Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

По истинска визия от премиерата в Женева,няма как да има...

Да не говорим, че автомобила вече се продава - за 1.8 ТСИ - близо 43000 евро му искат в немско, а за "Green Line" - 1.2 ТСИ, близо 31000 евро, при това за базовите !!

Според "АутоБилд" /Германия/, до една година ще започнат да предлагат "мултитаблото" и 240 к.с. дизелов агрегат от новия Пасат...;)

Редактирано от Боре
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

Да,Чехите както винаги ,ще изчакат,да се проявят проблемите и да се изчистят /с новото табло и новия би-турбо/ и тогава слагат и на Шкода.

То за това от ВАГ групата,най чупливите коли са Ауди /защото всичко най ново там се слага/ ,а най здравите са Шкодите.Защото новите технологии се монтират леко по-късно,след като вече са изпитани и детските болести са отстранени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В немската ценова листа базовата цена за 1.4тси 125к.с. е 24590 евро.

1.4тси 150к.с ниво style - 31050 евро.

2.0тси 6дсг 220к.с. style - 36750, a L&K 39750 евро

2.0тди 190к.с. style - 35050

2.0тди 190к.с. 4х4 дсг style - 39050, а за L&K + 3000 евро.

Може да се разцъква вече и в конфигуратора.

В БГ цените със сигурност ще са по-ниски.

Според мен големия дисплей на таблото и 240к.с. тди не са решаващи за доброто представяне на модела. Екстериора е светлинни години по-добър от Супърб 2, интериора също ще е на добро ниво и моделът със сигурност ще стане бестселър.

Наличието на 2.0тси 220 и 280к.с. за мен напълно обезсмиля необходимостта от 240 тди. А и със сигурност ще бъдат по-малко проблемни от него. Единственият недостатък е, че за сега са само с дсг.

Редактирано от Драгомир
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Наличието на 2.0тси 220 и 280к.с. за мен напълно обезсмиля необходимостта от 240 тди. А и със сигурност ще бъдат по-малко проблемни от него. Единственият недостатък е, че за сега са само с дсг.

 

Обикновено топ модификации се търсят с автоматик. Такива коли се предполага ще са доста шосейни с повече екстри и т.н. за лукс - автоматикът е част от тези лукс иудобство.

 

Никой няма да вземе такъв параход с топ двигател да настъпва по завойчета на писта или светофари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 280к.с до някъде съм съгласен с теб Павка, но за 220к.с. трябва да има ръчни скорости. ДСГ-то докато работи е направо идеално, но появи ли се проблем макар и да се отстранява гаранционно е голяма разправия - много нерви и изгубено време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колата имаше официална премиера в Женева!!!

За каква улица става въпрос?

За улица Сезам, колега! Гледал ли си го? Женева е едно, но на живо не си я видял как стои! Впрочем, ако си ходил на изложението, може и да си я видял де... Искам да кажа, че на снимка изглежда по един начин, на живо е малко по-различно. Не се впрягайте, не оплювам автомобила, още повече живот и здраве ще бъде закупен в края на годината от член на семейството.

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники имаше предвид, че качената от теб снимка е правена месеци преди премиерата на колата, като при това в оригинал е била замаскирана и е "доправяна" с фотошоп според вижданията на някого. Има малко общо с истинския Супърб 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 280к.с до някъде съм съгласен с теб Павка, но за 220к.с. трябва да има ръчни скорости. ДСГ-то докато работи е направо идеално, но появи ли се проблем макар и да се отстранява гаранционно е голяма разправия - много нерви и изгубено време.

Кола от такъв клас,според мен,трябва да е САМО автоматик.Някак не бих я купил и да "ръгам"скорости :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники имаше предвид, че качената от теб снимка е правена месеци преди премиерата на колата, като при това в оригинал е била замаскирана и е "доправяна" с фотошоп според вижданията на някого. Има малко общо с истинския Супърб 3

Зная, че не е истинска. Аз също съм гледал снимките от изложенията. Дори не исках да правя аналогия между нея и модела, пуснат в производство (може би така се получи в крайна сметка...)! Единствено исках да кажа, че на живо нещата винаги изглеждат различно. Както повечето от вас, аз също не обичам да ме третират като малоумен. Това, че някой е нов във форума, не означава, че пада от небето! Наясно съм с новостите при третото поколение, чакаме да го видим на живо, да се направи тест драйв и ако ни допадне повече от Ауди А6, ще бъде поръчан :banger_2:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай,ако ти е прозвучало обидно от моя страна,просто останах с впечетления,че не си запознат с новия модел.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола от такъв клас,според мен,трябва да е САМО автоматик.Някак не бих я купил и да "ръгам"скорости :) .

:PDT_Armataz_07:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,Чехите както винаги ,ще изчакат,да се проявят проблемите и да се изчистят /с новото табло и новия би-турбо/ и тогава слагат и на Шкода.

То за това от ВАГ групата,най чупливите коли са Ауди /защото всичко най ново там се слага/ ,а най здравите са Шкодите.Защото новите технологии се монтират леко по-късно,след като вече са изпитани и детските болести са отстранени.

Много точно казано! Тук съм абониран за едно от най издаваните авто списания от доста време вече и от Аудита редовно се оплакват от какво ли не собствениците! За разлика от Шкода която почти винаги е в челните места на класациите и дори на първо място.

 

Според мен големия дисплей на таблото и 240к.с. тди не са решаващи за доброто представяне на модела. Екстериора е светлинни години по-добър от Супърб 2, интериора също ще е на добро ниво и моделът със сигурност ще стане бестселър.

Наличието на 2.0тси 220 и 280к.с. за мен напълно обезсмиля необходимостта от 240 тди. А и със сигурност ще бъдат по-малко проблемни от него. Единственият недостатък е, че за сега са само с дсг.

За мен пък наличието на новия дисплей ще освежи страшно интериора, а за липсата на голям дизелов ДВГ също ще бъде минус. Този 280кс бензинов ще бъде адски бърз на ускорение от 0-100, но на доускорение на 5-та или 6-та няма да е по-добър от 190кс дизела. Може би ще му липсва достатъчно въртящ момент..., просто защото е 4 цилиндров. Сещам се 'bega4kata' беше споменал по-горе, че разликата между 240кс и 190кс дизела е само в ускорението от 0-100. Мен това лично не ми трябва тогава 240...  Надявам се някой разбиращ да се изкаже, че не съм наясно пък ми е интересно... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...... се 'bega4kata' беше споменал по-горе, че разликата между 240кс и 190кс дизела е само в ускорението от 0-100. Мен това лично не ми трябва тогава 240...  Надявам се някой разбиращ да се изкаже, че не съм наясно пък ми е интересно... :)

Това къде е станало не знам, но знам, че беше пуснал някъде клип с разликата между дизел 184 и бензин 220. Тия твърдения може да ги направи само някой който няма идея за какво говори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си на ясно.

Това, че не съм наясно в този случай и сам съм го разбрал...  

Надявам се някой разбиращ да се изкаже, че не съм наясно пък ми е интересно... :)

  

Надявах се, че някой който е наясно, ще изясни кой двигател е по добър в доускорението, говоря за по високи скорости след 100.

Ти си един от знаещите и разбиращите тук, най малкото защото това ти е работата...

Ако не желаеш да разясниш на такива като мен които не са наясно просто не пиши. Иначе можеше да напишеш по полезно изречение от това.

Това къде е станало не знам, но знам, че беше пуснал някъде клип с разликата между дизел 184 и бензин 220. Тия твърдения може да ги направи само някой който няма идея за какво говори.

bega4kata беше написал мисля в началото на темата, че е пробвал на тест драйв новия пасат с 240кс дизел и усетил разликата от този по малкия с едно турбо, само в ускорението от 0 до 100. След 100 не бил толкова бърз за 240кс. Поне това се сещам, че написа...

За това и ми е интресно кой от тези по мощните бензинови или дизелови двигатели се представя по добре на доускорение след 100 и нагоре. Става въпрос за 4 цилиндровите, които се предлагат от Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то е ясно, че бензина ще разнищи дизела. Погледни в темата за бялата срела има няколко клипчета с пипната О2 и с пипнато БМВ, и двете са дизели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък сериозно се замислям, дали си струва толкова пари за този автомобил....Преди малко гледах подробни ревюта на Infiniti Q50 - е за подобна цена като на Супърб 3 L&K - трябва да Ви кажа, че Инфинити-то предлага по-добри опции. Само дето не е 4х4 - това му е минуса. За около 80 000 лв - има такива екстри, дето Шкода и след 10 години няма да пуснат...(лед фарове, 360 градусово наблюдение на колата, 2 тъч екрана) и не на последно място - 150 000 км гаранция или 5 години...
Не оспорвам, че Супърб-а има доста добър дизайн, но в този ценови диапазон....има и доста добри алтернативи (новия пасат, Ауди А5...и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да Ви кажа не мога да си представя,че разликата между 190к.с. и 240к.с. било то и дизелови е само от 0 до 100 и разни подобни.Това са 50к.с. и разликата ще е много сериозна през целия период на ускорение.Тук не говорим за 10-20к.с. разлика,а 50.Това е реално 25процента повече мощност.

Между Дизеловия РС 184к.с. и бензиновия 220к.с. са 36 коня разлика,но си се усещат,особено след 3000 оборота. Иначе Дизелът си набира повече от добре.

 

По отношение на Инфинити там проблемът им е,че ръчната скоростна кутия е само за дизелов двигател 170к.с..Бензиновите им са мощни,но автоматици и са хибриди с батерии,които се водят консуматив и когато трябва да се сменят става драматично.Включени са в петгодишната гаранция,но не казват,че е консуматив за да не се охълцаш.Чистият бензин е 211к.с.-не е лошо,но автоматик.Хонда и Мазда са същите престъпници-налагат автоматични скоростни кутии за по-мощните си двигатели за да ти наложат насила консумацията и зависимостта от нещо от което явно ще печелят добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DIGIGI ,нямах време да се обяснявам тогава и за това съм написал само ,че не си наясно. Кво се засягаш като малко дете.

На 6-та страница от темата съм пуснал клипче с ускорението на Пасата 240. До 100 е за 6 секунди,но от 100 до 200 е за 23 секунди. Което е доста зле!!!

Говорех,че 190 коня дизел,ще върви идентично,ако не и по-добре от 100 до 200,защото ще е с само с предно.Ако си го поръчваш 4х4 190 много ясно ,че няма да върви като 240 4х4.

А и за бензина също не си наясно. Стокова 2.0 тси върви много по-добре в ниските от който и да е дизел. Еднакви коли едната с 2.0 тси,другата 2.0 тди,ако направят състезание като и двете се развъртат до 4500 оборота ,бензина ще бие много категорично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Благодаря за разясненията! Още едно доизясняние ако може. Ти говориш за разликата между бензиновия и дизеловия 2.0 в ниските. До преди двата дизелови супърба с карал 3 бензинови Хонди и знам за разликата в ниските, но какво става във високите? Примерно ако сравняваме 190дизел и 220бензин при новите супърби, кое ще е по добре във високите обороти най вече при доускорение след 100 нагоре докъм поне 200? А може и 280 да се сравни заедно с тези. Тук не е ли важен вече наличието на по голям въртящ момент? А доколкото знам дизелите имат по голям..., или съм в грешка...

Питам защото, ми се иска следващата ми кола да върви малко повече във доускорението над 100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

190 дизел и 220 бензин нямат база за сравнение. Бензина върви много повече, както в ниските, така и във високите обороти. А във високите скорости над 100км. просто няма база за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разясненията! Още едно доизясняние ако може. Ти говориш за разликата между бензиновия и дизеловия 2.0 в ниските. До преди двата дизелови супърба с карал 3 бензинови Хонди и знам за разликата в ниските, но какво става във високите? Примерно ако сравняваме 190дизел и 220бензин при новите супърби, кое ще е по добре във високите обороти най вече при доускорение след 100 нагоре докъм поне 200? А може и 280 да се сравни заедно с тези. Тук не е ли важен вече наличието на по голям въртящ момент? А доколкото знам дизелите имат по голям..., или съм в грешка...

Питам защото, ми се иска следващата ми кола да върви малко повече във доускорението над 100.

В грешка си щото дизелите , дори и да имат голям въртящ момент, той e в ниски до средни обороти , докато конските сили растат с покачването на оборотите.

post-3302-0-06794400-1428858641_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам, че Супърб-а има доста добър дизайн, но в този ценови диапазон....има и доста добри алтернативи (новия пасат, Ауди А5...и т.н.)

 

Мисля, че аналогичен Пасат ще отиде над 90к. А за Аудито ти трябват 30-40% отгоре на базовата цена, за да стана по-прилична и пак няма да имаш всичко.

 

 

Питам защото, ми се иска следващата ми кола да върви малко повече във доускорението над 100.

 

Скачай на 2,0 TSI, за мен настоящия ми Супърб е последната дизелова кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.