Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb 3 - мнения и впечатления.


PUF-PAF

Recommended Posts

Мисля, че аналогичен Пасат ще отиде над 90к. А за Аудито ти трябват 30-40% отгоре на базовата цена, за да стана по-прилична и пак няма да имаш всичко.

 

 

 

Скачай на 2,0 TSI, за мен настоящия ми Супърб е последната дизелова кола :)

 

Passat Highline 2.0TDI SCR BMT 4MOTION 4x4, 2 / 176 кВт. / 240 к.с., DSG 7-ст., 4 Врати, - BGN 73.830,00 лв.

 

Тук цената търпи едни 6-7 % надолу - отстъпка която дават винаги фолксваген при малко паразлък. В случая говорим за 2.0 TDI - BiTurbo - най-високото ниво на оборудване - с дигиталното табло. С още едни 10 хил.лв - като опции - ще стане кукла....и какво излиза - пак цената на Супърб 2 - L&K.....само че с по-добър двигател....и марка която много по-бавно се обезценява и губи стойност !!!

 

.... И да не забравяме че тук DSGто е 7-степенно.....

Редактирано от simichoil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 337
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    33

  • Milen Dimitrov

    31

  • shaft

    24

  • bubaru

    20

Най-много писали в темата

Passat Highline 2.0TDI SCR BMT 4MOTION 4x4, 2 / 176 кВт. / 240 к.с., DSG 7-ст., 4 Врати, - BGN 73.830,00 лв.

 

Тук цената търпи едни 6-7 % надолу - отстъпка която дават винаги фолксваген при малко паразлък. В случая говорим за 2.0 TDI - BiTurbo - най-високото ниво на оборудване - с дигиталното табло. С още едни 10 хил.лв - като опции - ще стане кукла....и какво излиза - пак цената на Супърб 2 - L&K.....само че с по-добър двигател....и марка която много по-бавно се обезценява и губи стойност !!!

 

.... И да не забравяме че тук DSGто е 7-степенно.....

Стана ми интересно и си направих едно конфигурация, сега чакам ЕТ да пуснат цените за сравнение.

Можеш ли да пуснеш цените на L&K версията, защото в ценовата листа я няма, но пък наличните коли са на много добри цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....и марка която много по-бавно се обезценява и губи стойност !!!

 

Това пък никога не ми е било драма. Ако чупиш 70-80 хил. лева за автомобил и колата те кефи - какво ти пука дали след 5-7 години ще вземеш +- 2 хил.лв. И какво значи загуба на стойност, нали през цялото време тази кола я ползваш и ти служи - това не е загуба на стойност за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах новия Пасат наскоро, Highline 2.0 TDI DSG 150 к.с. Бях с големи очаквания, но останах малко разочарован. Карах и после се возих отзад... Еми в Супърб 2 е значително по-широко отзад. Също така очаквах да вози доста по-меко за такава кола. Харесаха ми асистентите за сигурност.
 

Като дойде новия Супърб ще направя сравнение, но както винаги очаквам да е по-добър и по-практичен от Пасата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, Пасаторът трябва да вози много ОК. Да не би да си карал някой демонстративен с много големи гуми/джанти или да е бил в някаква динамична настройка на шофиране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Milen Dimitrov,интересно ми е какви са ти разсъжденията, за да ти е последния дизел?

 

Бензина ако се натовари с тежко купе,товар и 4х4 ще е супер лаком.В града ще харчи "на час" :)

Относно динамиката,убеден съм че ще е в полза на бензина.Ех само ако в Супърба пускаха 3.0тфси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Milen Dimitrov,интересно ми е какви са ти разсъжденията, за да ти е последния дизел?

 

Бензина ако се натовари с тежко купе,товар и 4х4 ще е супер лаком.В града ще харчи "на час" :)

Относно динамиката,убеден съм че ще е в полза на бензина.Ех само ако в Супърба пускаха 3.0тфси...

 

Всичко започна като карах Фабията 1,2 TSI 110 к.с., много се изкефих и ми влезе мухата за турбо бензин. Преди сравнявах турбо дизел с атмосферен бензин и дизела много повече ми харесваше като динамика и до ускорение и затова избирах дизел. Когато купувах Супърба много се чудех дали да не взема 1,8 TSI 4x4, но коментари из форуми и статии за проблеми ме отказаха. В последствие се оказа, че познат си е купил същия седан /1,8, 4х4/ и сме ги сравнявали, като разход /до 1 л, имаме относително еднакъв стил на шофиране/ и поддръжка са аналогични, като вървеж моята изостава.

Освен това в последните години рядко минавам 20 000 км на година основно градско, което се отразява зле на DPF филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина ако се натовари с тежко купе,товар и 4х4 ще е супер лаком.В града ще харчи "на час" :)...

Е нали затова правят даунсайзинга и жулят здраво малолитражки с турбини. Сега идва 2.0 тси 280 к.с. на Супърба, да го видим.

 

И харченето не е на час. Давам пример на мойта, сравнихме я с колега с Тигуан 2.0 тди dsg 4x4. При него в града харчи около 9, при мен около 10 средно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, Пасаторът трябва да вози много ОК. Да не би да си карал някой демонстративен с много големи гуми/джанти или да е бил в някаква динамична настройка на шофиране?

Беше с 18-ки. Не съм сигурен за режима на шофиране. Може и заради това да е. Но мястото отзад при Супърб 2 е повече, при Супърб 3 сигурно ще е още по-широко. Не съм гледал точни данни, но предполагам, че и багажника на Супърба ще е по-голям. Не знам как го правят чехите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Milen Dimitrov,интересно ми е какви са ти разсъжденията, за да ти е последния дизел?

 

Бензина ако се натовари с тежко купе,товар и 4х4 ще е супер лаком.В града ще харчи "на час" :)

Относно динамиката,убеден съм че ще е в полза на бензина.Ех само ако в Супърба пускаха 3.0тфси...

Ами не го пускат,не за друго,ами защото никой няма да си го купи.Те си правят маркетингови проучвания,не са тъпи. Суперба стози мотор би струвал не 70,а над 80 000лв.И ще харчи яко....много малък процент клиенти,/дори и под 1 процент/,ще са тези закупили такъв модел. Трябва да си голям баровец,за да си купиш такава скъпа кола.А те баровците не си купуват Шкоди обикновено.

Защо спряха фабия рс-по същата причина. Който има пари и иска спортна кола,си купува октавия рс.За какво му е тази малка фабия.Нито е много бърза с 1.4 мотор,нито е икономична. А фабията е създадена като идея за икономичен ефтин автомобил.И спортната и версия не върви с продажбите.

 

малко офф:Вчера едно Ауди S5 ми се напъва,напъва......и пак напъва....ама не става. Много учудени и опулени погледи имаха като и ги пуснах после да ме изпреварят.

То е или с V8 4,2 FSI или 3.0TFSI.Зависи от годината.По старите са 350к.с.,а новите 3.0 са 333коня. Но понеже Октавията е 1350 килограма-1350 делено на 320 е 4.2кг. на конска сила. А при Аудито се получава 1700 делено на 333=5,1 кг на кон. И като се има в предвид,че Октавията защото е само с предно име 12% загуба в трансмисията,а куатрото 24% и сигурно е и автомат класически /щото там ДСЖ не издържа/ ,няма шанс да ме изпревари. Ама те хората не се замислят за тези работи и се чудят ли чудят кво става. Така ,че Суперба си е за един 190 коня тди да си го караш мазно и да не ти харчи много,да си изпреварваш спокойно. Много бърз не е лесно да стане дори и с 3.0. Трябва нещо от РС-моторите на Ауди да му се сложи.Ама там накладките ще струват 1000 лв.като трябва да ги сменяш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма скука е новия Пасат,но консервите в Германия,Холандия и т.н. си го купуват.

За служебен,бих си го взел,но за личен,предпочитам Супърб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мммммм, при това с удоволствие, само дето единствената примамлива моторизация /за мен/, е 280 кончета, а нещо не се кефя на "изстискани" малки двигатели, с "н" на брой турбини, макар, че е световна тенденция...

Новите ни братя, отвъд "голямата локва", все още залагат на големи обеми в топ-моделите си, въпреки, че и там "даунсайзинга" вече е на мода.

На един немалък седан /дори за техните разбирания/, като Сюперб, по му подожда 3-4 литров двигател - с или без турбина/ни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм съгласен с това, което написа bega4kata по-рано.Супърб с 3-4 литров двигател ще е скъпа кола, а няма да има много хора, които да предпочетат да дадат толкова пари за шкода.

Опитах се да намеря дял от пазара на Шкода в US...не открих нищо :) Може би за Пасат ще има многолитров вариант.

Очевидна и ясна е сегментацията, скъпи моторизации с много есктри отиват към премиума, а цените отиват към небето :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Пасат няма да има с голям мотор.

Само на Ауди ще слагат от фолсваген големи мотори,за да конкурират МБ И БМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе за кво са ви тези големи двигатели.Навсякъде камери и ограничения....

 

И аз това се чудя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То голям мотор (като кубатура и брой цилиндри) освен 6 цилиндров VR няма как да се постави. Все пак и в Супърб, и в Пасат двигателите отдавна са напречно разположени.  3.0 TFSI е класически V6 и е само за надлъжен монтаж. По този начин остава само за Ауди.

Сами, последните Аудита, които са с Stronic са реално с DSG кутии, които са за надлъжен мотор и носят това название. Новите S5 и S4 с 3.0 TFSI и с този тип кутия вървят много, ама много добре.

Единствено при RS6 и RS7 (580 кс V8 бензин) и при 3.0 V6 Biturbo дизел (320 кс в последната версия) са с 8 степенна хидравлична кутия на ZF.

Отплеснах се :)

Идеята на поста ми беше, че сравнително базова А5 Спортбек (тази с 5 врати), с 2.0 TDI 177 кс, на предно, Мултитроник кутия (безстепенната и всички са чували за проблемите в последствие), базов бял цвят, с S Line пакет (спортни седалки и волан + 19 цолови джанти и още някой дребни елемента) в момнта в Порше Запад я имат налична и е 107 000 лв. А екстри може да се поръчват и то много.

Просто няма как и най-скъпата Шкода (да си нацъкал всичко възможно на конфигуратора) да достигне цената на еквивалентно Ауди. 

Те тези от Ауди напоследък не познават парите : ))
Как ви звучи Leather advanced за 16 900 лв. а имат салони, които се доплащат близо 30 000 лв.  или 9 800 лв. за 21 цолови джанти?

Та Шкода Супърб 3 е супер като цена за това, което предлага като технологии и дизайн. Поне според мен и дай Боже все повече българи да предпочитат нова Шкода, вместо Ауди/Мерцедес/БМВ на три години за тези пари. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви, така е било, така и ще бъде. Като искаш големи двигатели - купи си Ауди... Да де, ама аз не искам Ауди, искам Сюперб или Пасат примерно - искаш, ама няма, големите двигатели, са само за премиум марките от Групата. Голяма тъпотия, но факт. Преди поне имаше Passat R, сега - звънци.

В Щатите, Пасат се предлага само с три двигателя - 1.8 ТСИ - 170 к.с., 2.0 ТДИ - 150 к.с., и 3.6 ФСИ - 280 к.с., толкова, други няма.

А Шкода изобщо пък няма...

 

Абе как ще накараш Американеца да си купи Шкода, ако ще и с двигател от Бентли да е. За тях Европа е само Англия и Германия (Друго не знаят), а за коли също знаят Япония и Корея - затова там се купува Хюндай и Нисани с големи 6 и 8 цилиндрови ютии. А комби са виждали само на филм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук не си прав. Отвори VWVortex.com (може би най-големият автофорум в света, базиран в САЩ) и може да намериш много теми, в които американците страдат за модели, които не се предлагат при тях. Примери бол - СЕАТ Купра, Форд Фокус RS и т.н. Така, че Шкода ако ѝ бъде позволено да стъпи на американския пазар ще има успех и то не малък за непознат бранд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата Брабус.

Сюпърб, би се позиционирал в нишата при Пасат /който за САЩ, е на старата ВАГ платформа-като Сюпърб 2 и също толкова дълъг, не е като европейския/, т.н. "midsize sedan" - средноголям, който е най-разпространения и купуван клас седани, като Тойота Камри, Кия Оптима, Нисан Максима и прчочие...

Друг е въпроса, защо ВАГ не пускат Сюпърб там, при положение, че Пасат не се справя особенно добре с продажбите ?!?

При положение, че цените на Пасат за САЩ започват от 20 000 $, дали Сюпърб няма да е "оферта", а ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега скъпото евро спъваше много продажбите на немците. Сега вероятно ще има ръстове в продажбите в САЩ..

 

Но чак да покдарат Шкода в САЩ - не вярвам. Пазара там е толкова конкурентен, че това би унищожило продажбите на Пасат там. Другия проблем са дългите гаранции - там в момента ако не даваш 7 години и поне 160 000км, в ниския клас просто нямаш шанс да продадеш нищо. При това говорим за истинска гаранция, а не за порнографиите познати на нашия пазар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW за американския пазар се прави в Мексико, там еврото не играе. Дилърската (сервизна) мрежа, също не би трябвало да е проблем заради общите платформи, двигатели, електроника .... с VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.