сметката , признавам, хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да видя началната ценова листа на ЕТ.

Засега в Германия гледам, че 2.0 бензин 280кс и 4х4 е само L&K  и почва над 40000 евро. Сравнено с пасата 240 кс дизел 4х4, който там почва от 45000 евро излиза 10000 лв по-малко. В БГ Пасата е малко над 70000 лв, тоест логично е Сюпърба да е малко над 60000 лв.... ама да видим. 8-9% дискаунт в началото няма да има, но около Коледа вероятно вече ще ги пуснат и тях. Аз ще чакам и комбито , N1 и т.н. Кръчмарска ми е сметката , признавам, хахаха

Хич,не ти е кръчмарска сметката.Общо взето и аз това очаквам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Добре де....а кога нашенци ще се натуткат да пуснат цените ???? В Европа от 2 месеца близо има цени....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има цени, но не са излезли официално на сайта на ЕТ - писах в една тема.

Питах дилъра - каза ми за най малкия ДВГ 1,4, 125 к.с. актив - около 42 хил.лв.

Амбишъна - пак 1.4, само че 150 к.с. (нямало амбишън с 125 к.с.) - 47 хил.лв.

 

цитирам по памет, не съм си записвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.